Opinie o Aqua Blue Hotel

4.4/6 (114 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.4/6
114 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.0
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel słabiutki choć miejsce piękne

    Przez większość dnia od poziomu plaży aż do górnego basenu w południowej części hotelu smród kanalizacji. Czasami tak mocny, że silne wiatry nie dawały rady. Zatoka śliczna, ale zdominowana przez 2 wypożyczalnie motorówek powodujących duży hałas i zapach benzyny w rejonie pomostu, na ktory nie można wchodzić nie wypożyczjąc łódki. Hotel nastawiony na szybkie odbicie finansowe po klęsce cowidowej. Jedzenie paskudne. Wszystko smakuje tak samo, jakby z mrożonek leżakujących w jednej komoże przez długie lata. Pomidory kwaśne, frytki miękkie i oleiste. Sałatki owocowe z puszkowych owoców. Jedynie oliwki były smaczne. Bar przy plaży przekształcno w bar płatny ze zniżką 30% dla gości hotelowych. Myślę, że gdyby nie piękna zatoka, hotel stracił by znaczną część klienteli.

    Zbigniew, - - 09.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    10/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Liapades Aqua Blue/ Princess Blue

    Ciężko jednoznacznie opisać doświadczenia związane z pobytem. Zacznę więc od opisu hotelu a raczej kompleksu domków rozrzuconych po całym wzgórzu. Nasz pokój był na samym końcu więc mieliśmy do pokonania 3 razy dziennie bardzo stromy odcinek ok 800m niemal w pionie aby dostać się do restauracji. Po przylocie haos w recepcji, nie otrzymaliśmy żadnych podstawowych informacji poza konieczną opłatą 49 euro ( tylko w gotówce). Niemal wszystkie najważniejsze informacje docierały do nas przypadkiem od innych turystów. Kierowca wysadził nas na drodze wskazując palcem domek na wzgórzu i rzucając krótko " tam macie pokój a tam basen". Na żadnym z 3 basenów ( trzeciego nie udało nam się znaleźć) nie ma toalety. Z basenu na wzgórzu każdy chodził do swojego pokoju ( ok 500-800m). W restauracji i barze za razem ciągle słychać nie wolno tam nie wolno tego nie można tamtego. Większość stolików 2 osobowych, większe zarezerwowane. Można dostać upomnienie za samo przestawienie krzesła . Nie jesteśmy wybredni kulinarnie, jedzenie cały czas takie samo i ok bo duża różnorodność ale faktycznie warzywa nie do gotowane, dania bardzo przeciętne, drinki może dwa względne. Nie polecam opcji All inclusive lepiej wybrać się na obiad do miejscowych restauracji ( ceny ok 30 euro za 3 osoby). Organizacja niezależnie od biura podróży bardzo słaba. Widoki przepiękne to prawda ale dla wymagających odradzam aby niepotrzebnie nie psuć wakacji. Zdjęcia nijak się nie mają do rzeczywistości.

    Ewa, Grabowo - 10.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Widoki tak, hotel nie

    Właśnie wróciłam z pobytu w hotelu Aqua Blue/ Korfu. Niestety nie mogłabym tego hotelu polecić jako czterogwiazdkowego (cztery słoneczka) i komfortowego. Faktycznie trzeba liczyć się z faktem, że teren jest górzysty i dojście do pokoi dalej położonych od głównego budynku może przy dłuższym pobycie być uciążliwe. Ale jest dużo informacji na temat położenia hotelu, więc każdy rozważający tę ofertę ma zapewne odpowiedni poziom orientacji I nie z tego powodu bym hotelu nie poleciła. Nasz bungalow była najdalej położony, był to pokój z antresolą. Po zakwaterowaniu okazało się, że klimatyzacja nie działa. Temperatury wysokie , wilgotność duża dlaczego mam spędzić noc w nie przygotowanym pokoju? Ze strony hotelu była chęć naprawy w przeciągu dwóch dni, po skutecznej interwencji i zagrożeniu spaniem w recepcji klimatyzacja została naprawiona od razu . Okna w naszym pokoju były zamalowane na biało, jakby zamrożone szyby - generalnie zero widoczności - pokój był z widokiem na ogród, a przez zamalowane szyby nie było żadnego. Prysznic ma tylko jedną szklaną szybę, front jest otwarty, więc kto pierwszy bierze prysznic jest wygrany, reszta korzysta z mokrej, zalanej łazienki. W trakcie silnej burzy przeciekał dach, woda na szczęście kapała na schody wiodące na antresolę. Obiekt hotelowy, z uwagi na swoje specyficzne położenie, nie jest ogrodzony, wieczorny powrót z restauracji do naszego najdalej położonego bungalowu nie należał do najprzyjemniejszych i ja nie czułam się bezpiecznie. Droga była średnio oświetlona, a szło się przy dużych krzakach i niezagospodarowanym, zadrzewionym terenie (a było już ciemno, wrzesień). Restauracja pozostawia wiele do życzenia. Niewątpliwie taras zewnętrzny ma przepiękny widok, czynny jest tylko w godzinach restrykcyjnej pory posiłków. Żeby się nie rozwodzić wypunktuję mocne niedociągnięcia restauracji: - obsługa, a szczególnie mały kelner, już na pół godziny przed zamknięciem pory posiłków niechętnie wpuszczał na taras zewnętrzny informując, że może już nie zdążymy zjeść na czas, - a widoki najpiękniejsze. Wszystkie napoje, szkło do posiłków szybko się kończyło, były podawane w kubeczkach 0,2l wykonanych z najcieńszego plastiku. Na moich oczach Pan za mocno ścisną kubek i czerwony napój chlusnął do góry, a potem na talerz. Niekomfortowe, a w dobie kryzysu globalnego, takie zużycie plastiku razi, bo finalnie wszyscy brali po dwa trzy kubki na jeden napój, żeby było stabilniej. Talerze przy posiłkach były myte na bieżąco i dostarczane do restauracji mokre i o zgrozo z resztkami jedzenia, tak jak po złym płukaniu zmywarki. Permanentnie w jednym miejscu była mokra podłoga, a płytki polerowane i śliskie. Nie jednej osobie zdarzyło się tam poślizgnąć. No i posiłki, dość smaczne ale faktycznie bardzo monotonne i skromny wybór, śniadania absolutnie przez cały tydzień w takiej samej ofercie. No i niestety, jak się coś skończyło nie było uzupełniane na czas. Czasami trzeba było poczekać pół godziny na pomidory, a owoców czasami już na 45 min przed końcem nie uzupełniono. Przy trzech basenach kawa tylko rozpuszczalna, i jedynie kanapki tostowe przez cały tydzień w ofercie jako przekąska, na jednym małym talerzu. Ja jestem rozczarowana. Gdyby nie cudne widoki i wycieczki fakultatywne to wyłączny pobyt w hotelu nie należałby do przyjemnych. Pani Aleksandra, rezydentka, pomocna i kompetentna. Polecam. Szkoda tylko, że taka marka jak Rainbow firmuje swoim logo i nadaje cztery słoneczka ( w dorozumieniu gwiazdki) obiektowi takiemu, jak Aqua Blue na Korfu. Tam nie ma komfortu! Starałam się rzetelnie ocenić sytuację, nie krzywdząc nikogo. Jasne, że hotel możemy potraktować tylko jako bazę, ale przy wyższych cenach wycieczki, czterech gwiazdach i np. niewielkiej ilości urlopu w roku dlaczego mam się tym kierować? W rozmowie telefonicznej Biuro Rainbow obiecało zweryfikować poziom hotelu i tego się trzymajmy. Pozdrawiam.

    Kinga, --- - 18.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Fatalny Hotel

    Bardzo słabe warunki. Nie polecam tego Hotelu. W pokoje otrzymalismy ciasne. Ciemno w środku oraz dosyć daleko od plaży. Zawsze należy sprawdzać opinie na google maps. Cały pobyt uratowało jedna urocze miejsce.

    Agnieszka, Warszawa - 17.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem