Kategoria lokalna 5
5.0/6
Byliśmy w terminie 06-16.06. Wyjazd bardzo udany. Piękne miejsce, dużo zieleni, góry Korfu i Albanii. Mieliśmy pokój rodzinny z 2 sypialniami i 2 łazienkami oraz kuchnią z widokiem na morze i główny basen. Nie był odnowiony, ale przestronny, czysty, w dobrym stanie i zupełnie nam odpowiadał. Początkowo dostaliśmy info, że w głównej restauracji możemy jeść tylko śniadania, a pozostałe posiłki w restauracji przy basenie (nawet parę osób wyprosili z kolacji). Po interwencji kilku klientów Rainbow u rezydentki kartka z tym podziałem zniknęła i nie było problemów. Zresztą lunch i tak lepiej jeść przy basenie albo w Hydropolis, bo jest bliżej i mniej ludzi. Nostos Paradise to nie hotel, tylko jeden z budynków z pokojami na terenie kompleksu hotelowego, który się nazywa Gelina Village *****. Na drogowskazach i mapkach jest jeszcze stara nazwa Ploto. Tu Rainbow powinien doprecyzować o co chodzi. No i kategoria raczej bliżej ****. Jedzenie OK, choć nie zbyt mocno urozmaicone. Animatorzy bardzo fajni - w tym Ci z Grecosa i 3 angielskie dziewczyny. Aquapark d**y nie urywa, ale można się pobawić z dzieciakami. Wieczorem na placu zabaw duuużo komarów, ale do pokoju nam żaden nie wpadł. Dużą atrakcją są 3 ryczące od czasu do czasu osiołki, kozy i inne zwierzątka, które wsuwają bułki, chleb i inne z apetytem. Moje dzieciaki karmiły je codziennie. Polecam wycieczkę 7 cudów Korfu - nie jest forsująca dla dzieci. Natomiast rejs na Paxos i Antipaxos długi i nużący (nie byliśmy, słyszeliśmy tylko opinie). Dominują Polacy, wszędzie słychać naszą mowę. Ogólnie - polecam !!!
Konrad, - 20.06.2015
8/12 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Magiczna atmosfera, którą tworzą przepiękne zachody słońca "prosto w morze", a także cudowni, hotelowi animatorzy Rainbow ;)
Karina, Częstochowa - 12.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
1/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pod warunkiem że dostanie się pokój w po lewej stronie za recepcją , a pokoje nie są połączone zamkniętymi przez drzwi łazienkowe łącznikiem - słychać wtedy odgłosy i czuć zapachy z łazienki sąsiadów.
Mariusz, Namysłów - 20.07.2015
4/6 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Witam, przebywałem w tym obiekcie przez tydzień w pierwszej połowie września, ogólne wrażenie pozytywne więc tylko kilka szczegółów dla "potomnych " :) początkowo pokój niezgodny z umowa (mały i bez balkonu) rozmowa z niemiłą panią w recepcji (nie pamiętam imienia ale blondynka, Polka) nic nie dała i usłyszeliśmy że hotel jest przepełniony dopiero po interwencji Bartka z Rainbow po dwóch dniach otrzymaliśmy właściwy pokój. jako rekompensate mieliśmy otrzymać internet oraz możliwość przebywania w pokoju do wyjazdu, niestety wspomniana wcześniej Pani w recepcji powiedziała ze nie ma wolnych kart do internetu (przez 4 dni) a pokój musieliśmy oddać o godzinie 16 mimo że wyjazd mieliśmy o 21 i to dopiero po ponownej interwencji w recepcji ponieważ panie sprzątające nie miały o tym pojęcia i o godzinie 10 chciały kiec pusty pokój. Dlatego sugeruje wszelkie problemy zgłaszać do przedstawiciela biura ponieważ my dla hotelu nie jesteśmy żadnymi klientami bo oni mają umowę z biurem, oraz weryfikowanie godzin wylotu ponieważ pokój oddaje sie o godzinie 10 i pary z dziećmi miały problemy z przebraniem w toaletach itp. brakuje tez miejsca na bagaże ponieważ zostawia sie je koło baru na terenie kompleksu do którego dostęp ma każdy.
Łukasz, Gorzków - 14.09.2015
58/61 uznało opinię za pomocną