Opinie klientów o Laguna Holiday Resort

4.5 /6
120 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Piotr 12.06.2022

Korfu

Witam, Po raz pierwszy oceniam hotel tak nisko. Opiszę wady I zalety hotelu aby każdy miał możliwość świadomego wyboru. Zalety: - Hotel nowy, bardzo czysty i zadbany - Bardzo miła obsługa - Fajna baza wypadowa jeśli wypożyczyliście samochód (do każdej większej atrakcji można dojechać w 30 min.) Wady: - Polacy traktowani jako gorsza narodowość. Wszystkie animacje, gry, zabawy, degustacje tylko dla Francuzów i po Francusku. Podczas przyjazdów tylko Polacy czekali godzinami na zameldowanie do hotelu (oczywiście po godzinie 15 czyli meldunku). My mieliśmy szczęście czekaliśmy tylko 2 godziny ale grupy w tygodniu czekały po 6 godzin, gdzie w międzyczasie potrafiły przyjechać 2 autokary francuskie i zostały przyjęte od razu. - jedzenie okropne (za wyjątkiem śniadanie gdzie było smacznie i świeżo). Szczytem było podanie na kolację odgrzewanych frytek z obiadu - całkowicie suche. Podsumowując: Super baza wypadowa jeśli nastawiacie się na zwiedzanie. Jeśli wolicie all inclusive to mocno się zawiedzie.

2.0/6

Michal, Rellingen 28.06.2022

Tragedia trzymać się z dala

Zamówiliśmy pokoj z widokiem na morze , o 7 rano byliśmy już w hotelu. Doba zaczyna się o 15 . Pokój nie ten co zamawialiśmy i zapłacimy za niego dodatkowe pieniądze uzyskaliśmy po wojnie z menagerem o godzinie 19. W pokoju grzyb na ścianie , podczas brania prysznicu w pokoju robiła się kałuża wody. Braki piwa podczas kolacji. 3 razy skończyła się wódka na barze. Jedna biedna która dawała z siebie wszystko kelnerka musiała latać po lód do hotelu z baru przy basenie. Zarządzanie tym Hotelem totalna porażka . Jedzenie spoko nie można powiedzieć ze nie dobre każdy znajdzie coś dla siebie. Sprzątaczki nie wymieniają ręczników lecz brudne składają w kostkę jako chyba nowe. Żal . I to nie tylko my mieliśmy takie problemy . Masa ludzi . Nie polecam

1.5/6

Jarosław 05.07.2022

Niezadowolony klient

Jestem akurat w hotelu Laguna. Największym problemem jest brak klimatyzacji w restauracji , jest jakas przenośna ale po wielu prośbach nie włączają , po każdym posiłku wychodzimy zlani potami wszystko do prania. W holu głównym , lobby nie ma klimy . po kolacji w normalnych hotelach hodzimy do lobby na drinka tu się nie da bo można się roztopić. Można iść nad basen tam jest bar i muzyka ale jest tez stado komarów hotel jest przy rozlewisku , lagunie , więc wracamy do naszego bungalowu itam mamy sprawną klimatyzacje można odpocząć od upału i spać . W domku nie ma wifi można oglądać za to Grecką tv. Kawa tylko z automatu , za wymiane ręcznika plażowego 1e ,leżaki na plaży publicznej 10e. Rozmowa z menażerem zmiany zeby włączyli te przenośne klimatyzory nic nie dała , zgłaszaliśmy rezydentce że klimy nie włączją też nic nie dała , powiedziała ze mają coś montować . Wczoraj tj. o4.o7 było 37 st . i tak jest codziennie w basenie tez nie na ochlody bo woda b. ciepła . 4,5 gwiazdki to nie prawda dopiero po zamontowaniu klimy na stołówce i lobby 4 gwiazdki. busy transferujące z Korfu do Laguna tez bez klimy czas transferu 1,5 h. Czesto podróżujemy żoną z Rainbow i pierwszy raz jesteśmy niezadowoleni i zawiedzeni a cena nie jest mała .

1.5/6

Agata 07.08.2021

Hotel w budowie. Mimo zapewnień ze strony pracownika biura Rainbow, iż hotel jest nowy i będzie dzięki temu luksusowo. Jednak hotel zasłguje może na 2/3 gwiazdki. Brak prądu ( uwaga można się zaciąć w windzie) zdarzaja się braki wody. W pokojach brakuje lodówek ( są same szafki), brak sejfów, nie ma czajnika, szklanek, wody czy herbaty - co zwykle jest standardem w 3 gwiazdkach nawet. Wystają kable ze ściany, są niedokładnie położone fugi. Kran prysznica zamontowany odwrotnie ( pod czerwonym woda zimna, pod niebieskim ciepła). W Allinclusive brak przekąsek- taca z kilkoma kanapkami i zeschniętym ciastem przy barze obok basenu. Drugi bar nieczynny. Jeśli jedziecie na całodniową wycieczkę kupcie jedzenie i picie, bo hotel nie zapewnią lunchboxow - twierdzą że przez covid. Basen na zdjęciach duży w rzeczywistości jest mały i dość płytki. Czyszczenie basenu to w zasadzie tylko wyławianie komarów. Brak ręczników plażowych do wypożyczenia- znów przez covid. Choć w samym hotelu mało jest zachowanych zasad higieny covidowej. Kilku kelnerów w maseczkach i zużyty plyń do dezynfekcji po wejściu na stołówkę. Pościel i ręczniki zmieniane co 2 dni jednak, zdażały się niedoprane - z żółtymi plamami. Na suszarce pozostawione czyjeś włosy, wieszaki w szafie mocno zakurzone. Piaszczyste zejście do jeziora jest zarośnięte. Samo jezioro ( jak mówili laguna) jest nie zagospodarowane, zarośnięte, śmierdzi mułem, a wieczorami jest mega ilość komarów. Bez offa nie da się nawet wyjść na taras, a co dopiero z hotelu. Jedzenie monotonne, nie doprawione. W stołówce grill ze złą wentylacją- gdy jest używany całą sale napełnia duszący dym, jest duszno i szaro od dymu. Szklanki i łyżki nie domyte. Do plaży podobno 350m - tak, w linii prostej przez jezioro i krzaki, więc trzeba się liczyć , że drogą to ok 800 m czyli 10 min spacerku. Doba hotelowa zaczyna się od 15 mimo to pokoje czesto są nie gotowe do 16. A dla dwóch par z naszej wycieczki w ogóle zabrakło pokoi i 3 dni żyli na walizkach. Obsługa miła i stara się być pomocna prócz buca managera, który przy zakwaterowaniu próbował zmienić nam pokój i wsadzić do klitki z balkonem przylegającym do schodów przeciwpożarowych, znajdującego się centralnie pod kuchnia, skąd ciągle unosił się dym i ciepło z gotujących się potraw. A my wykupiliśmy pokój superior, mający mieć ok 30 m2. Było to tak pracownik hotelu wziął nasz klucz, kazał jechać na 2 pietro, on miał pójść schodami. Podszedł do niego manager wziął klucz, szepnął coś do ucha i nadal kazał jechać na drugie. Tam czekał inny grek, który mówi, że nasz pokój na 1 piętrze. I zaprowadził nas do pokoju pod schodami. Oczywiście nie zgodziliśmy się na to. Mile panie w recepcji pomogły nam wrócić na 2 piętro do pokojów superior. Także uważajcie na managera i recepcjonistkę Czeszkę. Szczupla z zarnymi, długimi włosami, rozumie polski I wszystko przekazuje menagerowi. Znajoma mówiła przy niej coś do córki o niekompetencji managera, chwilę później wpadł on z awanturą do pokoju znajomej. Podsumowując wyspa piękna, hotel może za kilka lat będzie ok, urosną rośliny na około, może zagospodarują jezioro, nabiorą doświadczenia w obsludze ale na pewno nie jest to warte pieniędzy, które zapłaciliśmy i na pewno nie jest to standard 4 ( a w wg Rainbow na 4.5) max 2.5 może naciągane 3 gwiazdki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem