Opinie klientów o Laguna Holiday Resort

4.5 /6
120 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Michal Pisarski 20.08.2021

Całokształt

Jedynym plusem tego hotelu jest to że jest nowy i ma ładne pokoje. Jedzenie jest nudne i monotonne, cały czas to samo, jeśli lubisz napić się drinka to nie jest hotel dla ciebie. 4 rodzaje drinków podawane w mini plastikowych kubkach. Obsługa to praktykanci którzy sie staraja ale sa bardzo słabo przeszkoleni. Brak animacji A jeśli już coś się pojawi to w języku francuskim, wieczory są nudne. Woda do picia jest śmierdząca I niedobra, jedyna woda zdatna do picia jest w recepcji. Sprzątanie polega na wzniesieniu śmieci i zascieleniu łóżka, piasek na podłodze, umywalka nietknieta. Niewystarczające liczba lezakow na wszystkich gości, basen mniejszy niż na zdjęciach, brak baru w środku hotelu, jedyny bar jest przy basenie z czteroma drinkami, przy barze brak toalet. Przy wejściu na recepcję zrobiony podjazd z palety jeśli ktoś ma walizke;) mało zorganizowani ludzie barmanka po 15 idzie sprzątać pokoje. Ogólnie nie polecam!!!

1.5/6

kubaElaAnna 18.06.2022

HOTEL WIDMO

Niestety jestem zmuszony napisać niezbyt dobrą opinę na temat hotelu. Zacznę od plusów. Hotel jest nowy i ładnie wygląda. Blisko jest plaża, trochę taka "dzika". Płatne leżaki (to oczywiste) i wiatr oraz dno morza sprawiają, że fale są dosyć duże. Dla mnie to frajda. Starsze osoby mogą przewrócić. (to też plus w starzejącym się społeczeństwie ;) ) W pobliżu 2ie, może 3 taverny i 2 sklepy. Hotel jest zlokalizowany trochę kłopotliwie, na uboczu (dla jednych to plus, dla innych minus). Pierwszego dnia, po wypożyczeniu samochodu, miałem problem, żeby po zmroku do niego trafić. Nawigacja bardzo chętnie się gubiła, a i dokładnej mapy wyspy, jak i okolicy próżno szukać zarówno w hotelu jak i sklepach. W trakcie mojego pobytu wiele osób skarżyło się na jakość obsługi. Nikogo uśmiechniętego w stronę gościa hotelu nie spotkałem. BA! Panuje tam swego rodzaju samowolka wręcz, pracownicy po godzinie 21:30 (koniec wydawania posiłków) zabierali gościom talerze, z których jedli i gasili światło!!! z większą pogardą się nie spotkaliśmy nigdzie indziej. Wycieczka kosztowała nas na "last minute" po ok. 4300zł za osobę, a innych ponad 1000zł taniej, choć rezerwowali w tym samym terminie. Mieliśmy w umowie zawarty pokój rodzinny, a dostaliśmy bungalowa z widokiem na przepompownie, która wyła całą dobę i mnóstwem mrówek. Na całe szczęście, po interwencji (tutaj dziękuję Pani Kasi) zamieniliśmy ten nieszczęsny przybytek na pokój hotelowy- tu było okej, ALE klimatyzacja nie chodziła, pokój mimo wywieszonej karteczki, nie był posprzątany, a jak już został to zabrali ręczniki i zapomnieli dać nowe.... Nie obwiniam obsługi o to, bo bardzo byli serdeczni i przepraszali za pomyłkę. Ktoś po prostu odhaczył nasz pokój za "zrobiony" . To tyle na temat hotelu. Wyspa przepiękna, nawet są polskie akcenty w postaci wraku poloneza-trucka przerobionego na cysternę (stoi ku mojej radości na opuszczonej stacji benzynowej). BARDZO, ALE TO BARDZO CENIĘ SOBIĘ REZYDENTÓW I PILOTÓW WYCIECZEK (SZCZEGÓLNIE PANA MARKA - bardzo życzliwy, serdeczny i skuteczny. Był pod telefonem na każde zawołanie i każdy problem. Pomógł mi w odzyskaniu telefonu, który został niefortunnie zgubiony w Albanii. Poświęcił swój prywatny czas, żeby zająć się tym problemem. Bardzo, ale to serdecznie Pana Marka polecam. Moi pacjenci również, bo nie mogli się dodzwonić na konsultacje :) serdecznie pozdrawiam Korfu, bo wyspa piękna. Jak jesteście fanami motocykli to polecam, serpentyn od groma, zwłaszcza jeśli chcecie wjechać jednośladem na szczyt Pantokratora. Ja niestety musiałem się bawić samochodem, ale radochy i tak trochę było. Na szczęście jechałem sam, więc mogłem sobie pozwolić na jazdę typiarza rodem z BMW choć Swiftem. Bierzcie Suzuki jak się da, bo inne auta są bardzo słabiutkie. Koszt samochodu to 77 Euro za dobę. Jak wynajmujesz na dłużej niż 3 dni to jest taniej. Benzyna to koszt 2,5 Euro za litr. I trzeba celować z tankowaniem tak, żeby wywalić tyle samo z baku ile się wlało. Nie rozumiem tej polityki (dla mnie trochę cwaniactwo), że nie jest auto zatankowane pod korek, tylko w 2\3. I nie wiesz jaką pojemność baku ma auto i ile spala. Mnie się udało zrobić to uczciwie ale wiele osób albo nie dotankowała albo przetankowała.

1.5/6

Beata, Rumia 07.09.2022

Hotel nie zasługuje na 4,5 gwiazdki

Hotel raczej zasługuje na mocne 3,5 gwiazdki niż na tak wysokie notowanie. Biorąc pod uwagę, ze świadomie wybraliśmy go , kierując sie opiniami na portalu uważamy, że hotel nie spełnia standardów . Przede wszystkim opcja all inclusive jest na wyrost. Śniadania są bardzo nudne, jajka sadzone , bekon, sałatki, croisanty, płatki, zimne mleko. Herbata , kawa z automatu, ale herbata ze względu na wodę była nie do picia. Woda smakowała jak z kranu, chyba odsalana. Soki - jabłkowy, pomarańczowy , ananas. Często automat do tych dwóch ostatnich był zepsuty. Obiady i kolacje - łatwiej można było coś wybrać, ale często powtarzały się potrawy. Gyros, z dwa razy była pita. Ciasta 3 rodzaje , jakieś galaretki , mus czekoladowy. Jeden rodzaj zupy. Aczkolwiek brakowało aby koło niej ustawić grzanki , makaron czy ryż. Nie polecam pizzy, była chyba odmrażana . Nie była pieczona w hotelu. Mamy odczucie, że główna restauracja to raczej stołówka niż restauracja w której celebruje się posiłki. Panowie na kolację schodzili w krótkich spodniach, nikt tego nie sprawdza, nie wymaga. Ponoć od 16-18:30 miały być przekąski w barze przy basenie. Parę minut po 16 stej i już tylko zostały kawałki melona. Nikt nie donosił snacków aż do 18-30. Smaczna kawa mrożona w barze przy basenie. Nie korzystaliśmy z basenu, ale widzieliśmy, że leżaki były. Plaża 5 minut od hotelu, leżaki płatne 10 Euro. Pokój sprzątany "po łebkach". Raczej są stwarzane pozory dbałości o hotel. Czyli z rana widać krzątających się koło basenu i przy recepcji. Ale schody na piętra nie były sprzątane przez cały nasz pobyt. Jako , że to nie pierwszy pobyt w hotelu 4* mamy porównanie, gdyż w innych hotelach jest większe zróżnicowanie, większy wybór potraw , animacji, dbałości o wnętrza. Chodzi o te "drobiazgi" które powodują, że człowiek czuje się jak w dobrym hotelu - czyli podczas kolacji materiałowe serwetki, a nie papierowe, albo małe miseczki aby nabrać marmoladę. Przez to hotel sprawia wrażenie nie dopracowanego, przeszacowanego w gwiazdkach. Pewnym nieprzyjemnym zdarzeniem był brak " boxów śniadaniowych" na wyjazd. Opuszaliśmy hotel o godzinie 3-25 , wczesniej upewnialismy się w recepcji, że boxy będą. Jednak nikt nie wiedział o co chodzi. Pisaliśmy do rezydentki , która nas zapewniała , że zamówiła dla nas na wyjazd. Jednak pan w recepcji nie wiedział o co chodzi .

1.0/6

Wojciech, Dąbrowa Górnicza 20.08.2021

Nie polecam

Nie polecam. Hotel całkowicie nie przygotowany do użytku. Jeden wielki plac budowy, niebezpieczny dla dzieci i dorosłych. Brak wielu atrakcji wypisywanych w ofercie. Przerwy w dostawie prądu. Braki w personelu. Zdecydowanie odradzam
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem