4.5/6 (241 opinii)
3.0/6
Hotel bardziej na 3*.
3.0/6
ogolnie wrażenie estetyczne calego obiektu oceniam na 4 pokoje i wyposażenie to juz nie 4 gwiazdkowy hotel a góra 2 gwiazdki i sprzątanie trzeba sie prosić posiłki sniadania codziennie takie same obiady co drugi dzien to samo po powrocie z plaży o godzinie 14.30 nie bylo doslownie co zjeść prócz makaronu i sosu przyniesione resztki miesa zime co chwile automat do kawy i herbaty sie psuł drinki rozcieńczone do maximum dla informacji na caly hotel i wszystkich gosci 2 litry wódki na caly dzień informacja od obslugi baru przy basenie. Jedyne co sie podtwierdza to spokojna okolica i basen nic wiecej za kwoty pobierane przez Rainbow. Polecam jako baza wypadowa czyli tylko nocleg ewentualnie śniadanie nic wiecej. STandard powinien byc 2 gwiazdki a cena o połowe niższa niż była. Ocenę wystawil Sławomir JONATOWSKI POBYT OD DNIA 20-27.07.16 POKÓJ 124
3.0/6
3 gwiazdki - tyle powinien mieć ten hotel. Byłem z żoną i 16 miesięcznym synem przez 7 nocy. Minusy: 1. Jedzenie. Potrawy bardzo tłuste, śniadania dokładnie te same codziennie: jajka sadzone, gotowane i jajecznica z dodatkiem niezbyt dobrej jakości sera. Do tego podsmażana wędlina a’la boczek, fasolka w sosie, krążki cebulowe, trójkątne ziemniaki w panierce, oczywiście smażone w głębokim tłuszczu. Jeszcze 3 rodzaje wędlin, 1 rodzaj sera, pomidor i ogórek (tylko 2 rodzaje warzyw), 2-3 rodzaje owoców (jabłka, banany, śliwki), chleb niskiej jakości, tostowy. Niedobra kawa, czy napoje typu jabłkowy, pomarańczowy, ananasowy. Nie mylić z sokami. Do tego mleko, owsianka i dodatki typu suszone owoce, dżem, czy krem czekoladowy. Jak ktoś liczy na zdrowe jedzenie lub lokalne to sie rozczaruje. Brak zup, brak chudych dań. Nawet jak wybraliśmy sam makaron dziecku, to potem ubrania, czy talerz były bardzo tłuste. Ziemniaki są zawsze z dodatkiem masła. Przekąski przy barze to po prostu zrobiona kanapka - miały być zimne i ciepłe. Ciepłych brak. Obiady i kolacje bardziej różnorodne, ale tu jest też zestaw dań i może 2-3 się zmieniają. 2. Głośno. Metalowe drzwi w pokojach, przez które wszystko słychać. Ściany też cienkie. Ludzie wyjeżdżają i przyjeżdżają o różnych porach, nawet w środku nocy. 3. Pobyt we wrześniu - wszędzie osy: bar przy basenie, stołówka w środku i na zewnątrz. Na zewnątrz nie mieliśmy jak zjeść w spokoju. 4. Brak WiFi w naszym pokoju - miało być dostępne w całym obiekcie. 5. Łazienka zrobiona tak, że podczas brania prysznica podłoga jest cała w wodzie. Na szczęście nie wlewała się do pokoju, jednak woda się roznosi. 6. Słaba lokalizacja, aby dojść gdziekolwiek pieszo. Busy tylko 2 razy w ciągu dnia. o 10:00 i 14:00 z obiektu i powrót 13:45 oraz 19:00 z Sidari. Samochód to must be, jeżeli ktoś chce wykorzystać potencjał wyspy. Plusy: 1. Bardzo miła i pomocna recepcjonista. W sumie tylko ona oraz generalny manager to osoby, które mogą jakoś pomóc. Reszta kadry albo jest młoda lub starsza i nie zna angielskiego, poza młodym recepcjonistą, który dyżuruje wieczorami. 2. Czysto i bardzo o to dbają. Codziennie sprzątają. Zdarza się, że w tego typu obiektach są pajęczyny w trudno dostępnych miejscach. Tu sprzątali nawet te przy samym suficie. 3. Darmowy parking 4. Tylko 2 wieczoru muzyczne. 1 w dniu przyjazdu Grek śpiewał disco polo, według mnie tandeta, jednak się pośmiałem. Innego dnia był już występ kobiety, który potrafiła śpiewać i na szczęście nie próbowała po polsku. Ogólnie była to nasza pierwsza wycieczka z biura podróży i spodziewaliśmy się przede wszystkim lepszego jedzenia. Lokalizacja, czy wygląd obiektu zgadza się z tymi na zdjęciach, więc na to byliśmy przygotowani. Nie wiedzieliśmy o łazienkach, bo w momencie zakupu były jeszcze przed remontem. Jeżeli nie zależy Ci na zdrowym i lokalnym jedzeniu oraz akceptujesz lokalizację oraz głośność dookoła pokoju to jest to obiekt dla Ciebie.
3.0/6
Pokój miał bardzo nieprzyjemny zapach, który przypominał woń szamba. Zapach ten utrzymywał się przez cały czas, niezależnie od tego, czy toaleta była zamknięta, czy nie. Sytuacja ta była niezwykle niekomfortowa. Dodatkowo, pomimo chłodniejszych warunków pogodowych, w pokoju brakowało pościeli, co również znacznie obniżyło jakość naszego pobytu.