Opinie o Rebecca’s Village Hotel

4.5/6 (243 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.5/6
243 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.4
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    spore rozczarowanie ?

    Mimo zapoznania sie z opiniami na temat hotelu i wydawałoby sie świadomej akceptacji znanych wczesniej ryzyk, nasze pozytywne nastawienie nie wytrzymało próby. Wniosek chyba prosty, nastepnym razem jednak nie z Rainbow Tours

    Piotr, Warszawa - 11.09.2015

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Szału nie było...

    Hotel 4-gwiazdkowy, oznaczony jako bestseller, skusił nas ceną, mimo nie najlepszych opinii. Niestety, to co zastaliśmy na miejscu, bardzo nas rozczarowało. Śniadania - dramat. Pieczywo jedynie tostowe, choć w jadalni nie było tostera (!). Nie wiem, gdzie tu logika. Najlepsze jest to, że "normalne" pieczywo i świeże było do lunchu i kolacji. Z uwagi na to, że tego pieczywa tostowego nie szło jeść, to z kolacji zabieraliśmy pieczywo, by je przynieść ze sobą nastepnego dnia na śniadanie. Wybór wędlin/serów/jajek bardzo skromny. Mało rodzajów herbat, dla mnie to minus, w ekspresie kawa i czekolada, to plus. To, co było podawane na lunch czy kolację, było smaczne - gyros, tzatziki, jednak mały wybór. Lody do każdego posiłku - fajnie. Na sali ciągle ktoś stał z obsługi i patrzył, kto i co bierze, trochę to słabe. Nikt nie zabierał talerzy z obsługi, więc każdy sam odkładał je na wózek do tego przeznaczony. Duży wybór napojów i drinków w ramach all inclusive - nawet oryginalny aperol się pojawił. Drinki to jedyne, co przewyższyło nasze oczekiwania. Restauracja na tarasie wyglądała fajnie, lecz nie było nam dane długo siedzieć z uwagi na ogromną ilość os, które latały dookoła. Ale jak obsługa nie sprząta na bieżąco, to nic dziwnego, że są osy. Z kolei po zachodzie słońca, osy znikały i pojawiały się komary. Sam hotel ma już swoje lata, choć nie wygląda źle. Pokoje widać, że po remoncie, ale w łazience śmierdziało wilgocią. Klimatyzacja działała na szczęście, bo spotkały nas 40-stopniowe upały. Leżaki na terenie ogrodu przeróżne, każdy "z innej parafii", nie wyglądało to estetycznie. Basen dziwny, ponad połowa basenu ma 1,95 m. Wokół basenu pełno os. Mało chętnych było na leżaki i pływanie w basenie, nawet po południu można było znaleźć dla siebie miejsce. Rozrywki w hotelu nie było podczas naszego pobytu z małym wyjątkiem. Raz uświadczyliśmy występu greckiej kapeli, poza tym wieczorami nie działo się kompletnie nic. Z plusów hotelu, jakie możemy wymienić, to lokalizacja - blisko miasta Sidari i Kanału Miłości, drinki, miła Pani na recepcji i mały kotek, który przychodził do nas i spał nam na kolanach ;)

    ALEKSANDRA, Rumia - 20.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Ocena z Olsztyna

    Hotel maksymalnie na 2,5 gwiazdki, Jedzenie w stołówce (bo to nie była restauracja) bardzo monotonne. Często brakowało zwykłej herbaty, dopiero po zgłoszeniu tego rezydentce, herbata pojawiła się na dwa dni i tyle. Za skromna obsługa, zanim posprzątali ze stołów to już resztkami na stołach zajmowały się koty. Pokoje w miarę czyste (jak na Greków). Natomiast wymiana ręczników raz na dwa dni (niby zgodnie z grafikiem) oraz problemy z ręcznikami plażowymi własnie degradują hotel poniżej 3 gwiazdek. Bardzo nieprzyjemnie zaskoczyła mnie reakcja rezydentki po przylocie spóźnionym wieczornym samolotem do Korfu. Na pytanie co z kolacją w hotelu, odpowiedziała, że to indywidualna sprawa hotelu. Kolacje otrzymaliśmy tylko dlatego, że innym samolotem wcześniej w hotelu był kolega i "załatwił". Poza tym przetrzymywanie klientów przez 12 godzin w holu na kanapach w oczekiwaniu na transfer na lotnisko to paranoja.

    WaldemarB - 02.10.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Złudne dobre wrażenie

    Niestety, ale ten hotel zdecydowanie nie zasługuje na 4 gwiazdki. Hol urządzony w starym stylu, pokoje wyglądowo okej, jednak łazienka pozostawia wiele do życzenia. Jak przyjechałyśmy, wanna była brudna. Hotel oferuje suszarkę, jest to stara maszyna przyczepiona do ściany, która była zepsuta i śmierdziała. Pokojówki nie mówiły po angielsku, przychodziły kiedy przebywałyśmy w pokoju, a jak poprosiłyśmy żeby przyszły około godzinę później, mówiły że nie mogą i że posprzątają szybko teraz. Ich "sprzątanie" ograniczało się do wymiany ręczników, worków na śmieci i dołożenia papieru. Jeżeli chodzi o jedzenie to uważam, że było smaczne, chociaż moja przyjaciółka wegetarianka była zmuszona jeść codziennie makaron z sosem. Przekąski - tragedia. Kończyły się po godzinie, nie były dokładane, a do wyboru były gumowe frytki, także pomiędzy lunchem a obiadokolacją zwykle chodziłyśmy głodne. Na plus zdecydowanie obsługa, przyjazna i otwarta. Cały teren bardzo ładny, fajny basen, leżaki do dyspozycji, możliwość gry w tenisa. Busik jeżdżący do centrum kursował kilka razy dziennie, więc też bardzo pozytywnie. Co najbardziej mnie rozczarowało, a nawet zszokowało to zachowanie rezydentki. Myślałam, że jest to osoba, która postara się pomóc i doradzić w każdej sytuacji, a jednak zostałam potraktowana lekceważąco.

    KAROLINA - 10.10.2016

    16/21 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem