Opinie klientów o Sandy Beach Korfu

5.0 /6
502 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Asia 23.08.2019

Uwaga kradną!!!!!!!!!!!!!

Byliśmy w tym hotelu w sierpniu w pierwszej połowie. Hotel ogólnie bardzo duży, ładny ,bezpośrednio przy plaży , blisko miasteczka.Pokoje duże, z ładnym widokiem, jedzenia dużo ale takie sobie w smaku, super animacje i to by było na tyle. Niestety w tym hotelu kradną, ukradli nam kilkaset Euro z zamkniętego na klucz sejfu i od tego momentu już nie było tak kolorowo. Rezydent Rainbow generalnie nie chciał nam pomóc w kontaktach z policją bo powiedział że nie będzie ponosił odpowiedzialności , zresztą policja finalnie i tak nie przyjechała bo popsuł im się samochód, Menager hotelu jeszcze gorzej- przyjął zgłoszenie zadzwonił na policję i ani me ani be -zero pomocy mieliśmy sami sobie jechać na policję 13 km bo to nasz problem. Po wszystkim nikt nas nie pytał jak załatwiliśmy sprawę i czy potrzebujemy pomocy ani rezydent ani menager - który tak naprawdę śmiał się z tej sytuacji. Uważajcie w tym hotelu, tym bardziej że nie ma monitoringu w budynkach.

1.5/6

KRYSTIAN, STALOWA WOLA 27.08.2021

Jeden z najgorszych hoteli w jakich byłem. Odradzam

Dookoła po prostu nic nie ma. Barmani przy plaży robią wszystko z łaską , zero uśmiechu , panie sprzątające to tragedia wszędzie nieczystości , hotel to lata osiemdziesiąte , pokoje nic w nich nie ma , suszarka oberwana , , leżaki zajęte od 7 rano już brak , jedzenie przez 11 dni prawie codziennie to samo straszna monotonie . Animacje dla dzieci to jakaś totalna pomyłka Jedynie plaża naprawdę super. Byłem na Krecie , Kos i Zathynkos ale ta wyspa to porażka. Szkoda mi tylko tych polski animatorów którzy starają się jak mogę ale nic nie mają nawet durnych bramek do gry o które proszę się od początku sezonu . Generalnie hotel zatrzymał się na latach 90 tych jak ktoś lubi takie klimaty to polecam dla bardziej wymagających zdecydowanie odradzam bo to może jedynie 2 gwiazdki. Myślę że ktoś z Rainbow powinien weryfikować jakość hoteli co jakiś czas. Nigdy nie wydaję negatywnych opinii z wyjazdów natomiast ten hotel zasługiwał na opinie.

1.0/6

Grzegorz, Suwałki 18.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

mogło być lepiej...

Bardzo duży hotel, który nie jest przystosowany do przyjęcia 2000 osób. Rano musieliśmy rezerwować leżaki... 10 wyjazd z rainbow I pierwsza taka sytuacja! jedzenie bardzo monotonne, niby all inclusive ale musielmy mieć żetony żeby pójść do baru po napój a potem należało oddać kubek plastikowy i dostawiamy żeton - porażka! Ręczniki basenowe można wymieniać co 3 dni, w pokojach dawaliśmy Pani sprzątającej napiwki więc mieliśmy ręczniki wymieniane codziennie ale inni goście mieli wymiane co kilka dni. Hotel w Polce dostałby może dwie gwiazdki. Dopłaciliśmy za boczny widok na morze na zdjeciu widać wszystko. nie polecam

1.0/6

Dawid, Koszalin 05.09.2021

Najgorsze wakacje w Grecji, hotel max 3 gwiazdki. Złodzieje wśród obsługi hotelowej (technical stuff)

Najgorsze wakacje w życiu! Hotel zdecydowanie odbiega od standardów 5 gwiazdkowych hoteli, każda osoba, która chociaż raz była w PRAWDZIWYM 5 gwiazdkowym hotelu natychmiast zauważy różnicę. Jedyne plusy to piaszczysta plaża blisko hotelu, pokój z widokiem na morze (oczywiście za dopłatą) i to wszystko. Z pewnością wakacje nie były warte kwoty, którą zapłaciliśmy za 2 osoby na tydzień all inclusive - 7400zł, hotel nie posiada takiego standardu jak reklamuje RAINBOW. Pierwszym dużym minusem jest na pewno jedzenie, bardzo mało dań, przygotowane tanim kosztem, brak propozycji dla osób z nietolerancjami pokarmowymi, takimi jak np. uczulenie na gluten, nietolerancja laktozy. Jajka smażone w głębokim oleju. Codziennie praktycznie te same rzeczy, ten sam krem w babeczkach, w ciastach przez cały tydzień, wszystko bez smaku, desery strasznie przesłodzone i chemiczne, robione masowo. Śniadanie od godziny 6 rano, ale tak na prawdę "prawdziwe śniadanie" od 8, przychodząc o 6 jedyne co tam się znajduje to bułki, płatki śniadaniowe i jajka... Kolejna kwestia, która jest po prostu jedną wielką żenadą to rozwodnione napoje, dotyczy to wszystkiego, nawet PIWO i WINO.. Karta all inclusive jest uboga, jeżeli chodzi o napoje to tylko kilka soków stworzonych z barwników i dużej ilości cukru, rozwodniona pepsi, 7up, jedno jasne piwo i 3 wina. Uciążliwe jest też ciągły ruch kelnerów, którzy cały czas jeżdżą wózkami, zbierają brudne talerze i sztućce ze stolików, co bardzo drażni, mając na względzie wypoczynek. Stolików jest wystarczająco dużo, żeby robili to cyklicznie co np 20-30 minut niż non stop. To bardziej stołówka niż restauracja, strasznie mały wybór jedzenia, lepsze all inclusive miałem w hotelu 3 gwiazdkowym na Krecie. Pokoje sprzątane powierzchownie, zamiast kołdry prześcieradło, brak możliwości wyboru pod czym chce się spać. Łazienki brudne, grzyby, odłamane kafelki, umywalki z zaciekami, z brudem i pleśnią/grzybem w otworach, niedziałająca suszarka do włosów, meble jak z PRL-u, zacieki na ścianach w obrębie klimatyzacji, na balkonie rdza odpadająca od klimatyzatora, brudne obrazy, jednym słowem dramat. Pobyt w hotelu bardziej przypominał obóz survivalowy niż wakacje, w ogóle nie odpoczęliśmy. Wisienką na torcie całej tej opinii jest to, że drugiego dnia, pierwsza osoba, która weszła do naszego pokoju ukradła nam 70 euro, był to hydraulik z 10 letnim stażem w tym hotelu. Z mojego portfela wyciągnął 50 euro a z portfela mojej dziewczyny 20, jej portfel był w plecaku za łóżkiem, mój leżał na komodzie. Dodatkowo w szafce rzeczy były poprzekładane, tam też grzebał. Stało się to, kiedy byliśmy na spotkaniu organizacyjnym z rezydentką RAINBOW, nie mieliśmy wtedy jeszcze klucza do sejfu. Nie udało się niczego udowodnić, pomimo tego, że hotel posiada informacje kto wchodził do pokoju, guest relations tylko pozornie współpracuje, ale tak na prawdę tylko udaje i przeciąga sprawę, żeby turysta niczego nie załatwił, brak doświadczenia i szacunku do klienta. To samo dotyczy połowy obsługi w hotelu, która była wredna względem nas pomimo szacunku w ich kierunku.. Brak doświadczeniu managera w zarządzaniu hotelem to jest pewne. O kluczyk do sejfu również trzeba było się prosić. Zamiast plażować i dobrze się bawić musieliśmy walczyć z hotelem o odzyskanie pieniędzy, których finalnie nie odzyskaliśmy. Każdy umywał ręce i próbował nam wmówić, że sami zapodzieliśmy pieniądze lub zgubiliśmy. Obsługa hotelu mało profesjonalna, podejście do klienta fatalne, biuro podróży RAINBOW także nic nie zrobiło w tej sprawie, więcej sam się dowiedziałem chodząc i pytając pracowników, żeby ustalić od kogo mogę się dowiedzieć kto był w naszym pokoju. Stanowczo odradzam ten hotel oraz to biuro podróży, jest mi przykro z tego powodu, że wakacje na których mieliśmy odpocząć okazały się większym obciążeniem psychicznym niż normalny tydzień pracy. Były to raczej ostatnie wakacje z tym biurem podróży ponieważ sposób oceny hotelu jest strasznie przekłamany. Pieniądze wydane w błoto! Poniżej wstawiam zdjęcia, które lepiej obrazują całą sytuację.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem