4.9/6 (583 opinie)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel nie zasługuje na 5 * pokój to jakiś dramat widok na dach restauracji smród z kanalizacji brak okienka lub kratki wentylacyjnej w łazience, kubki plastikowe jak na szczoteczki do zębów jeden żeton do wymiany jak nie wymienisz wieczorem kubka na żeton to wracając wieczorem z wycieczki nie napijesz się nic z baru łącznie z wodą trzeba iść do pokoju. Plaża super kompleks basenowy też ładny . Leżaki na plaży trochę trącone czasem , ale dało się przeżyć. Restauracja duża, czasami brakowało miejsc - dach wymaga remontu - trafiliśmy na dni deszczowo - burzowe z ulewami więc cała restauracja obłożona ręcznikami bo lało się z dachu jedzenie dużo i dobre .Okolica dla tych co nie chcą przez pobyt wychodzić z hotelu super dla tych którzy chcą gdzie ś połazić słabo.
3.5/6
Byłam z dziećmi w hotelu Labranda. Hotel ma sporo plusów: przy plaży, 3 baseny z czego jeden ze zjeżdżalniami, sklepiki w hotelu, blisko również do sklepów w tzw. wiosce; lekarz na miejscu, animacje, plac zabaw dla dzieci. Minusy: restauracja - którą raczej można nazwać wielką stołówką; brak kelnerów; serwis biega szybko, wali talerzami itd; brak obrusów na stołach - z czystością na bakier - jedna szmata przeciera mnóstwo stolików; dość często trzeba szukać stolika; jedzenie monotonne; nawet jeśli coś organizowali dodatkowo to niestety ale najsmaczniejsze to nie było. Problem na basenach z leżakami; leżaki brudne - nie były myte; dodatkowo są żetony na tzw. picie i drinki w barach co tylko sprzyja wymianie bakterii - tu dyrekcja nie popisała się. Bardzo często kolejki - hotel duży, ale i gości full powoduje, że trzeba swoje wystać. Rainbow przesadziło zdecydowanie z 5*. Ja oceniam hotel na 4*; ale obsługa organizacja na 3*. Hotel położony z dala od miasta - idealny na odpoczynek. Pokoje sprzątane codziennie. Na balkonach są klimatyzatory.
3.5/6
To już nasz drugi odpoczynek z Labrandą, tym razem jesteśmy zawiedzeni.. Zacznijmy od podróży z Poznania, gdzie po przylocie na Korfu czekamy 1.5h na lotnisku żeby nas zawieźli z dolatującymi później kolejnym lotem turystami Po zwróceniu się do rezydentki, że to jest nie poważne ponieważ są tu małe dzieci usłyszałem "i tak będziecie czekać w hotelu do 15"- Pani rezydentko nie tak traktuje się swoich klientów... Hotel w recepcji robi pozytywne wrażenie, niestety czar pryska w momencie zakwaterowania. Pokoje są w bardzo słabym stanie, obdrapane stare meble, brudna podłoga, brak wentylacji oraz gniazdka w łazience to nie są standardy 5 gwiazdek. Gdy dziecko przeszło raz po podłodze miało czarne kolana i ręce od brudu. Pokoje 6000 czasy świetności mają już za sobą i nocowanie w takim czymś z niemowlakiem jest bardzo słabe. Co do wyżywienia, na śniadanie co dzień to samo, obiady i kolacje się zmieniają ale też widać powroty dań. Każdy znajdzie coś dla siebie ale kuchnia nie zachwyca. Mało owoców!! Do dyspozycji są także dwa snack bary z fast-foodami. Jedyne co jest na plus to plaża piaszczysta z bardzo czystą wodą, 3 duże baseny I spora ilość leżaków. Co do leżaków to też są brudne i nie myte od bardzo dawna. Obsługa miła i pomocna. Co najciekawsze Rainbow reklamuje hotel 5 gwiazdkami, hotel w rzeczywistości ma 4 a zasluguje na 3. Nie polecam. Ostatnią bulwersującą rzeczą jest wprowadzanie w bład przez rainbow o bagażu dla niemowlęcia. Informują, że nie przysługuje mu żaden bagaż lecąc z Enter Air- to nieprawda! Dopiero na lotnisku od obsługi lotniska dowiedzieliśmy się, że dziecku także przysługuje bagaż podręczny do 5kg!
3.5/6
Ogromny kompleks, odległość z pokoju do restauracji ok. 500m, na plażę ok 600m. Jeszcze nigdy na wakacjach nie zrobiliśmy tyle kroków co na tym terenie (w temperaturze ponad 40 st. C to było męczące). Tylko jeden basen jego głębokość miała 1,50-1,40, pozostałe średnio 1,20m. Mała ilość leżaków, niestety by posiadać leżak trzeba było wstać wcześnie rano (ok. 6 rano), by ten leżak zająć - paranoja. Przy zgłoszeniu tego faktu do recepcji otrzymaliśmy informacje, ze nie ma więcej leżaków, na plaży również był ten sam problem. Hotel o standardzie 5* powinien uzupełniać w pokoju wodę dla klientów, niestety nie w tym przypadku. Brak półek w szafie, brak wody w łazience i urwana klamka do drzwi wejściowych - to wszystko świadczy tylko o obniżonym standardzie hotelu. Dodatkowo w dniu przyjazdu okazało się, że jest wyższy podatek turystyczny 10euro za dobo/pokój (na stronie oferty informacja o podatku była na poziomie 7euro). Pierwszy raz z tym biurem i po raz pierwszy cieszyłam się, że wracam z wakacji do domu.