Opinie o Sandy Beach Korfu

4.9/6 (583 opinie)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
583 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Ocena obiektywna

    Szanowni Państwo, Oceniając obiektywnie hotel ma 3 gwiazdki, wydaje mi się, że dzięki lokalizacji przy samej plazy i basenów dostał dodatkowe 1,5 gwiazdki. Jedzenia było wręcz za dużo- było smaczne i duży wybów.Standard pokoi- zdecydowanie niski, byliśmy w częsci zaczynającej się od 6000- pokoje stare, nieremontowane, mielismy mieć widok na ogród- tymczasem widok był na sąsiedni ośrodek w którym od 4 w nocy włączałała się klimatyzacja. gdybym wiedziała, że tak będzie doplaciła bym do zmiany. Nie zrobiłam tego na miejscu - bo mało czasu spędzaliśmy w pokoju. Ogólnie pogoda, morze i basen rekompensowały minusy.

    Luiza, Konstancin - 30.08.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    To nie jest standard 4* hotelu

    Niestety hotel mnie nie zachwycił, pokój classic na tyle mnie rozczarował że byłam zła przez pierwsze 3 dni pobytu i nie potrafiłam się cieszyć z wakacji. To na pewno nie jest standard hotelu 4*. Pokój był czysty i na tym kończą się jego zalety. Stare meble, szafa na ubrania śmierdząca w środku stęchlizną, cały tydzień nie rozpakowałam walizki bo nie chciałam wieszać tam ciuchów. Szerokie łóżka ale tragicznie niewygodne materace z wbijającymi się w ciało sprężynami. Klimatyzacja chłodziła ale w maju noce były jeszcze chłodne a klima nie dawała rady ogrzać pokoju - urządzenie ustawione całą noc na 30 stopni a ja śpiącą w długich dresach i skarpetkach. Sprawa zgłaszana dwukrotnie na recepcji, byli technicy ale nie potrafili rozwiązać problemu. Ściany cienkie, słychać tv z sąsiedniego pokoju i każdy szmer z korytarza, w dzień sprzątaczki a wieczorem weseli goście wciąż budzili mi dziecko. W pokoju wcale nie chce się przebywać, nie warto dopłacać za widok na morze, balkon na parterze jest toporny, za balkonem chaszcze, jednostka od klimy duża i hałasująca, balkon służył mi tylko do rozwieszenia mokrych kostiumów kąpielowych. Na plus baseny, czysta woda, wyglądają jak na zdjęciach, niestety od rana inni goście rezerwują sobie leżaki przy basenach ręcznikami mimo że jest zakaz takich praktyk, nikt nie reaguje. Duża stołówka, część potraw się powtarza, szczególnie na śniadaniach, ale obiady i kolacje przez cały tydzień kuchnia starała się zróżnicować, zawsze było coś co mi smakowało, polecam też zarezerwować stolik w restauracji greckiej i włoskiej, fantastyczne jedzenie. Bardzo jestem zadowolona z obsługi, wszyscy bardzo mili i kulturalni, uśmiechnięci.

    Magdalena, Żyrardów - 24.06.2022

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pokój z bocznym widokiem

    Wrzesień 2019, Samolot opóźniony 2h, spoko, przyjęcie w hotelu super szybkie, i teraz pokoj .... dostaliśmy pokój z którego nie było widać morza w którym wręcz śmierdziało i był beznadziejny, na szczęście po konsultacji na drugi dzień z prezydentem który doradził aby skontaktować się z recepcją, wszystko skończyło się dobrze bo pokój został wymieniony na dużo lepsze i z widokiem na morze jeśli chodzi o okolice bardzo fajna Doradzam wypożyczenie samochodu oczywiście poza hotelem są dużo dużo tańsze tak samo korzystanie z wycieczek które kupujecie, poza hotelem są dużo tańsze bardzo fajnie zorganizowane

    Tomasz Eryk, Warszawa - 18.09.2019

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wakacje z grzybem

    Niedawno wróciliśmy z pobytu w tym hotelu. Mieliśmy dwa pokoje, nasz pokój( mój i męża) był w porządku, ale w pokoju naszych córek była tragedia. Od perwszego dnia unosił sie zapach pleśni, na ścianie był czarny grzyb w łazience oraz korytarzu przy pokoju, a po ścianie płynął cięgle strumyczek wody. Usterka była zgłaszana, ale jednak nie została naprawiona do końca pobytu. Nie działała klimatyzacja oraz lodówka. Po interwencji została zmieniona lodówka i naprawiona klimatyzacja, która po pewnym czsie jednak ponownie się popsuła. Wszystkie ubrania były wilgotne i miały zapach stechlizny, a na walizce córki pojawiła się pleśń. Wymiana pokoju nie wchodziła w grę. Natomiast była wspaniała piasczysta plaża przy hotelu, super jedzenie, trzy baseny ,figlo klub dla dzieci i atrakcje dla dorosłych. Podczas wycieczek fakultatywnych były fachowe przewodniczki, z dużą wiedzą , które bardzo ciekawie opowiadały historie miejsc jakie zwiedzaliśmy. Podsumowująć, wyjazd ciekawy , ale wszystko przyćmiewał grzyb w pokoju, czego po hotelu 4,5- gwiazdkowym sie nie spodziewaliśmy. Jesteśmy już stałymi klientami firmy Rainbow i nigdy z czymś takim się nie spotkaliśmy.

    Jacek, Majdan - 21.08.2018

    11/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem