Opinie klientów o Kipriotis Maris

5.0 /6
83 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

wixa 31.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

rodzinne wakacje

wrażenia bardzo pozytywne przez wzgląd na czas spędzony na ładnej, greckiej wyspie. hotel oceniam na 3,5 polskiej gwiazdki. lobby oraz restauracja na plus (duzy wybór, jedzenie smaczne, było ok aczkolwiek mogło byc lepiej :) natomiast sam pokój i jego wyposażenie pozostawia wiele do życzenia. wanna nadawała się jedynie do tego żeby wziąć prysznic używając kosmetyków, o które trzeba się dopraszać tak jak o uzupełnienie serwisu kawowego. koc służący do przykrycia z plamami, niedomykajaca się lodówka, sprzątanie natomiast ograniczało się do wyniesienia śmieci i wymiany ręczników :/ +basen przy hotelu i brodzik dla dzieci +zagroda z danielami +niezly plac zabaw +plaża naprawdę blisko należy również zaznaczyć,że sama organizacja wakacji przez rainbow naprawdę na plus. wylot, przylot oraz transfery jak najbardziej w porządku. odpowiedź na moje pytanie do rezydenta drogą sms-ową też błyskawiczna. nie mamy żadnych zastrzeżeń do biura turystycznego a jedynie do hotelu.

5.0/6

Beata 10.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Psalidi 2023 - KIPRIOTIS MARIS

pobyt 01-08.07.2023 -Nasz pokój z widokiem n morze, położony poza kompleksem hotelowym- na wzgórzu ( za hotelem Hipokrates i za pasem roślinności :( ) Dodatkowo do pokoju trzeba wspiąć się po schodkach. Dojście do z pokoju z budynku głównego ok. 250 m, ale przez pewien odcinek słabo świetloną lampami solarnymi drogą porośniętą roślinnością ( bardzo zadbaną) , ale mało komfortową, gdyż przemieszcza się mało ludzi w godzinach wieczornych. To powodowało duży dyskomfort. Pokój sprzątany- przynajmniej nasz- był 1 raz, a śmieci zabierane codziennie i wymieniane ręczniki. Baseny zadbane i czyste. W hotelu mninidicso dla dzieci i kilka razy dla dorosłych- karaoke, wieczór grecki. Jedzenie i obsługa hotelu- bardzo dobra ocena. Rezydentka- p. Magdalena - pozostawia jej zachowanie wiele do życzenia, ale my dawaliśmy sobie bez problemu radę . Plaża bardzo słaba . Wyspa KOS jak i miasto urokliwe :) . Teren hotelu bardzo zadbany .

5.0/6

Edward, Oława 16.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Kipriotis Maris

Było bardzo przyjemnie dobry hotel wyżywienie bardzo dobre, przemiła obsługa. Pokoje czyste codziennie sprzątane POLECAM

5.0/6

Piotr, ... 15.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Polecam z zastrzeżeniami

Hotel ładny i czysty . Przemiły recepcjonista na nocnej zmianie. Cały personel uśmiechnięty i robi co może żeby nam umilić pobyt. Jedzenie akceptowalne dobre bez ochów i achów. Kawa z proszu puszczana z automatu nie robi dobrego wrażenia . Minusy to głównie sprawy techniczne obiektu , którym jednak ktoś zarządza i podejmuje decyzje . Najważniejszy brak to klimatyzacja , która jest wyłączona w restauracji i lobby oraz w pokoju mimo iż biuro i sam hotel we wręczanej gościom informacji informuje , że działa od 1 czerwca , a na każdych drzwiach SZEROKO otwartych jest prośba o ich zamykanie z powodu włączonej klimatyzacji. Nie widzę w tym logiki ani wiarygodności u gości takich jak ja którzy 100 razy wszędzie sprawdzają czy jest już działająca klimatyzacja ponieważ to mnie należy wybór czy chce przebywać na słońcu czy w chłodzie zjeść gorący posiłek i wypić drinka bez lejącego się potu za kołnierzem wymaganego stroju oficjalnego w czasie posiłków. Po wielokrotnych prośbach następnego dnia przyszedł technik i uruchomił klimatyzację w pokoju w którym w nocy było ok 25-26 stopni wg wskazań telefonu. Sprawa druga to sejf , który jest blokowany i też trzeba wielokrotnie monitować o odblokowanie zanim przyjdzie ktoś i to zrobi co oznacza siedzenie w pokoju i czekanie żeby pozbyć się gotówki, dokumentów , kluczy do domu i samochodu i zamknąć je w końcu w sejfie albo chodzenie z tym wszystkim ze sobą . I sprawa ostatnia . W wielu pokojach nie działały tel do końca wyjazdu i tu monity nic nie pomogły ani zaklinania miłego recepcjonisty żeby z problemami dzwonić do niego tak jak z budzeniem 🤔 Każdy monit to osobista wycieczka do recepcji z innego budynku. Brak też wsparcia przy nocnym wstawaniu na wyjazd. Zdany jest się wyłącznie na siebie i budzik w telefonie. Łazienka czysta ale jej standard to max 3 * , pamięta jeszcze czasy wczesnego Gierka , a brodzik to max 70/70cm. Z tego i powyższych powodów hotel oceniam na słabe 4 *ponieważ nie spełnia standardów działania hoteli 5* gwiazdowych . Ratuje go czystość i przemiły personel. Management jednak do wymiany. Pozdrawiam serdecznie całą obsługę w restauracji , która pracuje w pocie lejącym się na twarz , ja tylko jadłem a było mi bardzo niekomfortowo. Jeżeli komuś ni przeszkadza brak telefonu, zabytkowa łazienka i brak WŁĄCZONEJ ! klimatyzacji , która jest w ofercie to hotel uważam za godny polecenia.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem