Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie pozytywne. Hotel ok. Łazienka wczesny gierek. Klimatyzacja głośna Jedzenie przepyszne Rezydentki z Polski bardzo miłe . Plaża kamienista.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tygodniowy pobyt w hotelu Kipriotis Maris oceniam generalnie pozytywnie. Polecam wynajem samochodu na jeden dzień i zwiedzenie wyspy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel średni, byłam w kilku miejscach w Grecji i ten na pewno nie zasługuje na 5 *. W pokoju i na tarasie pełno mrówek. Mimo dopłaty do większego pokoju z widokiem na morze- brak widoku na morze. Czystość pokoi też pozostawiała do życzenia. Przez 7 dni tylko raz sprzatany pokój i to tak że czyjeś włosy leżały na podłodze od dnia przyjazdu aż do wyjazdu. Największym problemem były nieopróżniane kosze na śmieci. Śmieci wyrzucalismy sami do koszy koło basenu bo tam obsługa dbała o opróżnianie. Problem był tego typu że nie było worków na śmieci na zmianę i raz ubrudzony kosz na śmieci czymś słodkim przyciągał rzesze mrówek. W pierwszym dniu zamknięty basen i brak wody, myślimy zdarza się wszędzie może jej zabraknąć. Gdyby nie fakt że w trzecim dniu wyjazdu wracając z calodniowej wycieczki cali spoceni i marzący o prysznicu znowu okazuje się że wody nie ma. Woda przyszła koło 13.00 dnia następnego na godzinę na szczęście wypatrywalismy jej cały czas i wszystkim udało się wziąć prysznic. Teraz Plusy: jedzenie dobre, codziennie co innego, duży wybór. Szklanki zdarzały się niedomyte w dniach, których nie było wody. Super barman przy basenie, nawet mówił trochę po Polsku. Bardzo sympatyczny. Za to chłopak z pierwszej zmiany jakby za karę stał i robił głupie miny jak myślał że nikt nie widział. W ostatnim dniu poszlismy przedłużyć dobę hotelową z racji że wyjazd był późnym wieczorem i nie chcieliśmy siedzieć na walizkach. W ramach rekompensaty za 3 dni bez wody myslelismy że obsługa da Rabat. Nic mylnego za 6h zaplacone 100 euro. Ogólnie nie 5* i nie za tę pieniądze.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trosze rozczarowany bo Kipriotis Maris nie zasługuje na 5* w mojej opinii naciągane 4*. Hotel podzielony na 3 różnie każdy sobie rzepkę skrobie niby jeden a 3 cześć w której myśmy byli bungale do rozrzucane na dość dużym terenie zapach w środku nie pomagał jakieś kadzidełka gdyby nie klimatyzacja nie dal by się wytrzymać. łózka jedna poduszeczka bardzo nie wygodna panie sprzątaczki tez nie za bardzo stawały na wysokości zadania. Na plus jedzenie bardzo dobre i zróżnicowanie na minus bar jeden mały drinki katastrofalnie barmani bez pojęcia albo chęci, leżaki przy basenie już parę wiosen miały zaś na plaży strach się na nich położyć żeby syfa nie złapać. Na plus polskie animatorki bardzo miłe i pomocne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przede wszystkim biuro podróży Rainbow: na lotnisku otrzymujemy kopertę z propozycjami wycieczek, terminem spotkania z rezydentem i nr autobusu. Na tym kończy się zainteresowanie biura turystami, od tego czasu należy radzić sobie samodzielnie. W hotelu- pokoje niegotowe, nikt nie wie kiedy będą, ale podatek klimatyczny skasowany. Brak jakiekolwiek wsparcia i pomocy ze strony rezydenta. Pani rezydent skupiona jedynie na sprzedaży wycieczek, niechętna do pomocy, niesympatyczna. Hotel: 5 gwiazdek to mocne nadużycie: brudna wanna, brak ręczników dla wszyskich, dostarczone po 3 dniach. Plaża: niestrzeżona, brudna.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był nas 6 raz w Grecji a 2 na wyspie KOS . Wakacje zarezerwowaliśmy dość spontanicznie i z tego też powodu liczba dostępnych ofert była mocno ograniczona. Hotel jakościowo zasługuje na 3*. Od początku mieliśmy sporo problemów z pokojem (mrówki, nie działający prysznic,brudne ręczniki) Obsługa generalnie bardzo pomocna i starała się od razu adresować nasze problemy jednak sam hotel jest mocno przestarzały .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy z synem 12 dni w Hotelu . Pokoje w stulu PRL ale spoko tam tylko spalismy natomiast 3 krotnie nie posprzątano nam pokoju co za tym idzie zrovbiło nam się mrowisko ponieważ syn nakruszył, kiedy zgłosiłam to w recepcji otrzymałam spray na mrówki była to godz 23 i do godz 1 w nocy nie moglismy wejśc do pokoju ponieważ nie dało się oddychać po tym spraju musiałam sama ich ręcznikiem umyć podłogę. W hotelu 5 gwiazkowym kazano nam płacić za wodę butelkowaną 2 euro kpina. nie uzupełniano nam mydełek i szamponów oraz kawy a codziennie rano lubie sobie wypić kawkę na tarasie zanim mój synek wstał. Animacje porażka 2 razy na 12 dni były występy jeszcze się nie spotkałam z takim hotelem. Z plusów pyszne jedzenie , przepyszne lody . Jesli chodzi o leżaki to w pierwszej połowie naszych wakacji było ok , natomiast w dugiej nie było szans na poleżenie przy basenie gdyby nie znajomi to nie mielibyśmy gdzie palca wcisnąć. Ogólnie to były nasze ostatnie wakacje w Grecji .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
zacznę od tego że Rainbow reklamuje swoje wyjazdy jako 8 dni -7 nocy, w hotelu byliśmy o godzinie 3 nad ranem z soboty na niedzielę a wyjazd w następną sobotę o 14,więc ani 7 nocy ani 8 dni, ale to dopiero początek "niespodzianek"...nie warto dopłacać też do pokojów z widokiem na morze, bo w recepcji w ogóle na to nie patrzą o czym przekonałam się osobiście... hotel lata swojej świetności ma już dawno za sobą, oznaczenie 5* to z innej epoki, bo w rzeczywistości oceniam na 3,5*,te 0,5* za brak bezdomnych kotów czy psów. Na plus jest czystość na terenie hotelu oraz w pokojach które są dość duże, natomiast łazienka to oddzielny temat...armatura pamięta myślę lata 50 poprzedniego stulecia, rdza i inne osady na kranach, wanna dramat-( i taka ciekawostka z którą się jeszcze nie spotkałam, mianowicie 2 ręczniki na osobę z czego 1 to taki myślę maleńki do rąk a drugi...znacznie mniejszy niż standardowy kąpielowy. kolejnym mankamentem to była karta do drzwi...na te niespełna 7 dni 5 razy blokował się zamek-karta się rozmagnesowała, trzykrotnie wymieniana karta,na szczęście recepcja była blisko...jeśli chodzi o jedzenie mnie wyjątkowo jak na Grecję nie smakowało, nie chodziłam głodna, ale szalu nie było, na plus ciasta i dostępne non stop 5 smaków lodów, piwo i 2 kolory wina dostępne bez ograniczeń, drinki serwowane wybór ok. plaża wąska, kamienista, brak materacy na leżakach, przy plaży stoi samochód dostawczy i w nim a`la barek z napojami bezalkoholowymi. jeśli chodzi o okolicę to zupełnie niezagospodarowana, żadnych barów, sklepików(poza tym na terenie hotelu),tawern,nic...same wypożyczalnie aut...ogólnie pobyt w tym miejscu oceniam na średni
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
2 tygodnie w czasie pandemii. Liczyliśmy się z ograniczeniami, ale już na starcie dwie rzeczy nam bardzo nie pasowały. Wziąłem pokoje superior z widokiem na morze i tu pierwsze rozczarowanie. Widok na morze, to po prawdzie widok na parking i ruchliwą ulicę. W dzień i w nocy hałas niesamowity (autobusy, ciężarówki, motory), a morze widać gdzieś tam w oddali (nie słychać go). Udałem się do recepcji w celu natychmiastowej zmiany, ale usłyszałem, że to jedyne pokoje superior jakie mają dostępne, reszta do Junior Suite z widokiem na basen i mogą je nam zamienić za dopłatą 40 euro za noc. Podziękowałem, bo już sporo się wykosztowałem za pokój "superior". Na plus, że pani menager zapewniła nam internet na cały pobyt w ramach rekompensaty. Kolejna sprawa, to absolutny brak rozrywek dla dzieci, a było w ofercie, że jest plac zabaw oraz sala zabaw z animacjami w języku polskim. Animacji przez 2 tygodnie nie było żadnych, a plac zabaw to rudera znajdująca się poza hotelem. Nawet mam filmik jak zjeżdżalnia dosłownie się rozpada po próbie wejścia na nią. Nie odważyłem się tam wrócić ponownie. Dobrze, że syn polubił brodzik, bo inaczej padłby z nudów, a atrakcje dla dzieci były dla nas ważnym kryterium przy wyborze hotelu, także poczuliśmy się trochę oszukani. Obsługa to tłumaczyła pandemią. Poza powyższymi minusami, reszta jest na plus. Doskonałe jedzenie, przesympatyczna obsługa, wypożyczalnia samochodów w super cenie obok hotelu. Sklepy, przystanek autobusowy. Plaża kiepska, ale niedaleko znajdują się już bardzo ładne. Co do samej infrastruktury i udogodnień, ten hotel zasługuje na max 3 gwiazdki, ale nadrabia jedzeniem i obsługą. Co do samej wyspy Kos, bardzo chętnie tam wrócę, polecam wszystkim wyprawę na wulkan Nissyros, wioskę Zia, termy i plaże znajdujące się po drugiej stronie wyspy. Samo miasto Kos również polecam, prawdziwy skansen starożytności.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W skali 10 punktowej, całokształt oceniam na mocne 6,5. Mimo uniedogodnień, można polecić ten hotel. Jednakże nie oczekujcie zbyt wiele sugerując się opiniami oraz przyznanym standardem 5*. Co warto dodać - podatek klimatyczny stała opłata 15euro za dobę a nie jak w opisie w widełkach 2.5-15. WiFi dostępne za darmo bez konieczności wnoszenia dodatkowych opłat - działa również w pokojach oraz basenach. Zdjęcia przedstawiają aquapark który mieści się w resorcie natomiast nie należy bezpośrednio do tego hotelu a upoważnieni zostajecie jedynie do dwóch wejść na pobyt.