Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznijmy od minusów (których niestety jest więcej nic plusów) Opis rainbow „ekskluzywny hotel dla wymagających klientów” jest bardzo mocnym nadużyciem.. jesli rainbow uważa ze taki jest ten hotel to niestety ale jest to ostatni raz gdy korzystam z ich usług. Hotel bardzo średni. Pokoje - zdawaliśmy sobie sprawe ze nie sa piekne i nowe ale to w jakim stanie zastaliśmy łazienkę mysle ze wymaga chociażby drobnej interwencji hotelu.. polecam zabrac własna suszarkę gdyż hotelowa jest rodem ze starej plywalni. popękane fugi niedziałający prysznic co chwile.. zaplamione dywany.. widok z balkonu coz był na morze ale tez był tak ulokowany ze kazdy kto przechodził mógł zajrzeć do nas do pokoju wiec trzeba bylo miec wiecznie zasłoniete.. toaleta przy basenie - polecam isc do siebie do pokóju bo odór który tam był i syf nie dowytrzymania to samo tyczy sie toalety na plazy hotelowej… to toitoi potrafi byc w lepszym stanie.. leżaki na plazy stare z zaciekami ochyda. Co do obsługi niestety ale o niczym was nie poinformują jesli sami nie bedziecie pytać. Przyjeżdżając dostaniecie kartke i numer pokoju to wszystko. Nikt wam nie powie gdzie wymieniać ręczniki (i ze w ogole mozna je otrzymać) nikt nie wytłumaczy gdzie należy zapisać sie do restauracji a la carte a przy wyjeździe o 3 nad ranem jesli sami nie poprosicie o przygotowanie czego kolwiek do zjedzenia (co wam sie należy) to coz bedziecie wracać głodni. A na wisienkę na torcie panie animatorki przychodziły na drinki poswirowaly kilka min i to było tyle z ich animacji. Na dodatek gra w bingo wymagała opłaty zeby mozna było w niej uczestniczyć co jest dla mnie niedopomyslenia zeby za animacje jeszcze należało zapłacić.. Plusy: dobre jedzenie szczególnie restauracja a la carte triston najlepsza z niesamowitym kelnerem o imieniu George. Bardzo dobre drinki i bar wieczorem w głównej części hotelu (ale pracuje tam za mało ludzi) wiec poczekacie troche nie mniej jednak warto. Lokalizacja bardzo spoko 4 km do centrum kos w hotelu sympatyczna Pani do wynajmu auta i w spoko cenach a auta sa totalnie nowe wiec polecam. Ładny basen leżaków na styk z ilością. Dobrze wyciszony pokój.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pojechałam na Kos bez większych oczekiwań. Niestety to nie są moje klimaty wylegiwać się przy basenie w samo południe i tylko czekać kiedy otworzą drugi bar ( bo w tym przy basenie to nawet nie wszystko było dostępne a chciałam popróbować). Widoki są przepiękne jednakże hotel jest daleko od wszystkiego i bez samochodu jest trudno przemieszczać się po wyspie. Dużo miejsc można zwiedzić za darmo, polecam termy ( wody termalne) oraz zamek i agorę w Kos. Rejsy na wyspy są męczące i bardzo mało jest czasu na cokolwiek.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel położony z pięknym widokiem, co potrafi wykorzystać. Restauracja hotelowa z tarasem i widokiem na morze, bar na najwyższym piętrze (co prawda czynny wieczorem i bez opcji korzystania z AI lub UAI). jak na tak duży hotel baseny nie były przepełnione, choć odnieśliśmy wrażenie, że hotel nie miał pełnego obłożenia. Mało parasoli przy leżakach basenowych, ale chyba największym minusem były niezbierane kubki po napojach. Obsługa sprzątała je dopiero po zamknięciu basenu... Kolejny minus to tylko jeden czynny bar przy basenie. W ciągu dnia była tam wieczna kolejka - nie tylko dla ludzi którzy chcieli % ale również tych którzy chcieli napić się kawy czy soku. Niestety nie były udostępnione maszyny z napojami alby można samemu korzystać. A przekąski w ciągu dnia to za każdym razem były te same kanapki, galaretka lub sałatka. jak dla dzieci to słaby wybór. Jedzenie w restauracji dobre. Były dni tematyczne - grecki, włoski, chiński. Pokój z widokiem na morze za dopłatą był bardzo duży z dużym tarasem, czysty choć chyba jeszcze przed remontem (pokoje obok widzieliśmy, że miały już inny wystrój - bardziej nowoczesny). Pani rezydent bardzo miła i dobrze zorientowana. Duży plus. Animatorki sportowe - super z bardzo pozytywną energią. Opieka animatora dla dzieci była w osobnym budynku/hotelu. Oczywiście można było z niej korzystać , ale AI tam nie działał, więc albo trzeba było brać napoje z własnego hotelu albo nic. Gdyby nie widok ten hotel nie miał by w sobie nic co sprawiłoby że mógłbym go polecić.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel okres świetności ma za sobą. Pokoje z wykładziną i,,buczącą, klimatyzacją. Plus pokoju to to ,że są duże. Jedzenie dobre.Najwiekszy minus to brak plaży,bo to co się znajduje za ruchliwa ulica to trud nazwać plaża hotelowa -stare,zardzewiale lezaki ,brak materacy,bałagan dookoła a bar to zwykła ,,budka,,
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z pewnością atutem hotelu jest przemiły personel i wspaniałe baseny, przy których zawsze są wolne leżaki. Niestety leżaki często są pokryte odchodami ptasimi. Standard pokoju dalece odbiega od kategorii hotelu. W łazienkach przestarzała armatura i bardzo, bardzo głośna, co w nocy jest szczególnie uciążliwe. Do tego dochodzi uciążliwy smród z toalety. Pokój z widokiem na morze i tarasem- na który nie dochodzi słońce - wychodzi na niżej położony taras, pokryty starą, zniszczoną i zieloną wykładziną. Jedzenie świeże i dobrze przygotowane, ale monotonne. Soki z kartonu, kawa w restauracji niezbyt dobra ( lepsza jest w barze na basenie ). Opcja all inclusive ultra nie dotyczy wszystkich drinków i napojów, serwowanych w hotelu, cześć jest odrębnie płatna. Pomimo tych niedogodności pobyt zaliczam do udanych. Plaża żwirowa, bez ochronnego obuwia nie można wejść do morza.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel ogólnie ładny, ale okolica okropna. dodatkowo w częściach wspólnych hotelu nie ma klimatyzacji, panuje ogólna duchota. Przy basenie rozwalającej się leżaki i dosłownie kilka parasoli w podobnym stanie, czyli stanie rozkładu. Jedzenie, codziennie to samo, a miało być urozmaicane. Na terenie całego obiektu jest dozwolone palenie, jedynie w restauracji, był zakaz, ale kelnerzy pozwalali mimo to palic, czyli cały pobyt wąchaliśmy smrody palaczy. Co do pokoi, to ogólnie są czyste i zadbane, czego nie można powiedzieć o plaży, która według zapewnień Pani w biurze podróży miała być piękna i dostępna dla wózków. W rzeczywistości plaża była brudna i brzydka z leżakami w podobnym stanie co przy basenie, a prowadząca tam ścieżka, która miała ułatwić dostanie się z wózkiem dziecięcym miała liczne braki desek, przez co nie było szans komfortowego dojechania. Ogólnie za takie pieniądze spodziewałam się czegoś lepszego i nie jest to jedynie moja opinia, bo na miejscu było wiele niezadowolonych osób.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeździe do hotelu dostaliśmy informację, że nie ma dla nas pokoju, argument "overbooking", przeniesiono nas na tę noc do hotelu obok, który rzekomo miał też 5 gwiazdek, lecz standard bardzo odbiegał od tej oceny, hotel Panorama też nie wygląda na 5 gwiazdek. Rezydentka zbyła problem słowami, że mogą Państwo złożyć reklamację, i że może zapytać hotelu czy przewidują rekompensaty(rekompensatą hotelu było łóżko przy basenie w dniu wyjazdu). Plaża brudna od liści palm. Z plusów: pokój sprzątany codziennie, część obsługi miła, jedzenie dobre i różnorodne. Bar na dachu hotelu, który jest reklamowany jako główna atrakcja hotelu pomimo, że dodatkowo płatny to jest nieczynny, wg opinii w internecie już od zeszłego roku.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel z wyglądu oceniam bardzo dobrze jednak po pierwszym dniu pobytu w łazience z kratki ściekowej wylewała się woda nie można było skorzystać z wanny bo woda nie schodziła, w umywalce było to samo. Po zgłoszeniu awarii w recepcji posprzatali łazienkę i dwa dni był spokój. Trzeciego dnia po przyjściu ze śniadania w łazience zobaczyłem koszmar z kratki ściekowej wpływały fekalja, po kolejnym zgłoszeniu awarii zarzadałem zmiany pokoju dostaliśmy nowy pokój trochę mniejszy ale może być jednak to nie wszystko, w nowym pokoju nie działa klimatyzacja normalnie szok nie dało się spać. rano zgłosiłem problem w recepcji, przyszedł pan wyczyscił filtry i na tym się skończyło. klima nie działała spaliśmy na podłodze bo tam było trochę chłodniej. dzwoniłem do pani rezydent ale nie otrzymałem żadnej pomocy .aby urozmaicić sobie pobyt Wykupiliśmy wycieczkę grecka noc było super trochę zapomnieliśmy o kłopotach jednak powrót szok autokar wsadził nas 200 metrów od hotelu i tą drogę musieliśmy przejść na nogach wszystko ok jednak droga była pod górkę bardzo stromo pani rezydent nie powiedziała kierowcy nic chociaż my poprosiliśmy żeby nas zawiózł pod recepcję wogole nie rozumiem czemu zatrudniacie tak nie kompetentne osoby przecież one są żeby pomagać teraz dalej 5 gwiazdek chyba greckie przy basenie leżaki ok parasoli 5 z czego 3 zepsute szok żadnego cienia drinki przy basenie limity 2 na osobę plus 2 butelki wody miały być 3 restauracje tematyczne wszystkie 3 mieściły się w jednej restauracji dalej plaża nad morzem 200 metrów dotarcie na nią spoko z górki jednak powrót szok 200 metrów pod górkę na plaży bar wóz Drzymały więcej nie czynny jak czynny brak toalety przy plaży wyjad oceniam średnio to nie 5 gwiazdek dla mnie 3
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lobby czy jedzenie można ocenić na 5 gwiazdek .Pokój słabiutko , obsługa słaba , okolica średnia . Hotel zasługuje na 3 gwiazdki .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przeciętny hotel, wymagający remontu, z fatalną plażą. Dopłaciłem do pokoju odnowionego z frontowym widokiem na morze, otrzymałem pokój do remontu, z widokiem bocznym. Reklamacja złożona u rezydentki i po powrocie, wsparta zdjęciami pokoju, oczywiście nieuwzględniona . Do hotelu przybyliśmy w środku nocy, czekaliśmy jeszcze 2 godziny na korytarzu , bo był problem z kartami magnetycznymi do pokoju ( interwencja u rezydentki nic nie dała, rano na spotkaniu ani słowa przeprosin, ważniejsza sprzedaż wycieczek). Generalnie moja ostatnia wycieczka z Rainbow.