Opinie klientów o Kipriotis Panorama Hotel and Suites

5.1 /6
63 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
3.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Sławek 22.08.2022

Pokój niezgodny z ofertą

Przeciętny hotel, wymagający remontu, z fatalną plażą. Dopłaciłem do pokoju odnowionego z frontowym widokiem na morze, otrzymałem pokój do remontu, z widokiem bocznym. Reklamacja złożona u rezydentki i po powrocie, wsparta zdjęciami pokoju, oczywiście nieuwzględniona . Do hotelu przybyliśmy w środku nocy, czekaliśmy jeszcze 2 godziny na korytarzu , bo był problem z kartami magnetycznymi do pokoju ( interwencja u rezydentki nic nie dała, rano na spotkaniu ani słowa przeprosin, ważniejsza sprzedaż wycieczek). Generalnie moja ostatnia wycieczka z Rainbow.

2.5/6

Katarzyna, Wrocław 27.09.2022

A miało być pięknie !!!

Wybór hotelu 5* dla wymagających wiąże się z oczekiwaniem pewnego komfortu, niestety pozostał zawód. Każdego roku wyjeżdżam w Polskę i za granicę parę razy, więc mam możliwość porównań. Jestem stałym klientem Rainbow od wielu lat. Wstępne informacje ważne, by wiedzieć, że uwagi nie pochodzą od frustrata-nowicjusza. Przydział pokoju niezgodnie z umową, poniżej opłaconego poziomu ( zamiast junior suite z frontowym widokiem na morze otrzymaliśmy pokój standard ), rozmowy z menadżerem, wskazanie zapisu umowy, strony internetowej Biura spotkały się z arogancją i krzykliwym dowodzeniem nieprawdy. Reklamacja u rezydentki Pani Eweliny w początkowym stadium była obroną menadżera a nie umowy Biura, po oględzinach pokoju było zaskoczenie marnością jego wyglądu i przyznaniem racji do reklamacji, co niczego nie zmieniło. Zapowiadany w umowie widok na morze był bezpośrednim widokiem na duży dach restauracji poniżej, brudny, zaśmiecony. Zapowiadany bar widokowy na 7 piętrze nieczynny, bar przy plaży okazał się budką z wodą. Na plaży leżaki i ruchome osłony wymagające wymiany. Obsługa w restauracji zawsze zgarniała resztki z talerzy tuż przy jedzących klientach, w porze obiadu zawsze ponaglała, by kończyć posiłek wraz upływem 14.30. Dania nie z poziomu 5*, śniadania jednostajne z pięciu dań, obiady i kolacje z jedną zupą bez wyboru, na ogół dania bez smaku, próba owoców morza zupełna porażka, bardzo dużo słodyczy.

0.5/6

Agnieszka 04.09.2022

Pobyt w grzybie.

Hotel przeżył swoje złote czasy w latach 80. Obecnie widać, że właściciel sieci Kipriotis dba tylko o hall'e główne i miejsca "medialne". Widoki piękne, natura Kos nie zawodzi, choć wyspa nie jest dla ekskluzywnych gości lub tych szukających zieleni. Panorama hotel nie ma pracowników, Ci którzy są pracują za dużo i są zabiegani, zmęczeni i bezczelni. Możliwe, że źle opłaceni. Nie dziwi więc fakt, że właściciel jest milionerem. Goście hotelu płacą krocie za warunki realnie będące max. 1 gwiazdką, bez żartów. Na plaży stoi auto, nie jest to bar. Hotelowy bar z trudnością chce serwować kawę, drinki idą w PLASTIKU, wódka podana w papierowym kubku - ciepła. Brak rakiji. Ratownik o 18:00 na koniec dyżuru mówi do gości "BASEN ZAMKNIĘTY, WYNOCHA Z WODY" tłumacząc z angielskiego. W naszym pokoju było wszystko w porządku, jak na 1 gwiazdkę, ale na balkonie było czuć grzyb. Stęchły zapach wynoszony z dachu, cały przemoczony okryty wykładziną. Dramat. Z plusów: jedzenie na poziomie (od chwili, gdy w hotelu było więcej gości), desery mają giga dobry wybór i są smaczne. Ludzie starają się być mili, obsługa nielicznie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem