Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu Silver, niektóre pokoje są z balkonem, nie ma pokoi z tarasem, są pokoje na parterze z oknem na ulicę i drzwiami na ogólnodostępny dziedzinieca, większość pokoi jest ciasna z koszmarną łazienką i płatną klimatyzacją. jedzenie All inclusive to żart nie ma żadnego wyboru, jedzenie zimne. Jedyny plus to bliskość do plaży, Hotel powiązany jest z hotelem Cabana gdzie pani Beata - Polka traktować was będzie jako klientów trzeciej kategorii. Basen w Cabana to atrapa woda w nim jest lodowata. Drinki fikcja . Nie polecam ani hotelu Silver ani Cabana.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Połącz enie hotelu silwer bich z hotelem Cabana to porażka jest dyskryminacja ludzi .Człowiek czuje się jak natręt można korzystać z basenu ale nie z leżaków na plaży są też tylko leżaki dla Cabana lunch boks też tylko dla Cabana. JEST NIE PRZYJEMNIE
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie powinien mieć 3 gwiazdek. Brak basenu brak leżaków brak plazy, goście traktowani jak zło konieczne. Hotel współpracuje z sąsiadującym 5 gwiazdkowym hotelem w którym klienci silver bech moga teoretycznie korzystać z basenu - teoretycznie bo nie są tam mile widziani za leżaków należy zapłacić 10euro a i tak Pani manager potrafi wyprosić klientów . Pokoje bardzo malutkie w łazience ciężko się obrucić a za klimatyzację należy dopłacić 9euro za dobę. Jedzenie smaczne ale codzienni to samo i bardzo mały wybór.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w różnych hotelach ale tak kiepski nam się jeszcze nie trafił. Wyżywienie i obsługa poniżej krytyki. Jedzeni było przywożone do hotelu w zafoliowanych talerzach i podawane zimne. Mieliśmy wykupioną opcję all inclusive light której nie było (złożyliśmy reklamację)