Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego co było najgorsze, czyli jedzenie. Nam po prostu nie smakowało, mięso często bywało żylaste, typowa masówka pod brytoli. Pod koniec wyjazdu juz mnie wzdygało niestety ale na pewno można pochwalić za świeże pieczywo. Baseny okej, bar też okej, fajny widok na zachód, obsługa miła. Trafiliśmy pokój z rozwaloną klimą i w trakcie pobytu mieliśmy przeprowadzkę. Plusem hotelu jest to że przy nim jest wypożyczalnia aut Pani Malwiny, polecam od niej rezerwować, zaznacza na mapce co warto zwiedzić i można u niej kupić oliwę z oliwek. Kos spoko ale do tego przybytku to bym nie wrócił mimo starań obsługi. Inni jakoś tak nie narzekają jak ja ale no miałem większe oczekiwania.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To zacznijmy od plusów: -czystość na terenie hotelu, basenów na calej wyspie to miłe zaskoczenie , -widoki ,morze ,gory nie zapomnianiane - pogoda 27 na poczatku maja gdy w Polsce bylo 12 -piekna piaszczysta plaza sandy beach 300 metrow od hotelu Minusy; - jeśli lecicsz z Katowic jesteś o 6.30 w sobote mila Pani na recepcji a Twoj rezydent potwierdzi ze zameldowanie w pokoju jest o 15 wszystko zgodnie z umową. Masz troche szczescia pokój o 11.Wygladalismy wszyscy czekajac na recepcji jak uchodzcy czekajacy na wjazd do Ameryki - rezydencji Magdalema@Kuba specyficzni starali sie ale zawód rezydenta jak i bankiera troche sie zdewaluowal i wrazenie bylo takie ze jakby z przymusu tam byli, - napewno można sobie podszkolic angielski szacunkowo połowa gosci to kwiat angielskiego spoleczenstwa - glosni ,halasliwi i ma sie rozumiec chlejacy, - jedzenie nie bylo jakis fajerwerków .- bylop poprawnie, Generalnie warto zobaczyc wyspę Kos
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie może całkiem w porządku , Natomiast organizacja biura podróży , TOTALNA masakra . Jeżeli zależy komuś na tym żeby wykupić wycieczkę i nie martwić się niczym , to nie z tym biurem (totalnie ODRADZAM) .Po za tym wyspa przepiękna , idealna na tygodniowy pobyt , można zwiedzić całą wyspę na spokojnie .
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie nie jest to obiekt dla singla, szukającego spokoju, wszechobecny terror rodziców z małymi dziećmi, ciągły płacz lub wrzaski ich skarbów, nie sprzyjał odpoczynkowi. Sam obiekt oceniam wysoko, pokoje ok, chociaż musiałem wywalczyć zamianę pierwszego na inny z powodu nie działającej w nim klimatyzacji (o czym obsługa wiedziała i mimo to mi go przydzieliła). Jedzenie również oceniam wysoko. Niestety mój pobyt zamienił się w koszmar po zachorowaniu na udar słoneczny, którego doznałem na jednej z wycieczek fakultatywnych. Niska ocena dotyczy moich osobistych doznań, sam obiekt zasługuje na dużo wyższą ocenę.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wczoraj wróciliśmy z tego hotelu. Pokój nr 3005- jedyny plus to większa odległość od basenu i barków co zapewniło lekki odpoczynek. Po raz pierwszy zaliczyliśmy totalny niewypał z r.pl. Pokój mały, głośna, śmierdząca, cieknąca, słaba klima, brudna stara łazienka gdzie wszędzie był grzyb i zgniły silikon. Kanaliza gadała do nas po każdym myciu, Odplyw z brodzika zapchany tak, ze wylatywały kawałki czegoś z niego. Kuchnia monotonna, czasem zdarzały się fajne smakołyki ale brakowało mi typowej greckiej kuchni. Na zdjęciach widać silownie z widokiem ale to bardzo stare zdjęcia, w tej chwili to szklana klatka a i ograniczyli sprzęt do 4 urządzeń bo inaczej musieliby kogoś zatrudnić dodatkowo. Plaża malutka, brudna, kamieniste zejscie do wody. Leżaki stare połamane tłuste, brudne. Napoje mega słodkie i aż świecą od ilość sztucznych substancji- jedynie wodę dało się pic. Trochę słabo w kontekście dzieci. Rezydentka nieuchwytna i uciekająca na widok turystów. Animatorki polskie chyba już bardzo zmęczone wakacjami. Obsługa hotelu robi co może aby pozostawic dobre wrażenie. Żałuje ze nie wczytałam się bardziej w opinie. Dobrze, ze słońce było!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie wiem jakim cudem hotel ma 4.5 gwiazdki i jest tak chętnie wciskany klientom biura. Przyjechaliśmy z malymi dziećmi o 23do hotelu, (podróż zaczęła się o 14)... i czekały na nas suche kanapki na kolację bo nasza doba się zaczęła ale kolacja była do 21.30 więc się nie załapaliśmy. Po wejściu do pokoju smród kanalizacji i wilgoci. Rano okazało się że z łazienki nie da się korzystać bez wietrzenia pomieszczeń tak wybijało z kanalizacji. Brzydziły się korzystać z prysznica sedesu umywalki....zresztą zdjęcia mówią same za siebie. Brak wentylacji skutkował grzybem wokół futryn, wszystko było mokre. W szafie 5 wieszków i ani jednej półki... 4osobowa rodzina cały pobyt mieszkaliśmy na walizkach. Doplacilismy za hotel ze względu na aquapark który działał przez 3-4h dziennie. Dzieci zjeżdżały po suchych zjeżdżalniach robiąc sobie krzywdę. Z tych 4h przez połowę jeszcze odcinało prąd w hotelu więc nie działały atrakcje ani klima. Internetu brak. Występy w hotelu co wieczór przerywane brakiem prądu. Jedzenie smaczne i różnorodne.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety nie jest to obiekt z katalogu Rainbow, zdjęcia nie oddają rzeczywistości obiektu. 70% obiektu to stare pokoje pamiętające lata 90 ubiegłego wieku, łóżka a raczej leżanki w pokoju to standard taniego kempingu , łazienka również standard kampingowy niżeli hotelowy który w opinii Rainbow wynosi 4* co niestety jest dalekie od rzeczywistości za pokoje w standardzie prawdziwych 4* dopłata 40 Euro za dobę. Sprzątanie pokoju ogranicza się do umycia podłogi i wymiany ręczników, ogólnie jest problem z czystością w obiekcie np. w trakcie naszego pobytu zbita szyba z łazienki potrafiła leżeć na trawniku 7 dni (nawet ogrodnik kosząc trawnik ominął szybę i kosił dalej i tak 2 razy). Papierki i śmieci potrafią leżeć w tym samym miejscu kilka dni. Leżaki na basenie i plaży stare i zdezelowane, dziurawe i wręcz brudne. Plaży brak, są podesty do wejścia bezpośrednio do morza. Największą wadą w obiekcie w naszej ocenie jest system żetonowy, tak żetonowy :) masz żeton dostaniesz napój na basenie a jak nie masz żetonu to nie dostaniesz picia, przy zameldowaniu dostajesz tyle żetonów ile jest osób w pokoju w naszym przypadku 4 szt za kaucją 8 euro i tak sobie nosisz żetony przy sobie żeby wymienić na kubek z napojem a jak zapomnisz żetonu to wracasz tam gdzie je zostawiłem i tutaj oczywiście Rainbow nie daje żadnej informacji żeby zabrać ze sobą na wakacje kąpielówki z kieszeniami ;) albo sakiwkę na żetony. Tak naprawdę system żetonowy to nic innego jak przeniesienie odpowiedzialności za odpady na konsumenta bo jak nie oddasz kubka to nie dostaniesz żetonu ;) może i eko ale raczej eko-nomia niżeli ekologia ;). Żeby nie było samych wad to wyjasnie dlaczego zamiast oceny 6 daje 2, daje magiczne 2 ponieważ obsługa zarówno w restauracji jak i przy barach daje z siebie 10000% żeby goście czuli się w tym syfie komfortowo chociaż nie jest to obiekt z katalogu i wielki szacun dla załogi z barów i restauracji bo inaczej byłby dramat a tak jest tylko syf +.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
4.5 gwiazdki według Rainbow to kpina z klientów. Max 2 gwiazdki według mnie. Wystrój pokoi i łazienki to istne lata 80. Remontu nie było tam od przynajmniej 20 lat, łazienki zniszczone zaniedbane, śmierdzące, brak ciepłej wody w kranach przez większość wyjazdu. Cała infrastruktura także bardzo zniszczona poczynając od basenów i zjeżdżalni a kończąc na części wydzielonej dla dzieci (wygląda jak Prypeć po Czarnobylu). Jedyne plusy to świetna zawsze uśmiechnięta obsługa. O drinkach nie będę pisał bo jak to na All-u były fatalne, nie da się pić tych słodkich ulepków z minimalną ilością alkoholu, normalne drinki min 5 euro.