Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu oceniam mocno średnio. Uważam, że opinie o hotelu są zawyżone. Jeżeli chodzi o pokój to chyba był najgorszy w jakim byliśmy do tej pory. Pokoje wymagają remontów (zwłaszcza łazienki, na kafelkach pleśń), unosi się zapach stęchlizny. Jeżeli chodzi o jedzenie to jest ono powtarzalne, w większości bez smaku (chociaż trafiały się smaczne kąski) i jedynym plusem była pyszna pizza, na którą trzeba było trochę stać w kolejce. Snack bar to jedna wielka pomyłka, ponieważ żeby zjeść cokolwiek to trzeba było poczekać aż kucharzowi łaskawie się zachce coś zrobić (pizza/kurczak/frytki) a sama pizza była przez kucharza rzucana jak "psu", nie wspominając, że poza płatnymi deserami na snack barze nie było nic poza suchym kawałkiem ciasta. Dodatkowo żartem jest płacenie za gałkę lodów, ponieważ poza porą obiadową i kolacją (gdzie lody były za darmo) za te same lody trzeba było zapłacić. Animacje były beznadziejne (nie mamy pojęcia skąd takie wysokie opinie animacji), jeden raz załapaliśmy się w losowym momencie na grupkę animatorów wykonujących akrobacje. Mini disco dla dzieci to puszczenie dzieciakom muzyki (nawet bez oświetlenia sceny) gdybyśmy mieli dzieci to opinia byłaby o wiele niższa. Hotel jest nastawiony TYLKO I WYŁĄCZNIE na rodziny z dziećmi, ponieważ dookoła wszędzie biegają i wydzierają się dzieciaki więc jak ktoś liczy na odpoczynek to raczej nie w tym hotelu. Co do obsługi to wszyscy raczej mili chociaż z językiem angielskim na recepcji to nie zawsze było łatwo a i barmani nie byli zbyt przyjemni. Jeżeli chodzi o plusy to jest ich niewiele ale na pewno można do nich zaliczyć plażę przy hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To zacznijmy od plusów: -czystość na terenie hotelu, basenów na calej wyspie to miłe zaskoczenie , -widoki ,morze ,gory nie zapomnianiane - pogoda 27 na poczatku maja gdy w Polsce bylo 12 -piekna piaszczysta plaza sandy beach 300 metrow od hotelu Minusy; - jeśli lecicsz z Katowic jesteś o 6.30 w sobote mila Pani na recepcji a Twoj rezydent potwierdzi ze zameldowanie w pokoju jest o 15 wszystko zgodnie z umową. Masz troche szczescia pokój o 11.Wygladalismy wszyscy czekajac na recepcji jak uchodzcy czekajacy na wjazd do Ameryki - rezydencji Magdalema@Kuba specyficzni starali sie ale zawód rezydenta jak i bankiera troche sie zdewaluowal i wrazenie bylo takie ze jakby z przymusu tam byli, - napewno można sobie podszkolic angielski szacunkowo połowa gosci to kwiat angielskiego spoleczenstwa - glosni ,halasliwi i ma sie rozumiec chlejacy, - jedzenie nie bylo jakis fajerwerków .- bylop poprawnie, Generalnie warto zobaczyc wyspę Kos
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie może całkiem w porządku , Natomiast organizacja biura podróży , TOTALNA masakra . Jeżeli zależy komuś na tym żeby wykupić wycieczkę i nie martwić się niczym , to nie z tym biurem (totalnie ODRADZAM) .Po za tym wyspa przepiękna , idealna na tygodniowy pobyt , można zwiedzić całą wyspę na spokojnie .
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Postaram się jak najkrócej. + Pracownicy, wszyscy pomocni i bardzo mili. Pomimo wakacji już prawie po sezonie pracownicy bardzo zaangażowani. + Jedzenie. Zarówno to serwowane w głównej stołówce jak i przy beach barze było naprawdę dobre. + Baseny i aquapark. Pomimo swoich lat wszystko było ok - Pokoje. Nie dajcie się zwieźć zdjęciom wg których hotel jest po remoncie i pachnie nowością. Pokoje śmierdzą grzybem na ścianie, brak jakiejkolwiek wentylacji (nawet w łazience!), wyposażenie może i nowsze ale tak tanie że wszystko rozpada się w rękach a po kilku sezonach już się po prosi o wymianę. Zagłówki w łóżkach żółte, odpływ w umywalce nie działa, klimatyzacja to miejsce wylęgu bakterii. Nigdy nie serwisowana (powinna przynajmniej 2x w roku) więc odpalasz na własne ryzyko i wdychasz wszystkie możliwe choróbska. Ściany zrobione chyba z papieru bo słychać wszystko dosłownie. Jeśli planujesz się wyspać a dostaniesz pokój tak jak my przy samej scenie (nikt nas o tym wcześniej nie poinformował) to najpierw idą pielgrzymki a później do 22.30 słyszysz dosłownie wszystko co się tam dzieje a na koniec znów już pijane pielgrzymki wracają pod twoim oknem a ty słyszysz każde ich słowo. - plac zabaw. Niby jest i dobrze ale dlaczego w pełnym słońcu bez grama cienia ? Bardziej istotne jest zadaszenie maszyn z maskotkami niż dzieci słabe jak na hotel dla rodzin z dziećmi - all insclusive w tym wypadku to darmowy alkohol. Hotel nastawił się na rodziny więc piwo leje się strumieniami a za lody i bezalkoholowe (!) piwo trzeba zapłacić - plaża bardzo mała i kamienista - rezerwacja ręcznikami leżaków. W dobrych hotelach przed otwarciem basenów ratownik chodzi i zbiera wszystkie takie ręczniki na jedną stertę. Tutaj od 6/7 ludzie biegają i rezerwują. Nikt z obsługi na to nie reaguje bo w sumie na 4 baseny i morze jest jedna ratowniczka która siedzi na wierzy ze zjeżdżalniami i gapi się w telefon. Reszta basenów i plaża bez opieki. - pomoc rezydenta. Pani miała nas gdzieś. Ważne była sprzedaż przepłaconych (w Kosie te same wycieczki za ułamek ceny) wycieczek niż cokolwiek innego. Dzwoniliśmy dwa razy o pomoc i dwa razy nas olala. Za drugim razem nawet nie dokończyłam pytania a już podziękowała i się rozłączyła. - jako że rainbow chwali się że white olive to ich własne hotele to tym bardziej kłuje w oczy jak bardzo gdzieś mają swoich klientów. Masz wylot o 22 i niemowlaka ? Nikogo to nie interesuje masz oddać o 11 pokój i radzić sobie samemu. Możesz sobie WYKUPIĆ dodatkową dobę w hotelu to wtedy możesz korzystać z pokoju dłużej, jaśnie pany. Żadnego ukłonu w stronę własnych klientów.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie nie jest to obiekt dla singla, szukającego spokoju, wszechobecny terror rodziców z małymi dziećmi, ciągły płacz lub wrzaski ich skarbów, nie sprzyjał odpoczynkowi. Sam obiekt oceniam wysoko, pokoje ok, chociaż musiałem wywalczyć zamianę pierwszego na inny z powodu nie działającej w nim klimatyzacji (o czym obsługa wiedziała i mimo to mi go przydzieliła). Jedzenie również oceniam wysoko. Niestety mój pobyt zamienił się w koszmar po zachorowaniu na udar słoneczny, którego doznałem na jednej z wycieczek fakultatywnych. Niska ocena dotyczy moich osobistych doznań, sam obiekt zasługuje na dużo wyższą ocenę.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wczoraj wróciliśmy z tego hotelu. Pokój nr 3005- jedyny plus to większa odległość od basenu i barków co zapewniło lekki odpoczynek. Po raz pierwszy zaliczyliśmy totalny niewypał z r.pl. Pokój mały, głośna, śmierdząca, cieknąca, słaba klima, brudna stara łazienka gdzie wszędzie był grzyb i zgniły silikon. Kanaliza gadała do nas po każdym myciu, Odplyw z brodzika zapchany tak, ze wylatywały kawałki czegoś z niego. Kuchnia monotonna, czasem zdarzały się fajne smakołyki ale brakowało mi typowej greckiej kuchni. Na zdjęciach widać silownie z widokiem ale to bardzo stare zdjęcia, w tej chwili to szklana klatka a i ograniczyli sprzęt do 4 urządzeń bo inaczej musieliby kogoś zatrudnić dodatkowo. Plaża malutka, brudna, kamieniste zejscie do wody. Leżaki stare połamane tłuste, brudne. Napoje mega słodkie i aż świecą od ilość sztucznych substancji- jedynie wodę dało się pic. Trochę słabo w kontekście dzieci. Rezydentka nieuchwytna i uciekająca na widok turystów. Animatorki polskie chyba już bardzo zmęczone wakacjami. Obsługa hotelu robi co może aby pozostawic dobre wrażenie. Żałuje ze nie wczytałam się bardziej w opinie. Dobrze, ze słońce było!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie wiem jakim cudem hotel ma 4.5 gwiazdki i jest tak chętnie wciskany klientom biura. Przyjechaliśmy z malymi dziećmi o 23do hotelu, (podróż zaczęła się o 14)... i czekały na nas suche kanapki na kolację bo nasza doba się zaczęła ale kolacja była do 21.30 więc się nie załapaliśmy. Po wejściu do pokoju smród kanalizacji i wilgoci. Rano okazało się że z łazienki nie da się korzystać bez wietrzenia pomieszczeń tak wybijało z kanalizacji. Brzydziły się korzystać z prysznica sedesu umywalki....zresztą zdjęcia mówią same za siebie. Brak wentylacji skutkował grzybem wokół futryn, wszystko było mokre. W szafie 5 wieszków i ani jednej półki... 4osobowa rodzina cały pobyt mieszkaliśmy na walizkach. Doplacilismy za hotel ze względu na aquapark który działał przez 3-4h dziennie. Dzieci zjeżdżały po suchych zjeżdżalniach robiąc sobie krzywdę. Z tych 4h przez połowę jeszcze odcinało prąd w hotelu więc nie działały atrakcje ani klima. Internetu brak. Występy w hotelu co wieczór przerywane brakiem prądu. Jedzenie smaczne i różnorodne.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety nie jest to obiekt z katalogu Rainbow, zdjęcia nie oddają rzeczywistości obiektu. 70% obiektu to stare pokoje pamiętające lata 90 ubiegłego wieku, łóżka a raczej leżanki w pokoju to standard taniego kempingu , łazienka również standard kampingowy niżeli hotelowy który w opinii Rainbow wynosi 4* co niestety jest dalekie od rzeczywistości za pokoje w standardzie prawdziwych 4* dopłata 40 Euro za dobę. Sprzątanie pokoju ogranicza się do umycia podłogi i wymiany ręczników, ogólnie jest problem z czystością w obiekcie np. w trakcie naszego pobytu zbita szyba z łazienki potrafiła leżeć na trawniku 7 dni (nawet ogrodnik kosząc trawnik ominął szybę i kosił dalej i tak 2 razy). Papierki i śmieci potrafią leżeć w tym samym miejscu kilka dni. Leżaki na basenie i plaży stare i zdezelowane, dziurawe i wręcz brudne. Plaży brak, są podesty do wejścia bezpośrednio do morza. Największą wadą w obiekcie w naszej ocenie jest system żetonowy, tak żetonowy :) masz żeton dostaniesz napój na basenie a jak nie masz żetonu to nie dostaniesz picia, przy zameldowaniu dostajesz tyle żetonów ile jest osób w pokoju w naszym przypadku 4 szt za kaucją 8 euro i tak sobie nosisz żetony przy sobie żeby wymienić na kubek z napojem a jak zapomnisz żetonu to wracasz tam gdzie je zostawiłem i tutaj oczywiście Rainbow nie daje żadnej informacji żeby zabrać ze sobą na wakacje kąpielówki z kieszeniami ;) albo sakiwkę na żetony. Tak naprawdę system żetonowy to nic innego jak przeniesienie odpowiedzialności za odpady na konsumenta bo jak nie oddasz kubka to nie dostaniesz żetonu ;) może i eko ale raczej eko-nomia niżeli ekologia ;). Żeby nie było samych wad to wyjasnie dlaczego zamiast oceny 6 daje 2, daje magiczne 2 ponieważ obsługa zarówno w restauracji jak i przy barach daje z siebie 10000% żeby goście czuli się w tym syfie komfortowo chociaż nie jest to obiekt z katalogu i wielki szacun dla załogi z barów i restauracji bo inaczej byłby dramat a tak jest tylko syf +.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
4.5 gwiazdki według Rainbow to kpina z klientów. Max 2 gwiazdki według mnie. Wystrój pokoi i łazienki to istne lata 80. Remontu nie było tam od przynajmniej 20 lat, łazienki zniszczone zaniedbane, śmierdzące, brak ciepłej wody w kranach przez większość wyjazdu. Cała infrastruktura także bardzo zniszczona poczynając od basenów i zjeżdżalni a kończąc na części wydzielonej dla dzieci (wygląda jak Prypeć po Czarnobylu). Jedyne plusy to świetna zawsze uśmiechnięta obsługa. O drinkach nie będę pisał bo jak to na All-u były fatalne, nie da się pić tych słodkich ulepków z minimalną ilością alkoholu, normalne drinki min 5 euro.