4.3/6 (642 opinie)
2.5/6
Niestety jak zawsze zaczęlo się od tego, że konsultant na infolinii Raibow nie wyprowadził mnie z błędu. Jesli nie znał na tyle hotelu to jeszt nie przeszkolony, jesli wiedziła to jeszcze gorzej. Rezydentka, która nie potrafi wygzekowoać od obsługi hotelu naprawy drobnej usterki też nie buduje zaufania do firmy. Po dwóch dniach nabawiliśmy się (całą trójka) roztroju żoładkada tego stopnia, że wymagana były wizyta lekarska dla całej trójki. Tak więc od środy nie korzystaliśmy z programu all i większośc posiłków jedliśmy juz poza hotelem. I było cos na rzeczy bo w sobotę przed wejściem do stołowki stał pracownik hotelu i pilnował by wszyscy dezynkofali ręce. O tym wyjezdzie chcę jak najszybciej zapomnieć. Gdyby nie to, że to moja ukochana Kreta to ocena byłaby jeszcze niższa i to zdecydowanie niższa.
2.5/6
Cześć, hotel jak na 3* całkiem przyzwoity. Bezpośrednio przy plaży, na której nie ma tłoku. Mieszkałem w pokoju z dopłatą za "widok na morze". Warto dopłacić, gdyż wtedy mieszka się w przyzwoitym pokoju w głównym hotelu z basenem i bezpośrednio przy plaży. Dużym plusem jest miła polskojęzyczna obsługa recepcji - ukłony dla sympatycznych i życzliwych pań: Agaty i Natalii. Położenie hotelu w Kavros sprawia, że jest on fajną bazą wypadową na wycieczki samochodem po Krecie. Wypożyczalnia aut po drugiej stronie ulicy. Warto wypożyczyć i wybrac się na parę wycieczek - jest co oglądać. Po drugiej stronie ulicy także parę sympatycznych i niedrogich knajpek ratujących przed śmiercią głodową. I w tym miejscu kończą sie pochwały i przechodzimy do wyżywienia: tragiczne, z małym wyborem i urozmaiceniem kwalifikujące kucharza do kary śmierci lub co najmniej cieżkich galer. Podsumowując: fajny hotel z miłą obsługą, ale polecam z wyżywieniem w opcji tylko śniadania (też kiepskie, ale można zjeść jogurt na miejscu). Opcja all inclusive odpada, bo i tak będziecie jedli w okolicznych knajpkach, w których alkohol jest także niedrogi, a dużo lepszy:)
2.5/6
Hotel daleko odbiegający od tego co powszechnie nazywa sie dobrym standardem. Nie mamy wygórowanych wymagań, ale cuchnąca łazienka i jedzenie którym sie zatrułam to wystarczająco zeby zepsuć urlop - do tego nieuprzejmy Pan w recepcji - ogólnie niemiło, niesympatycznie - nie polecam. Przez ten paskudny hotel w tym roku jedziemy na wakacje z Neckermannem.
2.5/6
hotel położony przy pięknej plaży ale mankamenty nie równoważą tego faktu. Pierwszy z nich to ruchliwa ulica, odgłosy z której są odczuwalne i utrudniają sen. Drugi i istotny do fatalne jedzenie, niesmaczne, zimne i obrzydliwe. Co więcej powodujące niestrawność , co skutkowało tym, że przestalismy się stołować i ryzykować zdrowie. Fakt zgłosiłam do rezydenta. Wakacje zepsute i nie chodzi o pieniądze tylko o to, że taka usługa turystyczna w ogóle nie powinna się znaleźć w ofercie biura, z którym jeździmy od lat i pozostawaliśmy w przekonaniu, że renoma którą się cieszą wylucza taki standard usług.