Opinie o Kavros Beach

4.3/6 (642 opinie)

4.3/6
642 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Pobyt 11-18 .07.2021

    Hotel fajnie zlokalizowany. W moim przypadku to tyle. Biuro nie informuje, że po przylocie rannym trzeba czekać na pokój do 15tej. Pokoje nie są jednakowe. W tych co byliśmy niby standard to gorzej niż w hostelu w Polsce. Plaże reklamują piaszczystą a to nic nie ma z tym wspólnego. Duże wiatry, 2 razy czerwona flaga. Jedzenie koszmar. Nic związane z Grecją. Na 7 dni raz ser feta i to z ograniczeniem. Po 3 dniach ma się dosyc parówek, kuurydzy, siekanej kapusty itp. Z mięsa nie ma co wybrać. Kolacja jest w większości resztkami z obiadu Jak przyjdzie się od razu to zimne. Leżaki ???? O 6 tej rano trzeba rezerwować. Rezydentka niepomocna

    Marzena - 19.07.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    opinia

    W lipcu 2019 gościliśmy w Kavros Beach na Krecie. Stara część hotelu położona uroczo, niestety po przyjeździe dowiedzieliśmy się, że nasz pokój mieści się w Kavros Garden, dlatego radzimy dokładnie dowiedzieć się gdzie będą pokoje, albowiem hotel ma trzy obiekty. Nasz Garden dzieliła ruchliwa droga przez którą przechodziliśmy na posiłki lub na plażę. Pokoje skromne, nawet bardzo, jednakże było czysto, klimatyzacja mało sprawna, z za okna smród bliżej niezidentyfikowany. Posiłki - temat rzeka- śniadania nader skromne i każdego dnia ten sam repertuar tj ser, wędlina, pomidor, jogurt, jajka pod każdą postacią, kawa podła, wstrętna. Reszta posiłków względna - kucharz nie doprawia potraw, ale nie zatruliśmy się wbrew wcześniejszym ostrzeżeniom. Nasz wybór podyktowany był lokalizacją, ponieważ chcieliśmy zwiedzić wyspę- świetny transport lokalny ( tanie autobusy, które kursują co godzinę w stronę Chani i Rethymno spod hotelu ). Niestety aby dotrzeć do Heraklionu trzeba uwzględnić przesiadkę w Rethymno. Polecamy ten hotel tym, którzy nie chcą przesiedzieć swoich wakacji na hotelowym basenie. Dla dzieci są animacje, również dla aktywnych organizowane sa zajęcia w basenie i gimnastyka, natomiast wieczorem taneczne atrakcje.

    Eliza, Czarnków - 17.07.2019

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Nigdy więcej Kavros Beach

    Nie polecam!!!

    Małgorzata - 06.08.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    7/12 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Jednym słowem masakra !!!!

    Wykupiliśmy z mężem wakacje w hotelu Kavros Beach w terminie 18-28.09.2016, czytaliśmy wcześniej opinie o hotelu, jedzeniu, położeniu itd jednak stwierdziliśmy, że ludzie mogą przesadzać z tym, że jedzenie monotonne, bo wiadomo, że każdemu nie dogodzisz. I to był błąd. Zarezrwowaliśmy pokój dwuosobowy, dostaliśmy czteroosobowy, numer 402 (polecam, pokój świeżo po remoncie, albo dopiero co oddany do użytku), pokój z widokiem na mini ogród i płot :/ Dzięki tej lokalizacji codziennie o 4:30 budziło nas pianie piekielnego koguta i gęganie inneg ptactwa. Pokoje były sprzątane tragicznie, sprzątanie polegało na pościeleniu łóżek i przejechaniu wokół nich brudną ścierą, łazienka ani razu nie ruszona ( we własnym zakresie zakupiliśmy środki antybakteryjne do toalety itd), podczas prysznica, jeśli używałam za dużo żelu pod prysznic to wybijało nam wodę, mydliny itd z kratki odpływowej znajdującej się na podłodze w łazience. Podczas naszego pobytu sąsiadom (mieszkaliśmy na parterze) wybiła kratka z szambem znajdująca się na zewnątrz. Jedzenie to jest coś nie do opisania, Pomijam fakt, że opcja all inclusive to jakaś kpina (ilość, wybór porażający), to co było na obiad zostało przerobione na kolacje. Pomieszczenie bez włączonej klimatyzacji (pomimo tego, że znajdowała się ona w restauracji), sposób Greków na upał, to otware okna w pomieszczeniu gdzie serwowano posiłki. Jedzenie nieświeże, zepsute (odrazam surówki, w szczególności z czerownej kapusty, jeden rzut oka wystarczy żeby stwiercić,że składa się z lekko zgniłych warzyw), zapach jedzenia pierwszy raz w życiu wywoływał u mnie odruch wymiotny. 3 dnia pobytu zachorowałam, całyd dzień i noc z głowy, wymioty, biegunka itd, jak mi się udało dojść do siebie to zachorował mój mąż. Pani w recepcji powiedziała, że jest to wirus w powietrzu. Jest to podłe kłamstwo, bo nikt z okolicznych hoteli nie chorował na podobne przypadłości, tylko mieszkańcy naszego resortu. Dobra rada dla wybierających się, zaopatrzcie się w karty Ekuz, pomogą one Wam w przypadku wizyty w szpitalu itd. Zabierzcie z Polski swoje leki i nie stołujcie się w hotelu, w tawetnach obok jest naprawdę niezłe jedzenie za niewielkie pieniądze.Jedynym plusem hotelu jest jego położenie bezpośrednio przy plaży (pomijam, że nagminnie leżaki zajmowane są na cały dzień a nikt znich nie korzysta). Dla tych którzy wybrali pokoje ekonomiczne to radzę aby się dwa razy zastanowili, albo dopłacili do pokojów standard (wielokrotnie byliśmy świadkami kłótni turystów z recepcjonistkami odnośnie warunków panujących w Gardenie).Mam nadzieję, że więcej będzie takich komentarzy o jedzeniu i Rainbow Tours coś z tym zrobi, bo to jest jawna kpina z ludzi, że można takie coś sprzedawać.

    magdziak2016 - 10.10.2016  | Termin pobytu: kwiecień 2017

    44/51 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem