Opinie o Adele Beach

Kategoria lokalna: 4

5.6/6
(107 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.2
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Mieszane uczucia

    MS, Gdańsk 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Ciężko ocenić mi cały pobyt. może najpierw zacznę od negatywów hotelu. Dostaliśmy baaardzo mały, klaustrofobiczny pokój. Łazienka była tak wąska, że ledwo można było się w niej poruszać. Pozostała część pokoju nic lepsza - wszędzie bardzo wąsko. Materac na łóżku był ekstremalnie miękki. Poprosiliśmy w recepcji o twardszy materac i dostaliśmy… materac z leżaka plażowego. Ten element niestety dosyć popsuł nam wakacje. Nigdy wcześniej w 4* hotelu nie mieliśmy problemu z materacem - jeśli wyjściowo bywały miękkie to hotel bez problemu wymieniał na twardszy. Także odradzam hotel osobom z dolegliwościami pleców. Na koniec września ilość leżaków była adekwatna do liczby gości, jednak na plaży leżaki często były brudne - nie wiem czy ktoś w ogóle je czyścił. Do pokoi, które znajdowały się na piętrze prowadziły bardzo strome schody. Warto to wziąć pod uwagę, jeśli jest się w podeszłym wieku i poprosić i pokój na parterze. Wino w ofercie hotelu to prawdziwy rollercoaster - raz dobre, innym razem zupełnie nie do picia. Z pozytywów można wymienić obsługę, która generalnie była bardzo miła. W pokoju zapewniona była woda butelkowa. Jedzenie zróżnicowane, z opcjami wege oraz dużą ilością świeżych warzyw i owoców. Jeśli chodzi o plażę - piasek nadaje się do chodzenia na boso, jednak do wody lepiej mieć buty (na dnie są duże, ostre kamienie). Z hotelu można było się dostać do pięknej miejscowości Retimno autobusem (€2 w jedną stronę) lub taksówką (€13), którą można zamówić w recepcji. Przy hotelu liczne knajpy i sklepy z pamiątkami. Można też bez problemu wypożyczyć auto. Hotel ogólnie bardzo kameralny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Adele Beach

    Sławomir Krzysztof, --- 19.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel butikowy. Przyjemny. Idealny dla osób dorosłych. Miła obsługa - codziennie wymieniają ręczniki :). Bardzo dobra kuchnia. Restauracja na powietrzu. Okolica ciekawa. Blisko Rethymno (jeździ autobus co 30 min.). Jedyny zgrzyt to to, że zamówiony pokój dwuosobowy okazał się czteroosobowym na tym samym metrażu. Władowano do niego piętrowe łóżko zajmujące 1/5 powierzchni małego zresztą pokoju.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Adele Beach Hotel – świetna obsługa i jedzenie, ale plaża i wycieczka z niedosytami

    Sylwester, Konstantynów Łódzki 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Spędziliśmy tydzień w Adele Beach Hotel i ogólnie wyjazd uważamy za udany. Pokój był czysty i funkcjonalny, choć niezbyt nowoczesny – solidna 4. Jedzenie zdecydowanie na 6 – świeże, różnorodne, smaczne, codziennie coś nowego. Plaża tuż przy hotelu jest szeroka i łatwo dostępna, co zasługuje na plus. Niestety jej czystość pozostawia wiele do życzenia – gdyby ktoś regularnie o nią dbał, wrażenia byłyby znacznie lepsze. Kamieniste wejście do wody również nie każdemu przypadnie do gustu. Oceniamy ją na słabą 4. Rethymno to rewelacyjne miejsce – pełne uroku, z klimatyczną starówką i świetną atmosferą. Warto je odwiedzić, zasługuje na mocne 5. Obsługa hotelu bez zarzutu – uprzejma, pomocna i serdeczna. Kolejna szóstka. Wybraliśmy się też na wycieczkę fakultatywną na Santorini. Jej tytuł brzmiał „Spacer po wulkanie”, jednak w rzeczywistości był to tylko krótki postój pod wyspą Nea Kameni – bez możliwości wejścia na sam wulkan. Sama wyspa jest ciekawa, a mieszka na niej tylko jeden Grek, który się nią opiekuje. Choć wycieczka była dość intensywna i męcząca, zdecydowanie warto zobaczyć Oia i Firę – oba miasteczka są przepiękne, z bajkowymi widokami, białą zabudową i niepowtarzalnym klimatem. Te miejsca naprawdę robią wrażenie. Całościowo wycieczkę oceniamy na 3 – głównie za sposób organizacji, nie za same atrakcje. Podsumowując: Hotel ma świetną kuchnię, przemiłą obsługę i dobrą lokalizację. Plaża i niektóre atrakcje mogłyby być lepiej dopracowane, ale mimo wszystko pobyt był bardzo udany.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Gorący

    MAŁGORZATA, Stare Objezierze 04.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Witam byłam z rodziną 7 dni w hotelu Adele Beach .Zaczynajac od tego byliśmy w hotel o godzinie 7:00 w recepcji nie miły Pan oświadczył,że doba hotelowa zaczyna się o 14:00 i proszę czekać. Zmęczeni po długiej podróży poszliśmy na plażę ,aby przeczekać. O godzinie 13:30 z wielką łaską dostaliśmy pokoje.Od tej pory było fajnie restauracja ok personel super .Jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie.Pani sprzątające super . Byliśmy też na trzech wycieczkach organizowanych przez biuro i było interesującego. Ogólnie pomijając wszystkie minusy które nas spotkały urlop był dla nas bardzo udany.👍

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ogólny pobyt zepsuło Rainbow....ale hotel super.

    Tomasz 19.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Uwaga, dla osób, które mają lot powrotny nad ranem a wyjazd z hotelu na lotnisko po północy. Wymeldowanie z hotelu jest do godziny 11.00, lepiej od razu po przyjeździe zapytać w recepcji o możliwość przedłużenia doby hotelowej. Ponieważ byliśmy przed sezonem, udało nam się dobę przedłużyć (koszt 80 euro w maju), inaczej zostałoby czekanie w lobby hotelowym pół nocy. Warto też zadbać o lunch box-a na wyjazd. Nie przyszło nam do głowy, że po przedłużeniu pobytu hotel sam nie wydaje przed wyjazdem suchego prowiantu (śniadanie powinno być w cenie). Mam żal do organizatora, bo brakuje pełnej informacji w opisie wyjazdu. Z informacji, jakie uzyskaliśmy w recepcji wynika, że to stała praktyka Rainbow i nie informują klientów - pewnie nie każdy by się zdecydował, bo ostatnią nocą można sobie zepsuć cały wypoczynek. Sam hotel na uboczu, zgodny z opisem, zadbany, faktycznie 4 gwiazdki. Pokój dość mały z bocznym widokiem na morze, czysty, sprzątany codziennie + wymiana ręczników. Miła i życzliwa obsługa. Zero animacji - dla nas na plus. Do centrum Rethymno niecałe 6 kilometrów, można śmiało pójść na spacer. Plaża ładna, leżaki wygodne. Jedzenie powtarzalne, ale bardzo smaczne. Dużo świeżych warzyw. Lokalne wina słabe. Jeśli zdecydujecie się wypożyczyć auto w z wypożyczalni poprzez recepcję to spiszcie dokładnie stan paliwa:) Plus za brak depozytu, choć cena za dobę nieco wyższa. Wybierając się na zwiedzanie Krety trzeba mieć dużo cierpliwości, bo drogi są kiepskie z licznymi ograniczeniami prędkości, więc jedzie się długo i powoli:) Na trasie na plażę Elafonissi przy drodze możecie spotkać Polkę, która sprzedaje smaczne, greckie lokalne, specjały (oliwę, miód, sery, oliwki). Warto zrobić zakupy:) Ogólnie wyjazd byłby na 5 z plusem (nie do końca dopisała pogoda), gdyby nie Rainbow.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Urlop - rezerwacja styczeń 2024, pobyt lipiec 2024

    Paweł, --- 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel przepiękny, obsługa genialna. Okolica całkiem dobra, blisko Rethimno (piękne miasteczko) - możliwość dotarcia komunikacją miejską za 2 EUR. Niestety biuro podróży nie spełnia oczekiwań. Wakacje rezerwowane były na początku roku, żeby uniknąć problemów (jechaliśmy z 4 dzieci). Lot ustalany jak zawsze w terminie późniejszym. Dolecieliśmy 08.07. ok. godziny 4:00 rano. Zostaliśmy miło przywitani przez recepcjonistę i rozlokowani w pokojach. Pobyt przebiegł bez żadnych zakłóceń, pokoje sprzątane codziennie, jedzenie różnorodne i wszystko przepyszne. Leżaki na plaży ogólnodostępne. Niestety dzień przed wyjazdem okazało się, że od 11:00 14.07. do 00:30 15.07. nie mamy pokoi... przysługiwało nam jedynie all inclusive. Kontakt z rezydentem nic nie wniósł. Przedłużyliśmy dobę hotelową co kosztowało nas dodatkowe 80 EUR za każdy wynajmowany pokój. Na szczęście nie było tego dnia kolejnych gości do zakwaterowania w wynajmowanych przez nas pokojach. Wg obsługi hotelu jest to standardowe zachowanie biura podróży. Szczególnie problematyczne są transfery na koniec weekendu. W sytuacji kiedy nie mamy wpływu na godziny lotów, biuro podróży powinno tak organizować pobyt, żeby nie pozostawiać turystów bez zakwaterowania. Nasz pobyt nie miał pełnych 7 dób hotelowych. Biuro podróży powinno w takim przypadku automatycznie przedłużać dobę hotelową, a nie stawiać klientów przed problemem, który w niektórych sytuacjach mógł się okazać nierozwiązywalnym. Proceder jest stosowany z premedytacją czego dowodem jest przedłużone all inclusive i informacja obsługi hotelu. Hotel szczerze polecam, ale może z innym biurem....

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Adele Beach

    Sebastian 16.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Niestety Rainbow nie stanął na wysokości zadania, radze się zastanowić przed wyruszeniem z tym biurem. Oto powody: - ta lokalizacja raczej nie jest stworzona pod rodziny z dziećmi; - biuro tak ustawiło rezerwacje i wylot, że zostaliśmy z małym dzieckiem na 13 godz. przed odlotem bez pokoju ( trzeba było dokupić na miejscu); - kontakt z rezydentem jak z urzędniczką za czasów komuny ( masakra); - obsługa hotelu poniżej jakiegokolwiek poziomu;

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem