Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam byłam z rodziną 7 dni w hotelu Adele Beach .Zaczynajac od tego byliśmy w hotel o godzinie 7:00 w recepcji nie miły Pan oświadczył,że doba hotelowa zaczyna się o 14:00 i proszę czekać. Zmęczeni po długiej podróży poszliśmy na plażę ,aby przeczekać. O godzinie 13:30 z wielką łaską dostaliśmy pokoje.Od tej pory było fajnie restauracja ok personel super .Jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie.Pani sprzątające super . Byliśmy też na trzech wycieczkach organizowanych przez biuro i było interesującego. Ogólnie pomijając wszystkie minusy które nas spotkały urlop był dla nas bardzo udany.👍
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uwaga, dla osób, które mają lot powrotny nad ranem a wyjazd z hotelu na lotnisko po północy. Wymeldowanie z hotelu jest do godziny 11.00, lepiej od razu po przyjeździe zapytać w recepcji o możliwość przedłużenia doby hotelowej. Ponieważ byliśmy przed sezonem, udało nam się dobę przedłużyć (koszt 80 euro w maju), inaczej zostałoby czekanie w lobby hotelowym pół nocy. Warto też zadbać o lunch box-a na wyjazd. Nie przyszło nam do głowy, że po przedłużeniu pobytu hotel sam nie wydaje przed wyjazdem suchego prowiantu (śniadanie powinno być w cenie). Mam żal do organizatora, bo brakuje pełnej informacji w opisie wyjazdu. Z informacji, jakie uzyskaliśmy w recepcji wynika, że to stała praktyka Rainbow i nie informują klientów - pewnie nie każdy by się zdecydował, bo ostatnią nocą można sobie zepsuć cały wypoczynek. Sam hotel na uboczu, zgodny z opisem, zadbany, faktycznie 4 gwiazdki. Pokój dość mały z bocznym widokiem na morze, czysty, sprzątany codziennie + wymiana ręczników. Miła i życzliwa obsługa. Zero animacji - dla nas na plus. Do centrum Rethymno niecałe 6 kilometrów, można śmiało pójść na spacer. Plaża ładna, leżaki wygodne. Jedzenie powtarzalne, ale bardzo smaczne. Dużo świeżych warzyw. Lokalne wina słabe. Jeśli zdecydujecie się wypożyczyć auto w z wypożyczalni poprzez recepcję to spiszcie dokładnie stan paliwa:) Plus za brak depozytu, choć cena za dobę nieco wyższa. Wybierając się na zwiedzanie Krety trzeba mieć dużo cierpliwości, bo drogi są kiepskie z licznymi ograniczeniami prędkości, więc jedzie się długo i powoli:) Na trasie na plażę Elafonissi przy drodze możecie spotkać Polkę, która sprzedaje smaczne, greckie lokalne, specjały (oliwę, miód, sery, oliwki). Warto zrobić zakupy:) Ogólnie wyjazd byłby na 5 z plusem (nie do końca dopisała pogoda), gdyby nie Rainbow.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przepiękny, obsługa genialna. Okolica całkiem dobra, blisko Rethimno (piękne miasteczko) - możliwość dotarcia komunikacją miejską za 2 EUR. Niestety biuro podróży nie spełnia oczekiwań. Wakacje rezerwowane były na początku roku, żeby uniknąć problemów (jechaliśmy z 4 dzieci). Lot ustalany jak zawsze w terminie późniejszym. Dolecieliśmy 08.07. ok. godziny 4:00 rano. Zostaliśmy miło przywitani przez recepcjonistę i rozlokowani w pokojach. Pobyt przebiegł bez żadnych zakłóceń, pokoje sprzątane codziennie, jedzenie różnorodne i wszystko przepyszne. Leżaki na plaży ogólnodostępne. Niestety dzień przed wyjazdem okazało się, że od 11:00 14.07. do 00:30 15.07. nie mamy pokoi... przysługiwało nam jedynie all inclusive. Kontakt z rezydentem nic nie wniósł. Przedłużyliśmy dobę hotelową co kosztowało nas dodatkowe 80 EUR za każdy wynajmowany pokój. Na szczęście nie było tego dnia kolejnych gości do zakwaterowania w wynajmowanych przez nas pokojach. Wg obsługi hotelu jest to standardowe zachowanie biura podróży. Szczególnie problematyczne są transfery na koniec weekendu. W sytuacji kiedy nie mamy wpływu na godziny lotów, biuro podróży powinno tak organizować pobyt, żeby nie pozostawiać turystów bez zakwaterowania. Nasz pobyt nie miał pełnych 7 dób hotelowych. Biuro podróży powinno w takim przypadku automatycznie przedłużać dobę hotelową, a nie stawiać klientów przed problemem, który w niektórych sytuacjach mógł się okazać nierozwiązywalnym. Proceder jest stosowany z premedytacją czego dowodem jest przedłużone all inclusive i informacja obsługi hotelu. Hotel szczerze polecam, ale może z innym biurem....
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety Rainbow nie stanął na wysokości zadania, radze się zastanowić przed wyruszeniem z tym biurem. Oto powody: - ta lokalizacja raczej nie jest stworzona pod rodziny z dziećmi; - biuro tak ustawiło rezerwacje i wylot, że zostaliśmy z małym dzieckiem na 13 godz. przed odlotem bez pokoju ( trzeba było dokupić na miejscu); - kontakt z rezydentem jak z urzędniczką za czasów komuny ( masakra); - obsługa hotelu poniżej jakiegokolwiek poziomu;