Opinie o Adele Beach

5.5/6 (62 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.5/6
62 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Urlop - rezerwacja styczeń 2024, pobyt lipiec 2024

    Hotel przepiękny, obsługa genialna. Okolica całkiem dobra, blisko Rethimno (piękne miasteczko) - możliwość dotarcia komunikacją miejską za 2 EUR. Niestety biuro podróży nie spełnia oczekiwań. Wakacje rezerwowane były na początku roku, żeby uniknąć problemów (jechaliśmy z 4 dzieci). Lot ustalany jak zawsze w terminie późniejszym. Dolecieliśmy 08.07. ok. godziny 4:00 rano. Zostaliśmy miło przywitani przez recepcjonistę i rozlokowani w pokojach. Pobyt przebiegł bez żadnych zakłóceń, pokoje sprzątane codziennie, jedzenie różnorodne i wszystko przepyszne. Leżaki na plaży ogólnodostępne. Niestety dzień przed wyjazdem okazało się, że od 11:00 14.07. do 00:30 15.07. nie mamy pokoi... przysługiwało nam jedynie all inclusive. Kontakt z rezydentem nic nie wniósł. Przedłużyliśmy dobę hotelową co kosztowało nas dodatkowe 80 EUR za każdy wynajmowany pokój. Na szczęście nie było tego dnia kolejnych gości do zakwaterowania w wynajmowanych przez nas pokojach. Wg obsługi hotelu jest to standardowe zachowanie biura podróży. Szczególnie problematyczne są transfery na koniec weekendu. W sytuacji kiedy nie mamy wpływu na godziny lotów, biuro podróży powinno tak organizować pobyt, żeby nie pozostawiać turystów bez zakwaterowania. Nasz pobyt nie miał pełnych 7 dób hotelowych. Biuro podróży powinno w takim przypadku automatycznie przedłużać dobę hotelową, a nie stawiać klientów przed problemem, który w niektórych sytuacjach mógł się okazać nierozwiązywalnym. Proceder jest stosowany z premedytacją czego dowodem jest przedłużone all inclusive i informacja obsługi hotelu. Hotel szczerze polecam, ale może z innym biurem....

    Paweł, --- - 25.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    18/20 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Adele Beach

    Niestety Rainbow nie stanął na wysokości zadania, radze się zastanowić przed wyruszeniem z tym biurem. Oto powody: - ta lokalizacja raczej nie jest stworzona pod rodziny z dziećmi; - biuro tak ustawiło rezerwacje i wylot, że zostaliśmy z małym dzieckiem na 13 godz. przed odlotem bez pokoju ( trzeba było dokupić na miejscu); - kontakt z rezydentem jak z urzędniczką za czasów komuny ( masakra); - obsługa hotelu poniżej jakiegokolwiek poziomu;

    Sebastian - 16.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem