5.5/6 (61 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Ciężko ocenić mi cały pobyt. może najpierw zacznę od negatywów hotelu. Dostaliśmy baaardzo mały, klaustrofobiczny pokój. Łazienka była tak wąska, że ledwo można było się w niej poruszać. Pozostała część pokoju nic lepsza - wszędzie bardzo wąsko. Materac na łóżku był ekstremalnie miękki. Poprosiliśmy w recepcji o twardszy materac i dostaliśmy… materac z leżaka plażowego. Ten element niestety dosyć popsuł nam wakacje. Nigdy wcześniej w 4* hotelu nie mieliśmy problemu z materacem - jeśli wyjściowo bywały miękkie to hotel bez problemu wymieniał na twardszy. Także odradzam hotel osobom z dolegliwościami pleców. Na koniec września ilość leżaków była adekwatna do liczby gości, jednak na plaży leżaki często były brudne - nie wiem czy ktoś w ogóle je czyścił. Do pokoi, które znajdowały się na piętrze prowadziły bardzo strome schody. Warto to wziąć pod uwagę, jeśli jest się w podeszłym wieku i poprosić i pokój na parterze. Wino w ofercie hotelu to prawdziwy rollercoaster - raz dobre, innym razem zupełnie nie do picia. Z pozytywów można wymienić obsługę, która generalnie była bardzo miła. W pokoju zapewniona była woda butelkowa. Jedzenie zróżnicowane, z opcjami wege oraz dużą ilością świeżych warzyw i owoców. Jeśli chodzi o plażę - piasek nadaje się do chodzenia na boso, jednak do wody lepiej mieć buty (na dnie są duże, ostre kamienie). Z hotelu można było się dostać do pięknej miejscowości Retimno autobusem (€2 w jedną stronę) lub taksówką (€13), którą można zamówić w recepcji. Przy hotelu liczne knajpy i sklepy z pamiątkami. Można też bez problemu wypożyczyć auto. Hotel ogólnie bardzo kameralny.
4.0/6
Hotel butikowy. Przyjemny. Idealny dla osób dorosłych. Miła obsługa - codziennie wymieniają ręczniki :). Bardzo dobra kuchnia. Restauracja na powietrzu. Okolica ciekawa. Blisko Rethymno (jeździ autobus co 30 min.). Jedyny zgrzyt to to, że zamówiony pokój dwuosobowy okazał się czteroosobowym na tym samym metrażu. Władowano do niego piętrowe łóżko zajmujące 1/5 powierzchni małego zresztą pokoju.
3.5/6
Witam byłam z rodziną 7 dni w hotelu Adele Beach .Zaczynajac od tego byliśmy w hotel o godzinie 7:00 w recepcji nie miły Pan oświadczył,że doba hotelowa zaczyna się o 14:00 i proszę czekać. Zmęczeni po długiej podróży poszliśmy na plażę ,aby przeczekać. O godzinie 13:30 z wielką łaską dostaliśmy pokoje.Od tej pory było fajnie restauracja ok personel super .Jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie.Pani sprzątające super . Byliśmy też na trzech wycieczkach organizowanych przez biuro i było interesującego. Ogólnie pomijając wszystkie minusy które nas spotkały urlop był dla nas bardzo udany.👍
1.0/6
Hotel przepiękny, obsługa genialna. Okolica całkiem dobra, blisko Rethimno (piękne miasteczko) - możliwość dotarcia komunikacją miejską za 2 EUR. Niestety biuro podróży nie spełnia oczekiwań. Wakacje rezerwowane były na początku roku, żeby uniknąć problemów (jechaliśmy z 4 dzieci). Lot ustalany jak zawsze w terminie późniejszym. Dolecieliśmy 08.07. ok. godziny 4:00 rano. Zostaliśmy miło przywitani przez recepcjonistę i rozlokowani w pokojach. Pobyt przebiegł bez żadnych zakłóceń, pokoje sprzątane codziennie, jedzenie różnorodne i wszystko przepyszne. Leżaki na plaży ogólnodostępne. Niestety dzień przed wyjazdem okazało się, że od 11:00 14.07. do 00:30 15.07. nie mamy pokoi... przysługiwało nam jedynie all inclusive. Kontakt z rezydentem nic nie wniósł. Przedłużyliśmy dobę hotelową co kosztowało nas dodatkowe 80 EUR za każdy wynajmowany pokój. Na szczęście nie było tego dnia kolejnych gości do zakwaterowania w wynajmowanych przez nas pokojach. Wg obsługi hotelu jest to standardowe zachowanie biura podróży. Szczególnie problematyczne są transfery na koniec weekendu. W sytuacji kiedy nie mamy wpływu na godziny lotów, biuro podróży powinno tak organizować pobyt, żeby nie pozostawiać turystów bez zakwaterowania. Nasz pobyt nie miał pełnych 7 dób hotelowych. Biuro podróży powinno w takim przypadku automatycznie przedłużać dobę hotelową, a nie stawiać klientów przed problemem, który w niektórych sytuacjach mógł się okazać nierozwiązywalnym. Proceder jest stosowany z premedytacją czego dowodem jest przedłużone all inclusive i informacja obsługi hotelu. Hotel szczerze polecam, ale może z innym biurem....