Opinie o Apartamenty Mediterranea

5.6/6 (127 opinii)

Kategoria lokalna 2

5.6/6
127 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Podobało mi się

    Zachęcam do pobytu w apartamentach. Na 3 osoby idealne, Aneks kuchenny wyposażony we wszystko co potrzebne, lodówka , kuchenka elektryczna , naczynia. Obok fajne restauracje i nastrojowe „ knajpki”. Ok. 200 m do Supermarketów Lidl i miejscowy Synka. 100 m do przystanku autobusowego , z którego dojedziemy do centrum Chanii. Cena biletu 1,20 euro , kupimy w automacie na przystanku. Apartamenty położone w urokliwym ogrodzie, palmy za oknem. Basen wystarczający na popołudniowe kąpiele. Leżaki przy basenie.Na poranki polecam plażę i morze , pieszo 12 min. Trzeba zabrać ze sobą tylko dobry humor i dużo uśmiechu. Polecam

    Hanna, Poznań - 16.10.2019

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Apartamenty Mediterranea

    bardzo miły hotel, sympatyczna obsługa

    Anna Warszawa - 28.03.2014

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Apartementy Mediterranea Kreta

    W obiekcie Apartamenty Mediterranea spędziliśmy nasz urlop po raz kolejny. Urzekła nas niebanalna infrastruktura , wspaniała roślinność , spokój i intymność. Obiekt zlokalizowany jest w dzielnicy Chanii-Kato Daratso . Dla osób szukających odpoczynku od wielkomiejskiego zgiełku jest to miejsce idealne. Do centrum Chanii można przejść spacerem w ok. 1 godz ( wzdłuż ulicy lub brzegiem morza) , można również skorzystać z komunikacji miejskiej KTEL ( autobus linii 21 lub 15 , czas przejazdu ok. 20 min) . W Kato Daratso znajduje się kilka plaż poprzedzielanych niewielkimi półwyspami. Plaże są piaszczyste , wyposażone w leżaki i parasole( płatne w tym sezonie 10 EUR/doba) . Na każdej plaży znajduje się mini-bar serwujący napoje i przekąski. Plaże są strzeżone przez ratowników , można zatem czuć się bezpiecznie. Od obiektu do najbliższej plaży dzieliło nas ok.500 m. W hotelu mieści się recepcja , czynna w godz 8-22 . Personel okazał się bardzo przyjazny i kompetentny. Bez zniecierpliwienia udzielał nam wszelkich informacji oraz spełniał drobne prośby. Ważne jest by znać jęz.angielski przynajmniej w stopniu komunikatywnym. W godzinach pracy recepcji czynny jest również mini-bar wyposażony w napoje alkoholowe i bezalkoholowe , lody i przekąski. Pokoje gościnne zlokalizowane są w dwóch dwukondygnacyjnych budynkach umieszczonych wzdłuż alejki obsadzonej przepięknymi palmami, kwitnącymi krzewami i kwiatami. Przy naszym tarasie rosły również zioła : mięta i rozmaryn z których mieliśmy okazję skorzystać. Wieczorami wzdłuż alejki rozciąga się przepiękny zapach kwitnącego jaśminu. Można naprawdę poczuć się jak w raju. Pokoje gościnne są urządzone skromnie ,ale wyposażone we wszelkie niezbędne na wczasach udogodnienia( ręczniki, suszarka na pościel i do włosów, czajnik , lodówka , Wi-Fi). Na pochwałę zasługuje ekipa sprzątająca, która codziennie dyskretnie sprzątała pokoje , wymieniała ręczniki i pościel. Czystość obiektu oceniamy na medal! Praktycznie każdy obiekt hotelowy w tym regionie posiada własny basen , ale nasz mimo, że nie był duży był bardzo głęboki( 3m) co pozwoliło córce doskonalić skoki na główkę z trampoliny . Super!Obok basenu można na leżakach odpocząć po gorącym dniu. Dla gości którzy mają wieczorne godziny odlotu ( tj. po zakończeniu doby hotelowej) przygotowany jest specjalny pokój przy recepcji w którym można bezpiecznie zostawić bagaże . Jest również łazienka i toalety ,można się przed podróżą odświeżyć i przebrać . Dla nas było to istotne , bo po opuszczeniu pokoju mogliśmy przez parę godzin wykorzystać czas na plażowanie i spacery nie przejmując się bagażami. Podsumowując : Kreta jest przepiękna ,ludzie są tu bezpośredni i mili, bardzo łatwa jest komunikacja między miastami ( choć nie jesteśmy zmotoryzowani , KTEL zapewnia dojazd do wszystkich miejscowości na Krecie) . Pobyt dwutygodniowy pozwolił nam zarówno na aktywny wypoczynek ( np. organizując sobie wycieczkę do Aten , co jest banalnie proste) jak i błogie lenistwo. Pomimo ,że moglibyśmy wracać tu co rok ciekawość świata nam na to nie pozwoli . Za rok pomyślimy o nowej destynacji :-).

    Sonia, Kołobrzeg - 07.07.2019

    13/13 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Miły hotel

    Miły hotel, już po wejściu czuje sięwakacyjnąatmosferę,zadbany teren, piękne,wypielęgnowane rośliny. Basen mały, ale wystarczy, można popływać nawet po zmroku. Nasz pokój był spory ,wyposażenie podstawowe,ale wystarczające.Jedynie aneks kuchenny trochę mnierozczarował- symbolicznie wręcz wyposażony, brak czajnika. Personel hotelu przemiły, bardzo starali się być pomocni. Mimo że nie znamy angielskiego, ani tym bardziej greckiego, osoby w recepcji rozumiały nasze pytania i potrafiły przekazać nam potrzebne informacje życzliwie i z uśmiechem. Razem z kluczem do pokoju dostaliśmy prostą mapkęz zaznaczonym dojściem do plaży,większymi sklepami, przystankiem autobusowym. Dużym rozczarowaniem okazało się jednak biuro podróży RAINBOW , a właściwie organizacja powrotu do Polski. W umowie termin wyjazdu był do 25.09.2017. Wylot z Chani o 4.45, a zbiórka o 2,15 w dniu 25.09.2017.Przy takim zapisie rozumieliśmy, że mamy zapewnione świadczenia hotelowe również w dniu wyjazdu. W przeddzień dowiedzieliśmy się , że pokój mamy opościć już w południe 24.09., czyli przez 14 godzin musieliśmy radzić sobie sami. Może nie byłoby tak źle, gdyby uprzedzono nas o tym przy wykupywaniu wycieczki, lub zaraz po przyjeździe przez rezydenta. Hotel oczywiście zapewnił nam dostęp do toalet i pryszniców, mogliśmy trzymać bagaże w pokoju przy recepcji. Problem pojawił się o północy,gdy recepcja była zamykanana noc, światło na terenie hotelu wyłączono,a bagaże musieliśmy zabrać. 2 godziny w środku nocy , przy basenie, niemal w ciemności to był koszmar. Rezydent w rozmowie telefonicznej stwierdził,że jest mu przykro, że o takiej organizacji wyjazdu dowiedzieliśmy się póżno. Nie zaproponował żadnej pomocy,choć wiedział,że nie znamy jężyka i trudno byłoby nam negocjować przedłużenie pobytu w hotelu.Przy następnym wyjeździena pewno nie skorzystam z usług RAINBOW.

    Iwona, Warszawa - 28.09.2017

    21/23 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem