5.6/6 (127 opinii)
Kategoria lokalna 2
4.5/6
Zachęcam do pobytu w apartamentach. Na 3 osoby idealne, Aneks kuchenny wyposażony we wszystko co potrzebne, lodówka , kuchenka elektryczna , naczynia. Obok fajne restauracje i nastrojowe „ knajpki”. Ok. 200 m do Supermarketów Lidl i miejscowy Synka. 100 m do przystanku autobusowego , z którego dojedziemy do centrum Chanii. Cena biletu 1,20 euro , kupimy w automacie na przystanku. Apartamenty położone w urokliwym ogrodzie, palmy za oknem. Basen wystarczający na popołudniowe kąpiele. Leżaki przy basenie.Na poranki polecam plażę i morze , pieszo 12 min. Trzeba zabrać ze sobą tylko dobry humor i dużo uśmiechu. Polecam
4.5/6
bardzo miły hotel, sympatyczna obsługa
4.5/6
W obiekcie Apartamenty Mediterranea spędziliśmy nasz urlop po raz kolejny. Urzekła nas niebanalna infrastruktura , wspaniała roślinność , spokój i intymność. Obiekt zlokalizowany jest w dzielnicy Chanii-Kato Daratso . Dla osób szukających odpoczynku od wielkomiejskiego zgiełku jest to miejsce idealne. Do centrum Chanii można przejść spacerem w ok. 1 godz ( wzdłuż ulicy lub brzegiem morza) , można również skorzystać z komunikacji miejskiej KTEL ( autobus linii 21 lub 15 , czas przejazdu ok. 20 min) . W Kato Daratso znajduje się kilka plaż poprzedzielanych niewielkimi półwyspami. Plaże są piaszczyste , wyposażone w leżaki i parasole( płatne w tym sezonie 10 EUR/doba) . Na każdej plaży znajduje się mini-bar serwujący napoje i przekąski. Plaże są strzeżone przez ratowników , można zatem czuć się bezpiecznie. Od obiektu do najbliższej plaży dzieliło nas ok.500 m. W hotelu mieści się recepcja , czynna w godz 8-22 . Personel okazał się bardzo przyjazny i kompetentny. Bez zniecierpliwienia udzielał nam wszelkich informacji oraz spełniał drobne prośby. Ważne jest by znać jęz.angielski przynajmniej w stopniu komunikatywnym. W godzinach pracy recepcji czynny jest również mini-bar wyposażony w napoje alkoholowe i bezalkoholowe , lody i przekąski. Pokoje gościnne zlokalizowane są w dwóch dwukondygnacyjnych budynkach umieszczonych wzdłuż alejki obsadzonej przepięknymi palmami, kwitnącymi krzewami i kwiatami. Przy naszym tarasie rosły również zioła : mięta i rozmaryn z których mieliśmy okazję skorzystać. Wieczorami wzdłuż alejki rozciąga się przepiękny zapach kwitnącego jaśminu. Można naprawdę poczuć się jak w raju. Pokoje gościnne są urządzone skromnie ,ale wyposażone we wszelkie niezbędne na wczasach udogodnienia( ręczniki, suszarka na pościel i do włosów, czajnik , lodówka , Wi-Fi). Na pochwałę zasługuje ekipa sprzątająca, która codziennie dyskretnie sprzątała pokoje , wymieniała ręczniki i pościel. Czystość obiektu oceniamy na medal! Praktycznie każdy obiekt hotelowy w tym regionie posiada własny basen , ale nasz mimo, że nie był duży był bardzo głęboki( 3m) co pozwoliło córce doskonalić skoki na główkę z trampoliny . Super!Obok basenu można na leżakach odpocząć po gorącym dniu. Dla gości którzy mają wieczorne godziny odlotu ( tj. po zakończeniu doby hotelowej) przygotowany jest specjalny pokój przy recepcji w którym można bezpiecznie zostawić bagaże . Jest również łazienka i toalety ,można się przed podróżą odświeżyć i przebrać . Dla nas było to istotne , bo po opuszczeniu pokoju mogliśmy przez parę godzin wykorzystać czas na plażowanie i spacery nie przejmując się bagażami. Podsumowując : Kreta jest przepiękna ,ludzie są tu bezpośredni i mili, bardzo łatwa jest komunikacja między miastami ( choć nie jesteśmy zmotoryzowani , KTEL zapewnia dojazd do wszystkich miejscowości na Krecie) . Pobyt dwutygodniowy pozwolił nam zarówno na aktywny wypoczynek ( np. organizując sobie wycieczkę do Aten , co jest banalnie proste) jak i błogie lenistwo. Pomimo ,że moglibyśmy wracać tu co rok ciekawość świata nam na to nie pozwoli . Za rok pomyślimy o nowej destynacji :-).
4.5/6
Miły hotel, już po wejściu czuje sięwakacyjnąatmosferę,zadbany teren, piękne,wypielęgnowane rośliny. Basen mały, ale wystarczy, można popływać nawet po zmroku. Nasz pokój był spory ,wyposażenie podstawowe,ale wystarczające.Jedynie aneks kuchenny trochę mnierozczarował- symbolicznie wręcz wyposażony, brak czajnika. Personel hotelu przemiły, bardzo starali się być pomocni. Mimo że nie znamy angielskiego, ani tym bardziej greckiego, osoby w recepcji rozumiały nasze pytania i potrafiły przekazać nam potrzebne informacje życzliwie i z uśmiechem. Razem z kluczem do pokoju dostaliśmy prostą mapkęz zaznaczonym dojściem do plaży,większymi sklepami, przystankiem autobusowym. Dużym rozczarowaniem okazało się jednak biuro podróży RAINBOW , a właściwie organizacja powrotu do Polski. W umowie termin wyjazdu był do 25.09.2017. Wylot z Chani o 4.45, a zbiórka o 2,15 w dniu 25.09.2017.Przy takim zapisie rozumieliśmy, że mamy zapewnione świadczenia hotelowe również w dniu wyjazdu. W przeddzień dowiedzieliśmy się , że pokój mamy opościć już w południe 24.09., czyli przez 14 godzin musieliśmy radzić sobie sami. Może nie byłoby tak źle, gdyby uprzedzono nas o tym przy wykupywaniu wycieczki, lub zaraz po przyjeździe przez rezydenta. Hotel oczywiście zapewnił nam dostęp do toalet i pryszniców, mogliśmy trzymać bagaże w pokoju przy recepcji. Problem pojawił się o północy,gdy recepcja była zamykanana noc, światło na terenie hotelu wyłączono,a bagaże musieliśmy zabrać. 2 godziny w środku nocy , przy basenie, niemal w ciemności to był koszmar. Rezydent w rozmowie telefonicznej stwierdził,że jest mu przykro, że o takiej organizacji wyjazdu dowiedzieliśmy się póżno. Nie zaproponował żadnej pomocy,choć wiedział,że nie znamy jężyka i trudno byłoby nam negocjować przedłużenie pobytu w hotelu.Przy następnym wyjeździena pewno nie skorzystam z usług RAINBOW.