Opinie o Hydramis Palace

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(206 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Majówka 2025

    Jakub 18.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5*, maksymalnie 3*. Wymaga remontu i to na już, widać że lata świetlności ma już dawno za sobą. Łazienka ciemna, bez wentylacji. Przyjechaliśmy do hotelu o 21:30, okazało się że kolacji już nie ma ale do pokoju zostanie nam dostarczona kolacja - było to jabłko oraz 3 ciastka na osobę. Obsługa bez zastrzeżeń. Uwaga: część pokojów na parterze znajduję się poniżej poziomu deptaka, który przebiega przez całą długość hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel ok, Raindow NIE

    BOGUSLAW, Bielany 11.09.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel generalnie ok, miła obsługa, jedzenie dobre, lokalizacja ok. Najwięcej zastrzeżeń mamy do Biura Podróży Rainbow. Turyści z innych państw płacąc podobne lub mniejsze kwoty za te same wakacje mieli lepsze warunki. Pokoje z lepszymi widokami (my w piwnicy) Chociaż i tak nie było źle, inni mieli pod basenem. Opaski all incluisive były nam odebrane o 11, wyjazd z hotelu był o 23 !!!!!! Otrzymaliśmy tylko śniadanie, później jak jacyś żebracy chodziliśmy przez 12 godzin po hotelu. Nie zapewniono nam nic !!!! Turyści z innych krajów do domu polecieli z opaskami. Nie będę więcej opisywać, bo nie chcę się denerwować. Drugim razem dwa razy się zastanowię zanim skorzystam z usług tego biura podróży. Generalnie NIE POLECAM Rainbow.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Opinia - pobyt 4 doby

    Ania i Mateusz 29.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel sam w sobie ładny schludny ale na pewno nie na miano 5 gwiazdek. Obsługa hotelowa super miła oprócz jednej młodej dziewczyny na barze przy plaży. Jedzenie urozmaicone dla kazdego coś dobrego. Chociaż troszkę jałowe momentami to nadal smaczne. Dla mnie mega minusem jest to że po obiedzie zasłaniany jest ekspres do kawy i nie można już z niego korzystać. Klimatyzacja w pokoju nie do końca spełniała swoje zadanie. Na minus też to że !UWAGA! Wymeldowanie miałam o godzinie 11 rano w niedzielę a lot dopiero o 4 rano w poniedziałek. Także na ponad 12 godzin zostałam z mężem bez pokoju o czym zostałam poinformowana dopiero dzień po przylocie. Co prawda dostaliśmy voucher na all inclusive do godziny 14:30 w niedzielę no ale niesmak pozostał. Oczywiście za dopłata mogłam wykupić dobę no ale nie było pokoi. Tak więc wyjazd oceniam mocno średnio bo spodziewałam się czegoś lepszego w 5* hotelu za te cenę.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia z pobytu

    ADAM, Bielsko-Biała 27.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel czysty. Pracownicy bardzo uprzejmi. Jedyny minus to zakończenie all inclusive o godzinie 18:00 w momencie kiedy wyjazd przewidziany jest na 23:15

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    czwórka

    Michalina 30.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    klimatyzacja ? raczej jej brak, to co jest ustawione to jakiś żart jedzenie ? 4/6 napoje dramat, drinki dramat hotel, pokój, czystość ? 4/6

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    LESZEK, RZESZOW 25.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Nie zasługuje na 5 gwiazdek. Pokój OK, ale w łazience pleść i smród. Jedzenie monotonne, niskiej jakości. Plaża wąska, kamienista. Do plusów można zaliczyć ładny ogród, czysty basen i dostateczną ilość leżaków.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Polecamy! 🩵

    Angelika, Warszawa 09.08.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Bardzo dobry hotel otoczony mnóstwem zieleni i bugenwilli z przepysznym greckim winogronem i pachnącymi ziołami. Teren hotelu jest przepiękny i bardzo zadbany. Obsluga hotelu na plus, wszyscy życzliwi i uśmiechnięci (szczególnie młody pan który odprowadza gości do pokoju zapadł nam w pamięć). Jedzenie okej, bez większego szału ale świeże, duży wybór i na bieżąco dokładane, alkohol to taki typowy all (wszystkie drinki smakują tak samo). Animacji brak, jedynie muzyka puszczana z głośnika, głośniej na wieczór w barze. Basen czysty, plaża kamienisto żwirowa, na plus duża ilość wolnych leżaków. Hotel jest super baza wypadowa do zwiedzania zachodniej części Krety. Niedaleko znajduje się przystanek i małe miasteczko ze sklepami i restauracjami. Możliwość wynajęcia auta w dobrej cenie w recepcji, z czego skorzystaliśmy i polecamy. Ku naszemu zdziwieniu wykupiliśmy standardowy pokój z widokiem na ogród a dostaliśmy z antresolą i bocznym widokiem na morze, było to bardzo miłe. Pokoje czyste codziennie sprzątane z wymianą ręczników. Hotel typowo dla osób które chcącą wypocząć , jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i polecamy 🩵

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Stan pokoju bardzo niski

    Agnieszka, Warszawa 24.02.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Niestety, w pokoju i na korytarzu były robaki (na szczęście nie karaluchy, ale podobne). Za szafą pajęczyny i pajęcze kokony!!! Pomoc rezydenta polegała na przysłaniu kogoś z obsługi, kto popsikał nam drzwi i ściany przy wejściu sprajem na insekty… nie muszę chyba mówić, że miało to ogromny wpływ na odbiór jedzenia serwowanego w hotelu i ogólnie komfortu pobytu. Na plus duży i ładny hotelowy ogród, fajny basen oraz plaża przy samym basenie. Piękne widoki na zachody słońca. Jednak robactwo i pająki w hotelu, który oznaczony jest standardem ****+ jest nie do przyjęcia. Wyposażenie pokoju ma już swoje lata. Pokój usytuowany poniżej poziomu chodnika… Na pewno nie wrócimy i nie polecimy nikomu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Katalog odbiega od rzeczywistości

    Anna, Dębica 05.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel lata świetności ma już za sobą. Pokoje standard w przyziemiu. Te z bocznym widokiem na morze akceptowalne chociaż z dużą ilością usterek (spłuczka w toalecie, rozsuwające się łóżka itd). Jedzenie marne. Na jedno „kopyto”. Drinki przy basenie okej, słabe ale to dobrze biorąc pod uwagę ilość wypijanych przez wczasowiczów. Woda niestety i napoje robione z wody z dystrybutora o nieprzyjemnym zapachu pleśni. Plazy to w zasadzie nie ma. Na piasku leżaki w po schodkach zejście do można po kamieniach: widać nie na woli obsługi by coś zrobić i ułatwić wejście do wody. Zauważyliśmy że w sąsiednich hotelach obsługa grabi kamienie by było bardziej komfortowo. Mocna strona jest obsługa w barze przy basenie i kelnerzy w restauracji którzy są niezwykle uprzejmi. Nie jesteśmy zadowoleni z biura i z tego że oferta z katalogu i umowy różniła się z tym co zastaliśmy na miejscu. Generalnie nie wiem dlaczego hotel ma 5 gwiazdek w kategorii lokalnej i 4,5 w rainbow. Hotel to mocna 3/4. Bardzo odbiega od sąsiadujących 5 gwiazdkowych hoteli!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Moje wielkie Greckie rozczarowanie

    Jakub 12.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Po zeszłorocznych fatalnych wakacjach w Atenach i na wyspie Naxos, chciałem Grecję już całkowicie skreślić z miejsc do których kiedykolwiek pojadę. Jednak znajomi mówili mi "jedź na Kretę, nie pożałujesz. tam jest inaczej niż w Grecji". Guzik prawda... taki sam syf, tak samo przaśnie jedynie co to nie walał się wszędzie zużyty papier toaletowy, czego nie można powiedzieć o Atenach czy Naxos. Kiepsko zorganizowany przylot i dojazd do hotelu. Autokar podwiózł nas pod hotel w okolicach 7 rano, a rejestracja, wydawanie pokoi i opaski z all inclusive były wydawane dopiero o 15. Na szczęście Pani z recepcji powiedziała, ze postara się szybciej, i faktycznie około 13 zaczęła nas meldować i dawać opaski. Jednak i tak po całonocnym locie jest to dosyć słabe. Już pierwszego dnia, okazało się, że w moim pokoju jest popsuta klimatyzacja. Ciekła z niej woda, ciekła jak z prysznica. W ciągu półtorej godziny zalała cały pokój. Zgłosiłem to na recepcję, bardzo szybko przyszli. to naprawić, jednak... nikt nie posprzątał wody i dodatkowo nabrudzili smarem i brudem z butów. Musiałem ponownie kontaktować się z recepcją, żeby przysłali kogoś do posprzątania. Nie wiem, kto to sprzątał, ale ta osoba koniec końców wytarła wodę i zabrudzenia TYLKO na widoku. Pod meblami, pod łóżkiem, zasłony i firany które nasiąknęły wodą zostawili przez co w pokoju zrobiło się zatęchło i wilgotno. Klimatyzacja była tak głośna podczas pracy, ze nie dało się przy niej spać, dosłownie jakby ktoś włączył blender, a bez klimatyzacji w pokoju było jak w piekarniku. Pokoju na wymianę nie było bo wszystko zajęte.... Sam pokój był brudny już od samego początku, niedbale na odwal posprzątany. Plus standard sprzed 20 lat. Osoba sprzątająca notorycznie zostawiała nam otwarte drzwi balkonowe po pokoju (pokój był na parterze) więc narażała nas na potencjalną kradzież, za którą hotel nie odpowiada. Sejf w pokoju dodatkowo płatny - 50 euro za tydzień. Codziennie, kilka razy na dzień wywalało prąd na kilka minut. Wybraliśmy wycieczkę fakultatywną do Knossos i Heraklionu. I całkowicie szczerze, i nie tylko ja tak uważam, bo pozostali uczestnicy komentowali to podobnie, była to gruba przesada. Wycieczka kosztowała od osoby 289 zł plus na miejscu bilet wstępu za 20 euro. I ok, miała to pokryć autokar, przewodnika i osobno bilet wstępu. Problem polega na tym, ze Pani przewodnik NIE ODEZWAŁA SIĘ ANI SŁOWEM. Cała wycieczkę prowadził lokalny rezydent z biura. Pani przewodnik, nawet na pytania ludzi nie odpowiadała tylko się uśmiechała i patrzała błagalnie na rezydenta. Cała ta sytuacja zniechęciła mnie do pozostały wycieczek fakultatywnych więc zwiedzałem na własną rękę. Dodatkowym bardzo dużym minusem jest to, że w hotelu można palić nad basenem, na plaży hotelowej w ogródku restauracyjnym i w barach. Więc niestety ludzie palili wszędzie, nawet tam gdzie były znaki, że nie wolno palić co obsługa ignorowała. Ponadto była cała masa rozwrzeszczanych bachorów, które biegały, krzyczały, piszczały, rzucały rzeczami, a ich rodzice to wszystko ignorowali, z widocznym podejściem "ja mam wakacje nie mój problem". W kilku przypadkach obsługa hotelowa próbowała te dzieci uspokoić, co uważam, ze jest dużym błędem bo powinni zwrócić uwagę rodzicom, że to ich dzieci więc oni za nie odpowiadają a nie ludzie dookoła. Była też grupa Polaków wzajemnej adoracji, która pluszczała sobie głośno nad basenem i na plaży disco polo z telefonów i głośników bezprzewodowych. I za nic sobie mieli prośby innych ludzi o przyciszenie lub wyłączenie tego.... lub udawali ,ze nie rozumieją. Pracownicy recepcji i restauracji byli BARDZO mili i pomocni zawsze. Jedzenie było smaczne i było go dużo. Czasami było trochę źle opisane, więc weganie czy wegetarianie mogą mieć problem. Lokalizacja hotelu nie jest zła, ale w sumie to nic tam nie ma w okolicy, więc trzeba jednak jechać autobusem lub samochodem do miast. Jest mała wioska około 13 min pieszo od hotelu. Trochę też jest niejasna sytuacja z plażą hotelową. Wydaje mi się, ze hotel nie posiada ratownika na etacie lub nie było go w tym terminie z jakiegoś powodu. Praktycznie ciągle była wywieszona czerwona flaga, mimo, ze na plażach obok lub w hotelu obok (dosłownie za płotem) była zielona. Jak ktoś wchodził do wody to pojawiała się jakaś pani i gwizdała, ze mamy wyjść, dopiero jakoś po 5 dniach, powiesili żółtą flagę - pływanie na własną odpowiedzialność. Rozrywka zapewniana przez hotel - nie dla każdego. Wszystko było znośne poza jednym wieczorem, kiedy to hotel zamówił "człowieka orkiestrę". Pan nie dość, ze nie potrafił śpiewać, to jeszcze nie znał tekstów piosenek, które probował "zaśpiewać". Wyszło żałośnie i irytująco. W okolicy była też MASA KOMARÓW. Nawet na Mazurach nie byłem tak pogryziony przez komary jak podczas tego tygodniowego pobytu na Krecie. To mnie akurat zaskoczyło ponieważ na Naxos, czy na Majorce lub Wyspach Kanaryjskich nigdy mnie komary nie pogryzły i wydawało mi się, ze ich tam po prostu nie będzie. Na stronie hotelu i w google jest informacja, ze hotel jest 5 gwiazdkowy, jednak moim zdanie na realne warunki jakie tam panują i jak to wszystko tam wygląda to hotel ma maksymalnie 3 gwiazdki. Podsumowując to był to średni wyjazd, hotel jest bardzo przaśny, wiadomo, może być gorzej. Udało mi się trochę opalić, popływać w morzu, i coś tam zwiedzić. Jednak utwierdził mnie w przekonaniu, że do Grecji już nigdy więcej nie pojadę.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem