Opinie o Kiani Beach

5.1/6 (473 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
473 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    wakacje lipiec 2022

    Hotel nie wart swojej ceny, obsługa fatalna, żeby zjeść naleśnika dzieci czekały pół godziny po czym, Pan od naleśników powiedział, przykro mi bardzo ale wybiła 16.00 i nic z tego ( trzy osoby stały w kolejce obsługa trwała 30 min). Moje odczucie róbcie wszystko powoli klienci mniej zjedzą, mniej wypiją. Brak sztućce w szczycie obiadu, jedzenie monotonne, każdy znajdzie coś dla siebie. Animacje dla dzieci można liczyć na mini disko i Pana z osiłkiem, dziewczyny słabo przygotowane podczas manualnych zajęć dzieci dostały kartkę i długopis bo kredek nie było ( zapomniały) Zalety bliskość do plaży i tyle.

    Monika, - 20.07.2022

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Mocno mieszane uczucia

    Ewa, --- - 24.10.2021

    16/20 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Bardzo średnio

    To były nasze pierwsze wakacje za granicą, dlatego też wybraliśmy hotel 5 gwiazdkowy. Oczekiwania niestety przerosły rzeczywistość. Na polskie warunki ten hotel miałby jakieś 3 gwiazdki, a może i 2. Zacznijmy od tego, że przyjechaliśmy do hotelu przed rozpoczęciem doby hotelowej, a więc powinniśmy mieć jakieś miejsce na walizki. Niestety walizki stały na korytarzu ponieważ pomieszczenie, które było wydzielone nie pomieściło wszystkich walizek. Na szczęście wpuścili nas do pokojów godzinę wcześniej. Wykupiliśmy all inclusive, a więc w moim mniemaniu nie powinno nam niczego zabraknąć. W przypadku tego hotelu w all inclusive drinki były podawane tak, że nie chciało się ich pić, a jedzenie między posiłkami było codziennie takie samo. Okazało się, że jakbyśmy wykupili all inclusive vip to udogodnienia by były zupełnie inne. All inclusive vip to dodatkowe 15 euro za osobę. Poczuliśmy się oszukani. W tym hotelu za wszystko trzeba było dopłacać, a przecież za wycieczkę nie zapłaciliśmy mało. Kolejna sprawa to siłownia. Poszliśmy na siłownię drugiego dnia, okazało się że trzeba zabukować sobie pobyt. Zabukowałyśmy pobyt, poszłyśmy na siłownię a siłownia była zajęta ponieważ ktoś też miał zabukowane na tą godzinę. Obsługa nie potrafiła zarejestrować tych pobytów, codziennie był z tym problem. Trzeba było o wszystko się wykłócać. Panie w recepcji były nie miłe, w barach niektóre też jakby stały tam za karę. Jedzenie codziennie praktycznie takie samo z małymi wyjątkami. Dzieci nie chciały jeść tego jedzenia, żywiły się jedynie arbuzami. Pokój bardzo średni, szczególnie łazienka, która obrzydzała. Baseny fajne, czyste, blisko do morza, dużo leżaków to były plusy tego pobytu. Ogólnie pobyt średni, oczekiwania były inne dlatego jesteśmy rozczarowani i nie spieszy nam na kolejne wakacje za granicą. Co do biura podróży nie mam żadnych zastrzeżeń.

    Marta, Białystok - 07.10.2021

    3/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Rozczarowanie

    Niestety mieliśmy tą niewątpliwą nieprzyjemność poczuć się jak goście hotelowi niższej kategorii. Zarezerwowaliśmy, jak to na początku sądziliśmy świetny hotel, w którym spędzimy miły czas jako czteroosobowa rodzina. Rozcarowanie spotkała nas po kilku minutach po przyjeździe do hotelu. Po zameldowani się w recepcji poproszono nas abyśmy wzięli ze soba walizki i udali się wraz osobą z obsługi poza hotel (mam tu na myśli wyjście poza dzwi główne i udanie się na sam konieć hotelu) Dostaliśmy osatni pokój na jednym z końców budynku, gdzie dzwi wejściowe do pokoju były kilka metrów od końca parkingu i juz zaczynała się ulica.Po wejściu do pokoju naszym oczom ukazał się widok z okna balkonowego: były to gabarytowo ogromne klimatyzatory "obsługujące cały hotel, wydawały głośne dźwięki i dodatkowo wydmuchiwały powietrze jeszcze cieplejsze od tego panującego na zewnątrz. Natychmiast udałam się do Recepcji z prośbą o zmianę pokoju, Pani Menadżer próbowała wmówić mi, że zaproponowany nam pokój ma widok na góry, a miał na kimatyzatoty i płot. Powiedziano nam, że dopiero kolejnego dnia bedziemy mogli starać się o zmianę, coteż uczyniłam, ponieważ od Rezydentki dowiedziałm się również, że jest juz za późno aby nam pomóć. Kolejnego ranka stanowczo upierałam się, że w tym pokoju nie zostaniemy. W skróci eopowiadająć zaproponowano na dwa rozwiązania. 1- zamiana bezkosztowa pokoju, dzie nie był to już pokój rodzinny, łóżka dla dwójki naszych dzieci były w ciśnięte w przedsionku, a płaciliśmy za pokój rodzinny odzielający dwa pomieszczenie przesuwnymi drzwiami 2- pokój za dopłatą (od strony basenów i morza) ale był to poziom tzw. -1 gdzie morze było widoczne dopiero po wejściu po schodach na poziom basenów, obok naszego pokoju stały duże kosze na śmieci do segregowania odpadów i było wejście do publicznych toalet. CIEKAWOSTKA: Goście innych narodowości (Niemcy, Francuzi, Anglicy) mieli opaski hotelowe all inclusive w innym kolorze co uprawniało ich do 2 kaw z ekspresu dziennie, innej listy drinków, dwóch piw oryginalnych z puszki,wody mineralknej butelkowanej i wina lub szampana (butelkowanych) do kolacji.

    Małżeństwo z Dójką Dzieci - 06.09.2016  | Termin pobytu: wrzesień 2016

    91/107 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem