5.1/6 (473 opinie)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
Cała organizacja waszej firmy naraziła mnie na dodatkowe koszty w wysokości 5000zl i bardzo wiele stresu. Niekompetencja waszych ludzi osiągnęła apogeum. Zmiana lotniska z Gdańsk na Warszawe, opóźnienie lotu o 12 godzin, wymeldowanie z hotelu 17 godzin przed odlotem, ja podróżowałem z Oslo z małymi dziećmi a wy potraktowaliscie to jak zwykły spęd. Byłem z wami 3 i ostatni raz tak jak ja jak i wszyscy których znam nie skorzystają z waszych usług szkoda stresu i pieniędzy. Za każdym razem ponosiłem koszty bo przed wylotem wprowadzacie sobie zmiany. Zrzucanie winy na organizatora nie przejdzie ludzie płacą wam nie organizatorowi. Wysłałem do was reklamacje i będę wnioskował o zadośćuczynienie. Na miejscu dopłaciłem 200 euro w hotelu żeby mieć widok za który defakto zapłaciłem wam, panie sprzątaczki też nie zachwycały swoją pracą, jedzenie tragedia ludzie jedli w kąciku dla dzieci mało tego co dziennie to samo żadnej różnorodności. Plaża przy hotelu minus 1 nie można było z dzieckiem posiedzieć ani tym bardziej wejść do wody ze względu na kamienie gdzie 500 m dalej plaża jest piaszczysta wyczyszczona dla ludzi, 5 gwiazdek? Ten hotel zasługuje na max 3. Natomiast wy jako biuro w skali 1 do 10 na słabe 1
2.0/6
Kilka dni temu wróciłam z Kiani Beach. Jeśli się nie ma pewności co do zakwaterowania czy Kiani Beach I czy II to nie polecam. Nie warto ryzykowac. Stara cześć hotelu czyli Kiani Beach I nie ma nic wspólnego z 5 gwazdkami. Pokoje śmierdzą wilgocią i grzybem. Standard łazienki jest poniżej krytyki. Tak jak ktoś wspominal w opiniach brak wody do picia która w hotelu 5* powinna być codziennie dokładana. Tak samo papier toaletowy, który dostalismy dopiero 5 dnia na moją prośbę. W Kiani Beach II pokoje są dużo lepsze. Miałam okazję zobaczyć jeden pokój. Dlatego zastanawiam się czemu sprzedawane są w tej samej cenie co Kiani Beach I...
1.5/6
hotel czysty - jedzenie okropne !!!!!!!!!!!!!!
1.0/6
Obsługa hotelu ogólnie sprawiała wrażenie leniwej i niezainteresowanej gośćmi. Sympatyczni byli jedynie państwo na recepcji. Przykładami niekompetencji i lenistwa mogą tutaj być wieczne problemy z ekspresami do kawy (brak kawy, komunikat o potrzebie czyszczenia itd., brak wody na recepcji, brudne toalety). Problem z wodą przewijał się notorycznie: na całym obiekcie znajdowały się może dwa 5-litrowe baniaki z wodą mineralną - ciągle puste, woda w butelkach za dodatkową opłatą, gazowana woda w automatach jak i wszystkie inne napoje były słone. W ramach all inclusive bardzo wąska karta za słodkich trunków. Naczynia były często brudne i niedomyte, tak że na stołówce trzeba było wyszukiwać nadające się do użycia. Ponadto w jadłodajni przy plaży 45 min przed końcem podawania posiłków naczynia świeciły pustkami i nie było co jeść... Cały obiekt jest mocno nasłoneczniony, resztki trawy suche, a parasole toporne i często zepsute. Animacje jak dla mnie żenujące i powtarzające się w kolejnym tygodniu. Zajęcia dla dzieci często na słońcu…a sala zabaw mieściła się w podziemiach. Mimo bajecznego położenia nie rekomenduje tego hotelu, a standard oceniam na max 3 gwiazdki. Jedyne odstępstwo stanowił nowo otwarty budynek z restauracją, siłownią i spa. Tam panował zupełnie inny standard, jedzenie dobre, naczynia czyste, a obsługa była przemiła tak jakby był to inny hotel. Niestety restauracja ta została otwarta dopiero pod koniec wyjazdu. Poza tym lokal był mocno oddalony od plaży, co utrudnia dostęp dla osób niepełnosprawnych. Kolejną wpadką była wycieczka zoorganizowana przez rainbow na plaże Elafonisi. Pani rezydentka mimo, że pytałyśmy czy wyjazd jest odpowiedni dla osób starszych nie raczyła nas poinformować, że jest to wymagające przedsięwzięcie i będą liczne schody oraz podejścia pod górę do jaskini/klasztoru, a na "rajskiej dzikiej plaży" do której prowadzi długi nasłoneczniony wąwóz o godz 12 w południe nie znajdziemy ani centymetra miejsca…