Opinie o Kiani Beach

5.1/6 (473 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
473 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Tragedia!!!

    Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Kiani Beach Resort i poniżej znajduje się nasza ocena hotelu: Hotel zdecydowanie nie spełnia kryteriów hotelu 5-gwiazdkowego czy nawet 4. Pokój otrzymaliśmy na parterze od strony ulicy w głównej najstarszej części hotelu. Minusy: - Jako że pokój był od strony ulicy to cały czas pod oknami jeżdżą samochody czy auta dostawcze, z tego powodu bardzo często budziliśmy się o 6 rano, bo akurat przyjechała dostawa do hotelu - Słabe wyciszenie pokojów, było słychać praktycznie wszystko o czym mówią sąsiedzi - Samochody, parkowały pod samym balkonem mimo zakazu parkowania i nikt z tym nic nie robił - Jakby ktoś chciał skorzystać z kołdry polecamy się jej dokładnie przyjrzeć my mieliśmy w pokoju dwie i obydwie były brudne - W prysznicu widoczny grzyb, który zamiast zostać usunięty, został przykryty nową warstwą silikonu - Sejf był zamknięty i trzeba poprosić obsługę o otwarcie go - Jedzenie: na terenie ośrodka znajdują się 3 restauracje, jedzenie w każdej z nich było bez smaku. Najlepsze było jedzenie było w 3 restauracji (w najnowszej części hotelu), jednak jedzenie nadal było bez szału i potrafiła się trafić np. surowa frytka. Głównym minusem restauracji numer 3 był brak tabliczek z informacją co to za danie, a jeśli już była to były mylące np. sałatka z kurczakiem była oznaczona jako danie wegetariańskie, więc jeśli jesteście wegetarianami, weganami lub macie alergię to przed wybraniem danie zapytałbym się obsługi co jest dokładnie w tym daniu, bo nie można ufać tabliczka. - Napoje: wszystkie napoje były okropne i nie miały nic wspólnego z oryginalnymi napojami - Basen: W basenie było pełno piasku i drabinki były zardzewiałe - Obsługa sprzątająca zostawiała notorycznie otwarte okno balkonowe, co mając pokój na parterze wzbudzało niepokój, że ktoś może przez nie wejść do pokoju pod naszą nieobecność - Na terenie hotelu czuć kanalizacją, szczególnie przy basenie, który jest obok parkingu Plusy: + Bardzo dobre naleśniki w Beach Barze + Bardzo blisko plaża, 4 baseny (2 otwarte i 2 zamknięte) + Dobra lokalizacja jako baza wypadowa do zwiedzenia wyspy ok. 30 minut od Chani. Wypożyczenie auta obowiązkowe + Duży darmowy parking obok hotelu Podsumowując, główna część hotelu jest dość stara i zużyta, wymaga remontu. Nie polecamy brać opcji all-inclusive, bo nie zjecie tutaj smacznie, ani nic dobrego nie wypijecie, trzeba ten hotel traktować jako jedynie miejsce do spania

    Jakub, Gniezno - 20.09.2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    To nie był hotel Kalyves Beach tylko Kiani Beach - z szacunkiem dla Kalyves Beach-pięknie położonego hotelu-nie moge go ocenić

    Hotel KIANI BEACH , do którego zostaliśmy zakwaterowani całą grupą i poinformowani zaraz po wylądowaniu o tym ( zamiast być uprzedzeni w Polsce i móc zrezygnować z wyjazdu ) - hałaśliwy hotel doskonały dla rodzin z dziećmi , kryty basen, darmowe rowery. W hotelu Kalyves Beach, który sobie zobaczylismy i który wbrew twierdzeniu Rainbow normalnie funkcjonował nie wiem jak było,bo w nim nie byłam,ale wiem ze słyszenia że lepszy. Niestety biuro Rainbow sprzedaje inny hotel a lokuje ludzi w innym, pozornie lepszym, a tak naprawdę w gorszej lokalizacji i nie o takim przekroju turystów o jaki chodziło. Bardzo jestem niezadowolona z dezinformacji Rainbow , które do ostatniej chwili sprzedawało w internecie wycieczkę do Samarii, pozorując, że Samaria działa,a okazało się,że to inny wąwóz.Inny hotel,inny wąwóz.Oj Oj ja już z wami(przez małe w) nie pojadę.

    Marta, Kraków - 15.05.2019

    6/11 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Kiani beach prawdziwa porażka na Krecie

    Kiani beach hotel ma pięć gwiazdek wg opisu. Obecnie przebywamy grupa 12osob w tym hotelu na wypoczynku. Odradzam wszystkim to miejsce. Zacznijmy od braku w wody w pokoju do picia. Rzenujace że placąc 6000 pary ludzie biegają z pustymi butelkami do barów i nalewaja so ie wodę i niosą do pokoju. Albo wycieczka do kalives by kupić sobie wodę. Polska oferuje wodę w hotelach 3gwiazdkowych. Zapewne widzieliście expres do kawy w pokoju na zdjęciach... Uwaga kapsułki są płatne.. Albo zakupicie w hotelu bo znowu z markecie. Zostając przy barze 95% alkoholu jest płatne pomimo opłacone go all inclusive. Ceny 7eur za 1drinka.. Lub jak traficiee na happy hours to 5 EUR. Pepisi w puszce płatna. Tylko z nalewaka w cenie.. ale smakiem przypomina rozwodnioną hoop cole... Bary zamykane są o 23 i obsługa wychodzi do domu. Zycie tu wtedy zamiera. Jedzenie monotonne i nie miejscowe.. Kuchni greckiej tu nie spobujecie. Poprosiłem o oliwę z oliwek do śniadania... Nawet nie miala koloru jak i smaku. Pozostaje wyjazd do Chani lub Kalives. Omijajcie hotel z daleka, animacje na zerowym poziome.. 1pan gra na gitarze.. Ot i cały wieczór. Oprócz ładnych zdjęć hotelu i nowoczesnego designu nie zaznacie tu ani atrakcji, ani greckiej kuchni a za wszystko trzeba dopłacić pomimo all inclusive. PLAŻA : wąska i zanieczyszczona, w wodzie kamienie kamienie..bez butów nie ma możliwości wejścia. Miła tylko obsługa Rainbow jak zawsze(to nasze kolejne wakacje z tym biurem) , ale powinni usunąć to miejsce że swojej oferty. Max 2 gwiazdki, bo jeśli ktoś był na 4 gwiazdkach i chce sobie polepszyć na 5 to nie jest to miejsce.

    Kuba Libre - 22.05.2019

    19/34 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Hotel który naciąga klientów na dodatkowe opłaty

    Przy zameldowaniu pokoje które miały mieć widok na morze oraz być zaciszne (takie zostały wybrane przy podpisywaniu umowy oraz potwierdzone przez biuro) okazały się pokojem niemal w piwnicy przy miejscu zabaw oraz pokojem po drugiej stronie ulicy daleko od morza oczywiście. Interwencja z udziałem rezydentów Rainbow bez skutku. Dopiero DOPŁACENIE do tego co wcześniej już mieliśmy zarezerwowane poskutkowało. Zrobiliśmy to żeby nie mieć zmarnowanych wakacji. Generalnie czujemy się oszukani. Hotel na zero

    ROBERT, BYDGOSZCZ - 15.08.2022

    18/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem