Kategoria lokalna: A
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzisiaj kończę swój urlop w Kiani Beach i jestem wieloma aspektami rozczarowana. Położenie hotelu jest cudowne, baseny spore a pokoje przestronne (oraz nowe). Chaos z all inclusive jest niewyobrazalny. Kazdy z barmanow mowil co innego na temat tego co jest wliczone w "podstawowy" pakiet. Wersja VIP płatna i gdybym otrzymała jasne informacje co mogę, a czego nie mogę - na pewno bym się zdecydowała na samym początku na tę opcję. Gdy poprosiłam o 22 butelkę wody, powiedziano mi, że wersja podstawowa tego nie obejmuje. Zawsze w hotelach są dystrybutory z wodą, lub butelki są przynoszone w dniu sprzątania przez załogę. W kraju gdzie gorąco jest nawet w nocy jest to dla mnie niewyobrażalne. Jedzenie okropne, a nie jestem wymagająca. Mały wybór, ziemniaki niedogotowane, mięso twarde, dania zimne. Gdyby hotel miał 4 gwiazdki, nie miałabym z tym problemu. Hotel rzekomo ma 5, więc wszystko powinno być super. Miły wyjazd, odpoczęłam i zobaczyłam piękne miejsca, ale ten hotel to porażka.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjazny rodzinom z dziećmi od 3 roku życia, bardzo uprzejma obsługa, całkiem dobrze działający internet (jak na inne hotele). Pobyt był udany, aczkolwiek daleko do innych miast, trzeba wypożyczyć auto.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy w sierpniu, hotel zdecydowanie nie 5* jest to raczej 4*. Hotel to tak naprawdę 2 hotele przedzielone lokalną drogą, każda część ma swój basen, swoją restaurację i bar - można korzystać z obu części. Większy ruch panuje w części znajdującej się przy morzu. Baseny dość małe ale z racji wielkości hotelu nie zatłoczone, w sierpniu brak większych problemów ze znalezieniem leżaka nawet w 1 linii. Plaża częściowo kamienista, przyjemna. Jedzenie niestety monotonne i często dość średnie w smaku, dużo owoców w tym pyszne arbuzy. Drinki niestety słabe, hotel oferuje za opłatą 20 euro dziennie plan premium, gdzie dostępne są rabaty na wycieczki, lepsze napoje i drinki z lepszych alkoholi. Drinki zarówno standardowe jak i płatne bardzo słabe nie polecam. W hotelu 2 sklepiki w tym 1 market. W odległości 100 m od hotelu sklep ze wszystkim. W sklepie w hotelu jak i w okolicy dużo podróbek odzieży. Bliska okolica dość nudna, ok 30 minut spaceru miasteczko ze sporą ilością tawern. Do pobliskiego miasteczka można dojechać autobusem lub taksówką koszt 7 euro. Do Chani kursuje autobus lub można pojechać taksówką koszt 27 euro. W hotelu dużo rodzin z dziećmi. Ogólnie polecam hotel z racji bliskiej odległości od lotniska, bliskości Chanii, standardu pokoi, basenów i plaży, jeśli ktoś nastawia się na imprezowanie nie jest to obiekt dla niego. Na minus monotonne jedzenie i drinki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest niewielki i moim zdaniem nie zasługuje na miano 5 *. Myślę że osoby lubiące spokój, bądź mające małe dzieci odnalazłyby się w nim doskonale. Niestety dla osób, które kochają podróże i nie potrafią usiedzieć w miejscu położenie okazuje się być problematyczne bowiem w pobliżu niewiele się dzieje, a do Chani nie ma dobrych połączeń z hotelu (bus jedzie dwa razy dziennie w godzinach porannych, a wracać należy taksówka - 25 euro). Nie mogę narzekać na czystość oraz jakość obsługi. Wszyscy pracownicy są bardzo uprzejmi, pomocni i zawsze uśmiechnięci, a w szczególności Pani Angelica, która jest menadżerem baru przy basenie 😍. Nie ma co liczyć na animacje bowiem oprócz wieczornych atrakcji na terenie hotelu nic się nie dzieje 🙄 Jedzenie ok, choć bez rewelacji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel słaby, jak na 5* to nie ma rewelacji. Jedzenia mało, cały czas takie samo, bemary często puste, trzeba prosić o dołożenie. Obsługa lipa, stoły nie sprzątane na bieżąco, naczynia brudne. W barze przy basenie pomimo all inclusive woda butelkowana płatna za 1 €, wybrane drinki również płatne. Animacje porażka - coś tam się dzieje, ale do godz.23,potem zamykają bar.Nie polecam!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, blisko do Chani, obsługa bardzo dobra i pomocna, nienajgorsza infrastruktura (dwa baseny kryte, dwa odkryte, dwie siłownie, 3 restauracje, 2 bary, wypożyczalnia aut zarówno w hotelu jak i w najbliższej okolicy). Dopłaciliśmy w Rainbow za pokój z bocznym widokiem na morze, mieliśmy widok na parking, natomiast sam pokój był w dobrym standardzie. Taki sobie poziom animacji dla dzieci, słaby dla dorosłych. Największą słabością była bardzo przeciętna kuchnia: 3 restauracje w różnych częściach hotelu, z reguły różne dania w czasie tych samych posiłków, a ciężko było znaleźć coś jadalnego pośród dań na ciepło. O posiłek na ciepło trudno było również dlatego, że te serwowano letnie…Jeszcze jeden kamyk, tym razem do ogródka organizatora - wypożyczyliśmy za pośrednictwem rainbow samochód, którego stan techniczny urągał regułom bezpieczeństwa. Zdecydowanie nie polecam z korzystania z rainbow jako pośrednika (auto było podstawione przez jakiegoś lokalnego podwykonawcę). Byliśmy rodziną 2+1 (11 lat). Najważniejsze pytanie-czy wrócę do tego hotelu? Obawiam się, że nie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety jestem trochę rozczarowana hotelem. Program dla dzieci bardzo słaby, wersja all inclusive w barze dosyć uboga, poziom sprzątania w pokojach pozostawiał trochę do życzenia. Jedzenie podczas śniadań / lunchu/ kolacji ok
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje czyste i przestronne, niestety położone jeden za drugim czyli jeden pokoje jest przechodni, dla rodziny z 3 dzieci nie było to wygodne rozwiązanie, a niestety jedyne możliwe. Jedzenie typowo hotelowe i mało zróżnicowane, ale plus za stolik z lokalnym daniem. I duzy plus za nalesniki i przekaski w przerwie miedzy sniadaniem a obiadem. Przy dzieciach sprawdzaly sie idealnie. Niestety, nie udało się nam trafić na miłą obsługę, na recepcji panie/panowie zawsze nas zbywali jak przychodzilismy z jakimkolwiek problemem, a Pani manager okazala sie wyjatkowo niemiła. Jedynymi bardzo sympatycznymi osobami były Panie sprzataczki. Kontaktu z rezydentem praktycznie nie mielismy wiec ciezko nam ocenić Panią. Lokalizacja idealna dla rodzin z dziecmi, ktore lubia wypoczywac w hotelu. Jest tu wszystko co niezbedne do odpoczynku z dziecmi. Ale po wyjsciu z hotelu nie ma nic... wiec do najbliższego miasteczka trzeba dojechać. Plaza piaszczysta i rwelacyjne rozwiazanie wejscie mostek z plazy do morza umożliwiajacy unikniecie stąpania po kamieniach, mała rzecz a bardzo cieszyła:) Atrakcji dla dzieci mnóstwo, basen, plaza, kids club, plac zabaw, animatorzy- rewelacyjni!!!, boiska do gry w siatkowke, tenisa, piłkę nożną... dla małych dzieci to na prawde idealne miejsce, starszym pewnie przydałyby sie zjezdzalnie i bardziej skomplikowany plac zabaw ale dzieci w wieku 0-8 na pewno beda zadowolone.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy bardzo niezadowoleni z pokoju, jaki otrzymaliśmy w Kiani Beach. Tuż za ścianą pracowały urządzenia klimatyzacji. Hałas był nieustanny. Głośny szum słychać w pokoju, a jeszcze bardziej na balkonie. Dwa metry od naszego balkonu (na jego poziomie) parkowały autobusy i taksówki przywożące gości hotelowych. Hałas i zapach spalin praktycznie wykluczały korzystanie z balkonu. Prosiliśmy w recepcji o zmianę pokoju; ale powiedziano nam, że mamy pokój, za jaki zapłaciliśmy. Nie płaciliśmy mniej niż inni goście, którzy mieli pokoje z balkonami nadającymi się do siedzenia i bez szumu urządzeń. Zwróciliśmy się do pani rezydentki Rainbow p. Joanny. Jej też odmówiono zmiany naszego pokoju. Po kolejnych interwencjach zaproponowano nam pokój w przyziemiu, z widokiem na mur oddalony o 2 może 3 metry. Nie zgodziliśmy się na taką zamianę. Panie z recepcji twierdziły, że nie mają innego wolnego pokoju. Ostatecznie - po interwencjach pani rezydentki i pań z biura Rainbow w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy - udało się uzyskać normalny pokój. Ogólnie najgorszym elementem pobytu była obsługa - panie w recepcji były nieprzyjazne, wyniosłe i niepomocne, sprzątanie pokoju pozostawiało nieco do życzenia, obsługa w restauracji też nie była na poziomie pięciogwiazdkowego hotelu. Wycieczki wykupione w biurze Rainbow były bardzo sprawnie zorganizowane - byliśmy na trzech i wszystkie były bardzo udane.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w drugiej połowie września 2024 - 11 nocy. Hotel ładnie położony, jednak trzeba wziąć pod uwagę że znajduje się on u podnóża góry co skraca niestety czas słońca na basenie. Ogólnie czysto. Leżaki przy basenie spłukiwane codziennie przez obsługę, tylko szkoda, że zaczynali to robić już od godziny 18.00. Plaża przyjemna, czysta tylko trochę kamieni przy brzegu, dalej w morzu dno piaszczyste. Bez problemów można znaleźć wolne leżaki. Obsługa sympatyczna. Niestety, jedzenie raczej średnie. Bez względu, o której godzinie pojawialiśmy się na obiedzie, serwowane dania były raczej temperatury letniej. Potrawy słabo przyprawione, nawet można określić że mdłe, bez wyrazu, monotonne. Rozumiemy, że nie wszyscy mają takie same gusta, ale tak zachowawcza kuchnia zniechęca. Aczkolwiek, polecam w Kiani III (najnowszej) na stołówce pizzę oraz poranne pancake. Na pochwałę zasługują słodycze, są bardzo dobre. Animatorów można określić jednym słowem - dramat. Widoczny był ich brak zaangażowania, przychodząc rano na plażę / basen po dwóch dniach znaliśmy cały ich harmonogram, aqua aerobic prowadzony był w pewnym momencie przy wykorzystaniu telefonu komórkowego, tzn. prowadzący co chwilę zerkał na niego i zmieniał wtedy ćwiczenia. Pod koniec pobytu jeden dzień widać było że zaczęli się starać, ale było to podyktowane raczej wizytacją - na tarasie na dachu widać było osobę obserwującą ich poczynania. Raz była zrobiona wieczorem dyskoteka, ale po godzinie jak wszyscy zaczęli się dobrze bawić została zakończona. Ogólnie na 5* hotelu składa się chyba najbardziej jego położenie, nie posiłki ani animacje.