Opinie klientów o Kiani Beach

5.1 /6
416 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

ANNA, LUBAWA 28.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Wycieczka Kreta

, hotel pięciogwiazdkowy ale według naszej oceny słabe 4 , pokój ok, czystość ok , serwis room czasami kulał( niedokończone prace porządkowe) jedzenie monotonne , brakowało często dań , kelnerzy zabierali szybko talerze, baseny fajne , atrakcje były .

3.5/6

MALGORZATA ZOFIA, BIADOLINY SZLACHECKIE 11.08.2021

opinia o hotelu Kiani, pobyt w sierpniu 2021

poniżej ocena tego hotelu i komentarz ,obiektywna bo co roku jeżdzę za granicę do różnych krajów, na Krecie drugi juz raz

3.5/6

Paweł z rodziną 11.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Bez rewelacji

W pokoju na start wyciek, załatwiony od ręki. Pokoje mieliśmy w starej części nad śmietnikami, totalna tragedia, nie mogliśmy otworzyć balkonu ani razu bo smród. Jedzenie było 5/10 z kilkoma lepszymi pozycjami ale bardzo monotonne. Dużą pułapką są drinki. Na all inclusive ma się tylko tanie przesłodzone, cokolwiek lepszego trzeba dokupić all inclusive plus za 20 eu/dzien/osoba. Fajna możliwość wypożyczenia na miejscu auta, wychodzi dużo taniej objazdówke zrobić niż wycieczki fakultatywne. Hotel położony zdala od wszystkiego więc bez auta/wycieczki ciężko zrobić coś więcej niż smażing i plażing. Na duży plus odległość od leżaka do morza ~10m. Fajne atrakcje dla dzieci.

3.5/6

Agnieszka, Legnica 21.06.2022

wakacje 2022 KIANI

Witam, moje tegoroczne wakacje zaczęły się od kłopotów z wylotem, na trzy tygodnie przed wyjazdem (19,05) Rainbow wysyła informację o braku lotów w środy w tym sezonie wakacyjnym. Przy próbie zmiany wylotu na inny termin brak pokoi hotelowych.Po kilku nerwowych dniach wybraliśmy lotnisko w Poznaniu, Dojazd do lotniska ponad dwie godziny, czyli czas plus koszt paliwa przy obecnych cenach.Kolejna niespodzianka po przybyciu na miejsce.Obsługa przyjęła nas mile, pobrali opłatę i oświadczyli, że pokój otrzymamy o godz 12, byliśmy na miejscu ok 7 rano czasu greckiego. po 12,30 udaliśmy się po klucz do pokoju i ku naszemu zdziwieniu obsługa nic o tym nie wie, a pokoje będą o 15???? Po wyrażeniu swojego niezadowolenia zaczęto szukać rozwiązania.Po godzinie 13 wręczono nam klucze.Był to nasz pierwszy wyjazd z tym organizatorem wyjazdu i nie wiem czy nie ostatni. To jest zbyt duży stres gdy oczkując na wymarzone wakacje otrzymać informację "nie lecimy" a w tym momencie cały wyjazd był opłacony z wszystkimi gwarancjami.Na szczęście pozostałe dni upłynęły spokojnie w pięknym otoczeniu i przyjaznej atmosferze..Pozdrawiam Agnieszka z ekipą.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem