Opinie klientów o Rethymno Le Grand Blue

2.0 /6
42 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
2.7
Plaża
3.6
Pokój
2.4
Położenie i okolica
3.5
Rezydent
2.5
Sport i rozrywka
2.1
Wyżywienie
2.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Anna i Andrzej 10.07.2017

Beznadziejny wypoczynek w tym hotelu

Biuro Rainbow zbija kasę na naiwnych ludziach do których jak się okazało my też się zaliczamy. Byłam tam z mężem i z grupą przyjaciół przez 14 dni i właśnie wróciliśmy. Okazało się że oferta hotelu , którą zaproponowało biuro podróży bardzo odbiega od rzeczywistości. Hotel wcale nie jest po generalnym remoncie, ale jak się okazało cały czas pokoje są remontowane na bieżąco. Łazienki są w opłakanym stanie. Pełno wilgoci, niesprawne odpływy kanalizacyjne, -stojąca i nie spływająca woda z podłogi , brak ciepłej wody, niesprawne klimatyzacje, Oferta all inclusive bardzo odbiega od rzeczywistości. Barman nigdy nie przychodził na godz. 10.00. W barze często brakowało piwa, metaxy , kostek lodu, kubeczków. Na stołówce jedzenie zimne i podawane były w małych ilościach, co powodowało, że trzeba było czekać w kolejce na następną dostawę , która z kuchni i tak została wyniesiona zimna. Na stołówce brakowało noży, filiżanek, szklanek, stolików , krzesełek. Baseny brudne. Źle przykręcone parasole przy leżakach, które przewracały się, a obsługa hotelu nic sobie z tego nie robiła. Sami musieliśmy sobie radzić , przyciskając podstawę parasola kamieniami. A wisienką na torcie było pojawienie się szczura wokół basenu, który wywołał spore zamieszanie. Drodzy Państwo zanim wykupicie wczasy w TYM HOTELU zastanówcie się czy warto nasze ciężko zarobione pieniądze wydać na ten hotel. Rezydentka też nie do polecenia. Kłamała w żywe oczy jak tylko mogła. Na załagodzenie sprawy, jeżeli ktoś składał reklamacje na miejscu proponowała darmowe wycieczki . Jeżeli ktoś nie chciał skorzystać z takiej formy rekompensaty -pozostaje założenie sprawy w sądzie po powrocie do Polski. SZKODA CZASU I PIENĘDZY NA TEN HOTEL .

0.5/6

janosiknh 11.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Katastrofa

Jedno wielkie oszustwo! Hotel to jeden wielki plac budowy (cały czas kręcą się robotnicy, którzy remontują chyba kolejne pokoje) więc jeżeli nikomu nie przeszkadza dźwięk wiertarki bądź szlifierki to będzie zadowolony. Pokój: brak ciepłej wody, zatkany odpływ, brak internetu, telewizor nie odbierający kanałów. Wyżywienie: zimne i nieświeże, w dodatku bardzo monotonne (parówki, frytki, nugetsy, parówki,frytki itd.) - strach cokolwiek zjeść , sztućców, filiżanek do kawy czy szklanek do napojów bardzo częsty brak (a gdy już były to często niedomyte - wszystko myje się tam ręcznie, nie ma zmywarki itp.), soku na stołówe też często nie było. Niesamowity smród wydobywający się z kuchni :O. Hitem było straszenie przez managera hotelu, wezwaniem policji, jednego z tyrustów z Czech, który ośmielił się filmować i robić zdjęcia podawanym potrawom!!! W barze przy basenie przez pierwszych kilka dni brak piwa, wina i innych alkoholi, w pewnym momencie nie było nawet lodu :O Po południu z hotelu wypływa jakaś śmierdząca ciecz, która wzdłuż głównej drogi płynie sobie na okoliczne pole . Nie rozumiem, jak można tak oszukiwać klientów - hotel na stronie posiada 4gwiazdki, a zasługuje maksymalnie na dwie. Pani rezydent niezadowolonym turystom proponuje, w ramach rekompensaty, darmowe wycieczki fakultatywne i wielu z nich podpisuje porozumienia - w związku z tym nie mogą potem składać reklamacji i wypisywać prawdziwywch opinii o tym miejscu, tak więc interes się kręci i kolejni "jelenie" kupują "wczasy marzeń"... Ja takiego porozumienia nie podpisałem i dzisiaj wysyłam oficjalną reklamację do Rainbow. Wszystkim, którzy czują się pokrzywdzeni i również mają zamiar złożyć reklamację podaję adres mailowy: go1987nh@gmail.com Może razem uda nam się odzyskać stracone pieniądze.

0.5/6

Kamila 31.07.2017

koszmar

Oferta koszmar - nie dajcie sie nabrać na ta ofertę, nic się nie zgadza - oprócz tego że taki hotel istnieje. Nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę

0.5/6

Alicja 18.07.2017

Nie Polecam

Jeżeli chcecie mieć spokojne wakacje , bez stresów a jedziecie na wczasy aby odpocząć naprawdę odradzam .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem