Opinie o Rethymno Le Grand Blue

2.0/6 (42 opinie)

Kategoria lokalna 4

2.0/6
42 opinie
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
2.7
Plaża
3.6
Pokój
2.4
Położenie i okolica
3.5
Rezydent
2.5
Sport i rozrywka
2.1
Wyżywienie
2.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 0.5/6

    beznadzieja, porażka

    Biuro podaje kłamliwe dane na temat remontu hotelu. Hotel jest ciągle w remoncie. Brak ciepłej wody w łazienkach(przez cały tydzień pobytu), łazienki brudne, brak obudowy brodzika, tak,że ta zimna woda rozlewa się po całej łazience. W pokojach brak sejfu, tv , pilota do klimatyzacji. Jedzenie zimne, kompletny brak wyboru. To były najgorsze wakacje na Krecie. Rezydentka - na pytanie jak sprawdzaliście hotel, odpowiadała- Grecy obiecali,że wszystko będzie w porządku(paranoja) Podsumowując- nie dajcie się nabrać na to co napisano w ofercie, hotel może zasługuję na gwiazdkę - 0,5 pobyt od 31.05- 07.06.2017 Maria

    Maria Jolanta, Wieliczka - 10.06.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    56/64 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Totalna MASAKRA!!!

    Nigdy w życiu do tego hotelu!!! Porażka!!! Hotel 4* nie zasługuje na więcej niż 1*. Nadal trwający remont (05.07.2017)...zimna woda do mycia...brudne baseny...zimne, monotonne jedzenie...brak sztućców, filiżanek, szklanek, soków na stołówce...brak alkoholi, lodu i kubków w barze! Barman rzadko zjawia się na 10tą. Zaletą są piękne widoki i możliwość poznania greckiej fauny (np. biegający w pobliżu basenu szczur). Za odstąpienie od reklamacji można na miejscu otrzymać rekomsatę od biura w postaci voucherów na wycieczki. Rezydentka p. Ewa robi wszystko aby brać vouchery i nie sądzić się z biurem...a gadane ma dobre, gorzej z załatwieniem spraw! Ludzie, wiem, że ta opinia nie ujrzy światła dziennego...ale weźcie lepiej hotel 2* niż ten slums za grube pieniądze!

    Zdruzgotany! - 07.07.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Tragedia - rainbow nie przedstawia prawdziwych informacji na temat hotelu

    Oferta Biura Rainbow niezgodna z opisem! Remont nadal trwał, panowie malowali balkon gdy znajmowały się na nim nasze rzeczy, rano i wieczorem brakowało ciepłej wody. Mieliśmy zostać zakwaterowani w pokoju standard a dostaliśmy dużo gorszy ekonomiczny. Na początku naszego pobytu w barze oprócz piwa i białego wina nic innego nie było a wszelkie napoje bezalkoholowe były rozcieńczone. Jedzenie zimne bądź letnie.

    Gość - 25.07.2017  | Termin pobytu: wrzesień 2017

    9/13 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Nabici w butelkę

    Poniżej krytyki. Nie dajcie się naciągnąć na tą ofertę. Dziwię się, że tak poważne Biuro wysyła tam klientów. Brud, smród i śmieciowe jedzenie - musieliśmy się stołować w mieście.

    Janusz - 10.08.2017

    2/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem