Kategoria lokalna 2
2.5/6
Pokój w hotelu niezgodny z opisem bardzo mały od wejścia krok do łóżka i z drugiej strony krok do łazienki wspólny taras dla 3 pokoi . Poinformowałam rezydenta ale stwierdził że nie ma wpływu na przydział pokoi,Jedzenie monotonne i na niskim poziomie na śniadanie codziennie jedliśmy jajka i pomidory z papryką ponieważ wędlina jeden gatunek i ser żółty podobny do wyrobu seropodobnego były niesmaczne, owoce to tylko arbuz i brzoskwinie z puszki Po tygodniu cieszyłam się że już wracamy i nareszcie zjemy coś innego. Na plus należy wskazać codzienne sprzątanie i bardzo miłą obsługę, Do pobliskiego bardzo urokliwego miasteczka można dojechać autobusem - bilety po 1,30 E kupuje się na recepcji. Plaża żwirkowo-piaszczysta najlepiej mieć buty do wody. Kreta bardzo mi się podobała ale nie polecam tego hotelu - ja kupowałam w tuż przed wyjazdem i nie było większego wyboru czytałam opinie ale myślałam że są przesadzone ale niestety okazały się prawdą
Marta, Kraków - 25.09.2019
2/3 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Opinia świeżo po powrocie. Zacznając od plusów, których jest niewiele: dobra lokalizacja w celu zwiedzania, blisko do plaży, kameralne, spokojne miejsce, dużo wypożyczalni, sklepów, restauracji. Minusy: monotonne i niedobre jedzenie, niemiła obsługa (poza najmłodszym jej członkiem), kamienista plaża, brzydki zapach w toalecie i czasem z klimatyzacji. Rezydentka Pani Katarzyna również wprowadziła nas w błąd w związku z kominikacją. Właściciele patrzą na ręce gościom i siedzą cały czas 'nadzorując' dziwnym spojrzeniem. Najlepszym rozwiązaniem jest wypożyczenie samochodu i zwiedzanie a hotel Stella Katrin traktowany jedynie jako miejsce do spędzenia nocy. Podsumowując: Kreta bardzo ładna i chętnie wróce ale do innego hotelu.
Damian - 18.09.2017 | Termin pobytu: maj 2018
32/46 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Hotel w miarę. Najlepiej rezerwować tylko ze śniadaniem ( bardzo monotonne i zwyczajne) wypożyczyć samochód i na własną rękę podróżować. jeżeli ktoś ma ochotę na wycieczkę zorganizowana to warto popytać w kilku miejscach ( przy ulicy jest ich sporo), można się targować. Nasza grupa skorzystała i zaoszczędziła niemałe pieniądze. Pani rezydent wrogo nastawiona do klienta. podaje wiele nieprawdziwych informacji na temat wypożyczenia samochodów od miejscowych wypożyczalni oraz wycieczek fakultatywnych. Jeżeli ktoś chciałby zasmakować miejscowych potraw to w hotelu niestety posmakuje jedynie oliwę :). Wszystkie negatywne opinie na temat hotelu są prawdziwe. Proszę się nie łudzić.
Monika, SIERAKOWICE - 19.08.2019
1/1 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Wybierając wakacje w 2- gwiazdkowym hotelu mieliśmy świadomość, że nie będzie to apartament z widokiem na morze. Natomiast czystość to dla mnie minimum, które powinien spełnić hotel. Do hotelu dotarliśmy w granicach godz 22. Pokój był brudny ( patrz zdjecia, zaznaczam , że dodaje tylko kilka z wielu) podłoga była cała w piasku, na firanach pozostałości od jakiegoś sosu, narzuta która służyła do przykrycia się w nocy była cała w plamach, firanka w łazience w rdzy , a w wannie czyjeś włosy. Pierwszej nocy brzydziłam się tam zasnąć. Na następny dzień Pani z servisroomu tylko wzruszyła ramionami. Jedzenie faktycznie było monotonne ( jak w innych opiniach) , ale w miarę zjadliwe. Obsługa miła. Lokalizacja hotelu to najlepszy plus tej wycieczki, blisko do plaży, typowa turystyczna miejscowość. Gdyby nie brudny pokój mogłabym zaliczyć ten pobyt do udanych. Mam nadzieję, że wszystkie zdjęcia zostaną dodane do oceny.
Gość - 28.08.2019
1/1 uznało opinię za pomocną