Opinie o Stella Katrin

Kategoria lokalna: 2

3.9/6
(100 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
2.7
Wyżywienie
2.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel adekwatny do liczby gwiazdek

    Mateusz, Tarnowskie Góry 10.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Hotel dość mały, kilkadziesiąt pokoi. Pokoje świeże, czyste, podczas tygodniowego pobytu serwis sprzątający codziennie (mycie podłogi, ogarnięcie łóżka), ręczniki przez cały pobyt wymienili raz. W hotelu basen, codziennie czyszczony, czynny do 18. Jedzenie w porządku, jedynym problemem jest dostęp do niego (ustwia się kolejka i trzeba czasem swoje odstać. Idealna propozycja dla osób ze skromniejszym budżetem.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Wakacje z małym dzieckiem

    Magdalena, Jasin 26.06.2019

    Hotelogolnie jest w porządku, blisko do plaży, pokoje nie są na miarę 5 gwiazdkowego hotelu ale są ok. Miejscowość bardzo malutka ale kawałek spacerkiem już jest więcej sklepików i tawern. Jedzenie było smaczne ale duży minus za to, że praktycznie cały czas było to samo i bardzo mały wybór. Byliśmy z rocznym dzieckiem i pomimo, że w opisie jest napisane, że jest brodzik dla dzieci to niestety jest kawałek basenu gdzie jest na oko 90 cm więc niestety nasza pociecha sama się pobawić w basenie nie mogła. Hotel kameralny i spokojny, ogólnie cały pobyt i hotel ok ale jedzenie nudzi się po 2 dniach.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wyjątkowe wakacje

    Jowita, Kraków 04.09.2019

    Stella Katrin jest naprawdę bardzo klimatycznym miejscem. Hotel znajduje się w świetnej lokalizacji, jedzenie pomimo niewielkiego wyboru jest naprawdę bardzo dobre. Pokoje są skromne, ale zadbane i czyste, codziennie sprzątane. Obsługa w hotelu jest bardzo miła i pomocna. Polecam wakacje w tym miejscu:)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    super!!!

    anns 26.08.2017

    Z wyjazdu i opieki jestem bardzo zadowolona. Hotel godny polecenia,czysto a to dla mnie było najważniejsze, obsługa w szczególności Katarina super miła, piękna okolica, czego chciec wiecej.....chcę tam wrócić :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Polecam!

    Aleksandra, Warszawa 06.07.2017

    Zadbany, nieduży hotel, bardzo blisko morza ze żwirkową plażą. Pokoje czyste, wygodne, codziennie ogarnietę przez panią sprzątającą. Jedzenie smaczne, zawsze był wybór( różne rodzaje mięsa, czasem jakieś zapiekanki ala musaka, makarony, ziemniaki, ryż, salatki). Jedynie śniadania monotonne ( zwykle to samo). Ogólnie atmosfera panująca w hotelu bardzo przyjazna. Jak na dwie gwiazdki wg mnie to wszystko super. Dużo miejsca do wieczornego posiedzenia ze znajomymi. Sama miejscowość tylko do odpoczynku- brak rozrywek. Bliziutko do Rethymno- 20 min autobusem za 1,3 euro. Dobre miejsce wypadowe na samodzielne wycieczki samochodowe czy też z lokalnego biura. Osobiście polecam przepiękną lagunę Balos.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Udany wypoczynek - znakomita jakość/cena

    MM 17.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Świetnie spędzone 7 dni przy znakomitej pogodzie. Bardzo dobra baza wypadowa do okolicznych miejscowości. Centralne położenie miejscowości Adelianos Kambos na wyspie sprawia, że miejsce wypoczynku jest jednocześnie znakomitą bazą wypadową do odkrywania pozostałych części wyspy. Bardzo pozytywna opinia jest też spowodowana tym, że udało nam się trafić znakomitą cenę w promocji Last Minute (25-30% taniej niż obecna cena wyjściowa). Jadąc na wczasy należy mieć na uwadze, że hotel ma 2*(2,5*) i nie oczekiwać cudów i książęcej obsługi, bo jak zawsze ponarzekać można na wszystko. Jeśli ktoś chce mieć iście królewskie warunki trzeba dopłacić +50% do ceny, wybrać inny hotel 4 lub 5*. Dla mnie jedynym minusem oferty (stąd ocena 5* a nie 5,5 lub 6) jest nieprzedstawienie przez Rainbow przy zakupie wycieczki regulaminu hotelu nieco ograniczającego opcję All in. Oferta all inclusive jest tak naprawdę ofertą 3 posiłki (w mocno ograniczonych godzinach) + open bar (zimne napoje, piwo, wino, raki) w godzinach 10.00-22.00. Z basenu można korzystać tylko w godzinach 10.00-19.00. Internet 15 minut darmowy, póżniej płatny. Z zastrzeżeń strickte do hotelu - wymiana ręczników/pościeli, w komentarzach (i chyba ofercie) było to przedstawiane jako wymiana co dwa dni, tak naprawdę jest to wymiana po dwóch pełnych dniach pobytu. Po przyjeździe w niedziele rano ręczniki we wtorek zostały wymienione dopiero po prośbie/interwencji na recepcji, ponieważ wymianę co dwa dni rozumieją tak naprawdę - na trzeci pełny dzień. Później ręczniki i pościel wymienione znów zostały... w środę i do końca wyjazdu już nie, bo w sobotę uznali chyba, że nie ma potrzeby zmieniać ręczników skoro goście w niedzielę wyjeżdzają.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Udane wakacje!

    Agnieszka i Leszek 07.09.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    W hotelu Stella Katrin spędziliśmy 12 dni w sierpniu 2017r. Gwarancją udanego wypoczynku jest u nas zawsze pozytywne nastawienie i nie przejmowanie się drobiazgami. Kreta oferuje mnóstwo atrakcji turystycznych, kulinarnych, z wielu skorzystaliśmy. Każdy znajdzie coś dla siebie. I dla ciała i dla ducha. Mamy wspaniałe wspomnienia i tysiące zdjęć. Przed wyjazdem przeczytaliśmy opinie o hotelu Stella Katrin, które były bardzo zróżnicowane. Jesteśmy zadowoleni z wyboru hotelu. Było czysto, smacznie, dobra lokalizacja, super rezydent. Osoby bardzo wymagające powinny wybierać inny hotel np. kategorii 5*****.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    stella catrin sierpień 2017

    Jakubowska K. 06.10.2017

    Udany wyjazd, hotel ok -wyjazd godny polecenia!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Kreta - Stella Katrin

    Lukasz 04.08.2019

    Pobyt wypadł bardzo dobrze ze względu na własną organizację. Wyjazd był zaplanowany na zwiedzanie - co w pełni zrealizowaliśmy. Hotel traktowaliśmy jako bazę wypadową. Dla tych którzy nastawiają się na wypoczynek w hotelu - nie polecamy. Mała przestrzeń, monotonne jedzenie i oferta all inclusive bardzo uboga. Okolica super, dobra komunikacja publiczna, plaża - leżaki albo ekstra płatne albo przynależne do restauracji (korzystanie po zamówieniu ). Ogólnie jesteśmy zadowoleni, ponieważ cel jaki mieliśmy został w pełni zrealizowany. Hotel traktowaliśmy jako bazę noclegową.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dla chcących cieszyć się Kretą!

    Magda, Warszawa 26.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Hotel jest skromny, ale przede wszystkim bardzo czysty i przyjemny! Bardzo blisko plaża, lokalne sklepy i restauracje. Jedzenie smaczne, w zasadzie zawsze było coś fajnego do wyboru, część potraw lokalnych. Faktycznie, częściowo powtarzalnie, ale nie przeszkadza to cieszyć się smakiem. Wycieczki tylko w lokalnych biurach lub warto wynająć samochód. Koniecznie buty do wody - można też kupić na miejscu ok 4-5 euro. Warto pojechać do Rethymno - bilet na autobus do kupienia w sklepie obok hotelu. Piękny port i uliczki. Sama Kreta piękna, słoneczna, palmy, niesamowicie serdeczni ludzie. Woda czysta, ciepła - nic dodać, nic ująć. Można odpocząć i nacieszyć się widokami. W hotelu tylko Polacy i to na pewno na minus - wiele osób głównie narzeka spędzając 90% czasu nad basenem. Warto wychodzić wieczorami na miasto i je poczuć.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem