Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo ładnie położony hotel, z każdego miejsca widać morze, a duży, wspaniale zagospodarowany teren z pięknymi palmami i kolorowymi kwiatami daje wiele radości i przyjemności. Bardzo dobre i różnorodne, smaczne jedzenie. Bardzo fajni ludzie prowadzący animacje, gry i zabawy, z przyjemnością brałem udział i dobrze się bawiłem.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniały hotel jego główne zalety to położenie oraz wyzywanie. Naprawdę dobre jedzenie duży wybór zawsze smacznie do tego fajne bary i ciekawe animacje. Myślę że miejsce idealne dla rodzin
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt na krecie bardzo udany do zalet hotelu można zaliczyć wysoki standard wspaniałe widoki i otoczenie plaża ok jedzenie bardzo dobre przepyszne deserki i owoce pokoje dziennie sprzątane, jest donoszona woda i czyste ręczniki każdego dnia personel pomocny alkohole mogą być animatorzy zabaw bardzo zaangażowani i mili
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd do Grecji był pierwszym po równo 10 latach. Z tych sprzed 10 lat przyjechała z nami córka :-D Wcześniej małe dziecko, które wiecznie chorowało, skutecznie powstrzymywało nas przed dalszymi wczasami. Aldemar Konssos jest idealnym hotelem dla rodzin, ale zdecydowanie z dziećmi chodzącymi. Główna stołówka jest na półpiętrze, rodziny z wózkami musiały wykonywać niezłe akrobacje żeby ściągnąć wózek po schodach. Jedzenie świetne, urozmaicone, wszystko świeże, duże ilości i bez ograniczeń. Dla dzieci codziennie pizza, frytki, spaghetti... rodzice zrozumieją... Hotel w formie licznych bungalowów, przy każdym kompleksie basen. Pokoje na piętrze bez windy, znów kłania się problem z wózkami. Baseny różnej głębokości, można było na spokojnie iść na taki, który odpowiada naszym wymaganiom pływackim. Drinki na oryginalnych alkoholach, kilka ekspresów do kawy, dystrybutory filtrowanej wody. Pokoje czysciutke, klima sprawna, wszystko bez zarzutu. Daleko od większych ośrodków, ale za rogiem Spar , można kupić wszystkie niezbędne rzeczy. W hotelu wypożyczalnia samochodów prowadzona przez pana Sławka z Ukrainy, który pięknie mówi po polsku. Uwaga: auto wynajęte w hotelu wydaje się dużo droższe niż te na wolnym rynku, ale to w hotelu ma wszystkie ubezpieczenia! Na zewnątrz w firmach ubezpieczenia są kosztem ukrytym i płatne przy oddawaniu auta. Blisko kilka miasteczek, które warto zwiedzić dla klimatu bo nie są one typowo turystyczne. Plaża kamienista, ale drobne kamyki. Czy przy basenie, czy na plaży nie było nigdy problemu z leżakami. Da się spokojnie zwinąć majdan i przenieść w inne miejsce bez polowania na leżak o 4 rano... Przy każdym basenie i na plaży ratownik od 10 do 18! Generalnie polecam, wrócę na emeryturze :-)
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam hotel Aldemar Knossos Royal-Warto tu być ,my byliśmi i wrócimy :) Serdecznie pozdrawiamy ,tych którzy przyczynili się swoją pracą ,by inni mogli wypoczywać.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Urlop spędziliśmy w połowie maja. Organizacja pobytu przez Rainbow bez zarzutu, Hotel oceniamy rewelacyjnie. Położony jest relatywnie blisko lotniska w Heraklionie (ok 50 minut autobusem), nad morzem z widokami na góry. Plaża z zawsze dostępnymi leżakami i drink barem. Jedzenie w hotelu bardzo dobre i różnorodne. Obsługa miła i pomocna. Pokoje rozciągają się na rozległym terenie i tworzą klimatyczną grecką wioskę. W pokojach czysto. W zasadzie brak jakichkolwiek minusów, chociaż woda w basenach mogłaby być troszkę cieplejsza. Polecamy wycieczki fakultatywne, dobrze zorganizowane - nie było męczących objazdówek z rozwożeniem ludzi po hotelach. My skorzystaliśmy z wycieczki na Santorini (przepiękna wyspa) oraz zwiedziliśmy ruiny Knososs i Heraklion. Pani przewodniczka bardzo ciekawie opowiadała, nikt nie miał prawa się nudzić.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Doskonale zorganizowany wypoczynek, bardzo bogate menu w restauracji, dużo przestrzeni na terenie hotelu, niska zabudowa, co istotnie poprawia komfort pobytu, bardzo życzliwa obsługa, mnóstwo atrakcji, rozbudowana infrastruktura (m.in. baseny, polecenia godna siłownia + spa) szeroka gama wycieczek jednodniowych (bliskość starożytnego Knossos). Jednocześnie bliskość natury (niezmordowane cykady i przepiękne plaże). Super udany wyjazd!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wspaniały, obsługa i wyżywienie na najwyższym poziomie. Gorąco polecam. Na pewno tam wrócę. Wspaniala plaża i drinki.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy 2 tygodnie wakacji w uroczym hotelu Aldemar Knossos Royal. Jesteśmy absolutnie zachwyceni tym hotelem, a w sumie to kompleksem jednopiętrowych domków w stylu greckim otoczonym zielenią. Na co trzeba mocno zwrócić uwagę: jedzenie -bardzo dobre, nie może jakiegoś ogromnego wyboru ale codziennie coś nowego i co ważniejsze praktycznie wszystko bardzo smaczne:) Nasze dzieci, które są dość wybredne jadły makrony,risotta, souvlaki, ryby i inne potrawki. Jesteśmy również zachwyceni figloklubem, w którym nasza córka spędziła mnóstwo czasu. Polskie animatorki (Basia,Ola i Ania) zasługują na słowa uznania. Są to bardzo pozytywne młode dziewczyny,z świetnym podejściem do dzieci i mające dużo pozytywnej energii. Moja Matylda płakała na koniec wakacji, że już nie pójdzie do kids clubu. Nawet mój dyys spektrum autyzmu bawił się na mini disco na scenie:) Dodatkowe plusy hotelu: sporo leżaków, nawet przy pełnym obłożeniu hotelu dało się coś znaleźć; sklep spożywczy na terenie hotelu, super sprawa!; Widok na morze z restauracji głównej - coś niesamowitego:); w hotelu jest stanowisko gdzie można wypożyczyć auto, bardzo wygodne; bardzo miła obsługa hotelowa, w restauracjach o barach również, zawsze mili, uśmiechnięci:) Jedyny minus to słone baseny. Mu przywykliśmy po paru dniach i nie miało to większego znaczenia, ale jak ktoś bardzo nie lubi to może być problem. Generalnie bardzo polecamy ten hotel, szczególnie rodzinom z dziećmi:)
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z Krety, gdzie przebywaliśmy w hotelu Aldemar Knossos Royal (sierpień 2023). Według naszej oceny hotel ten ma mocne cztery gwiazdki europejskie lub nawet ciut więcej. Położony jest na dużym, zadbanym terenie, z dużą ilością zieleni i różnorodnej roślinności (także podlewanej, a nie spalonej) oraz wszędzie słyszalnych cykad. Rozlokowane na całym tym terenie piętrowe domki, otoczone są roślinnością i tworzą wrażenie małego miasteczka, co powoduje, że nie odczuwa się natłoku gości hotelowych. Na terenie hotelu znajdują się dwa ogólnodostępne baseny: jeden głęboki do 3 m, a drugi dla dzieci z dużą zjeżdżalnią. Leżaków wokół basenów jest dużo, ale żeby być pewnym miejsca dla siebie trzeba zrobić sobie poranną rezerwację rozkładając np. ręczniki. Oprócz tego w ośrodku jest jeszcze kilka innych basenów (ze słoną wodą) przynależnych do niektórych domków i tylko dla ich lokatorów, a także kryty basen na wprost głównego wejścia. „Prywatne” baseny są sporej wielkości i spokojnie można w nich popływać, przy czym jeden z nich specjalnie został przeznaczony dla rodzin z dziećmi zakwaterowanych w określonych domkach, tak aby w innym basenie (pierwsza linia domków od brzegu) dorośli mieli więcej spokoju. Pokoje w domkach z widokiem na morze są średniej wielkości (z tarasem lub małym balkonem, na którym jest stolik i 2 fotele), ale funkcjonalne, z mini barem, zestawem do herbaty i parzenia kawy oraz lodówką, a także sejfem. Pokoje sprzątane codziennie (wraz z wymianą ręczników) i raczej solidnie. Plaża długa, niezbyt szeroka, z drobnym żwirkiem, w części z tarasem i drewnianym, wąskim przejściem, na której jest naprawdę dużo leżaków. Przy wejściu na nią można wziąć lub wymienić ręczniki i skorzystać z prysznica. Na terenie hotelu są też specjalne ujęcia wody pitnej. Nie wiem, czy mieliśmy pecha, ale prawie cały czas wiał dość silny wiatr i przez trzy dni nie dało się pływać w morzu z uwagi na bardzo duże fale i czerwoną flagę. Na plaży i przy wszystkich basenach oczywiście czuwali ratownicy. Obsługa hotelu bardzo miła, chętna do pomocy, a w głównej restauracji także energiczna. Nawet, jeśli następowała kumulacja gości, chcących skorzystać w tym samym czasie z restauracji, obsługa szybko i sprawnie znajdowała wolne stoliki i zaprowadzała tam „głodomorki”. Nieco gorsze animacje w „amfiteatrze”, bez jakiegoś szczególnego pomysłu, ale nie po to przyjeżdża się na Kretę, tym bardziej, że w barze przy lobby starano się to zrekompensować muzyką na żywo, w lepszym czy „bardziej wakacyjnym” wykonaniu. Po przylocie na Kretę, zaraz po wyjściu z lotniska, przywitały nas przedstawicielki Rainbow, sprawnie skierowały do autokarów, wręczając każdemu istotne informacje, w tym także numery telefonów do rezydentów i centrum pomocy medycznej (obsługującej w języku polskim, czego na szczęście nie musieliśmy sprawdzać). Autokary rozwoziły gości do poszczególnych hoteli, co w niektórych miejscach było dość trudne z uwagi na wąskie drogi i brak możliwości zawracania. W przypadku naszego autokaru, jechała z nami animatorka, więc czuliśmy się „zaopiekowani” od pierwszej chwili, a droga z lotniska trwała niespełna 40 minut. W naszym hotelu byliśmy około 9.00 rano. W recepcji otrzymaliśmy od razu opaski i z wyjątkiem naszych pokoi mogliśmy już korzystać ze wszystkich atrakcji i AI, mimo, że doba hotelowa rozpoczynała się dla nas od 14.00. Później wystąpił mały zgrzyt, bowiem okazało się, że musieliśmy czekać na nasz pokój nie do 14.00, a do 15.30, ponieważ podobno nie był jeszcze posprzątany. W dniu wyjazdu z hotelu, który mieliśmy o 21.00, do godziny 11.00 musieliśmy opuścić pokoje, jednak opaski nam pozostawiono i też mogliśmy w pełni korzystać z hotelu, w tym z restauracji. Bagaże można było zostawić w przechowalni, prysznic wziąć przy plaży lub na terenie krytego basenu. Jedzenie w restauracjach według naszej oceny bardzo dobre, w naprawdę dużym wyborze i urozmaicone, od specjalności greckich, przez pyszne ryby i owoce morza do potraw włoskich. Do posiłków można było wziąć sobie soki, butelkę wody, wina (kolacja) lub nalać z dystrybutora. Podawane wina lokalne nie były najgorsze, ale też niezbyt wysokich lotów w przypadku tych „bez dopłaty”. W restauracjach a la carte dużego wyboru nie było, za to jedzenie bardzo dobre, w dużych ilościach (w „Artemis”- specjały greckie - nie do przejedzenia) ładnie i ciekawie podane (zwłaszcza w „Artemis” i „Rizos”). Bar przy plaży i główny serwowały dobre, ale niezbyt mocne drinki, choć w nielicznych przypadkach zestaw składników był „dziwny”, ale wybór alkoholi i innych napojów był naprawdę spory. W hotelu działały polskie, bardzo sympatyczne trzy panie animatorki, z których pani Basia okazała się bardzo pomocna przy załatwianiu sprawy naszego pokoju przy check in. W czasie pobytu nie było problemu z kontaktem z sympatyczną i rzeczową rezydentką p. Katarzyną, u której można było także załatwić sprawę wycieczek i zgłosić ewentualnie uwagi. Biuro Rainbow oferowało sporo wycieczek fakultatywnych, my jednak skorzystaliśmy tylko z jednej - do Heraklionu i Knossos. Wycieczka zorganizowana była sprawnie, a nasza sympatyczna przewodniczka p. Edyta przekazała nam bardzo dużo ciekawych informacji, robiąc to z zaangażowaniem, widać, że posiada dużą wiedzę, aczkolwiek wolelibyśmy trochę więcej czasu na zwiedzanie pałacu w Knossos i muzeum w Heraklionie. Muzeum archeologiczne w Heraklionie można zwiedzać w czasie wolnym, co nie jest najlepszym rozwiązaniem bowiem 1-1,5 godziny to stanowczo za mało, tym bardziej, że ilość artefaktów, w tym z okresu minojskiego jest naprawdę spora i godna polecenia. Fajnym rozwiązaniem jest „bilet łączony” i do pałacu i do muzeum w cenie 20 € (zamiast 15 + 12), przy czym młodzież i dzieci mają wejście „gratis” (choć muszą posiadać jakiś dokument określający wiek). Pobyt na Krecie i jego organizację przez Biuro Rainbow uważamy za bardzo udany i myślę, że do hotelu Aldemar jeszcze wrócimy, choć pewnie będą to dłuższe niż teraz wakacje, gdyż 8 dni to zbyt mało jak na Kretę i ten hotel.