Opinie o Aldemar Knossos Royal

5.6/6 (195 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
195 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Hotel Waldemar Knossos Royal

    Bardzo dobry hotel. Czysto. Obsługa dobra. Pokój zawsze sprzątany, ręczniki wymieniane. Usytuowanie wspaniałe. Piękne ogrody, baseny. Obsługa gości Al inclusive kulturalna. Podoba mi się wieczorna obsługa w barze głównym. Napoje serwują kelnerzy. Polecam.

    Stanisław, KAMIEŃ - 25.09.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Super

    Jedzenie bardzo dobre , sympatyczna obsluga . Resort jak najbardziej na plus . Naprawde polecam warto !

    Katarzyna - 08.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Wakacje marzeń!

    Pięknie położony hotel, wspaniałe widoki, bardzo dobra obsługa. Znakomity bar przy plaży, z bardzo dobrymi drinkami. Pozostałe bary również bez zarzutu. Jedzenie bardzo dobre, choć wybór mógłby być nieco większy. Obiady, a właściwie lunche, serwowane w Snack Barze, bardzo dobre, choć zbyt nieliczna obsługa nie zawsze nadążała. Świetna obsługa rezydentki, pani Kasi, znakomite animatorki; dwie Ole i Basia, które- choć byliśmy bez dzieci - również znakomicie się nami zajmowały. Jeśli tylko będziemy mieć możliwość, na pewno tam wrócimy!

    Marek, Częstochowa - 11.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Pobyt na Krecie w czasie pandemii.

    Mieliśmy zaplanowany pobyt w hotelu Aldemar Knossos Royal w dniach 9.09.20r-23.09.20r.Niestety nasz pobyt w tym hotelu został skrócony o 3 dni i rano dnia 20.09.20r. przeniesiono nas do hotelu AnnaBelle ,który podobno miał również 5 gwiazdek.Hotel Aldemar Knossos Royal oceniamy bardzo dobrze.Personel hotelu spełniał wszystkie obowiązujące w czasie pandemii zalecenia i procedury,dodatkowo miła obsługa,posiłki urozmaicone i smaczne.W restauracjach a la carte bardzo smaczne dania i również profesjonalna obsługa.W pokojach wymiana ręczników i sprzątanie co drugi dzień z uwagi na pandemię,o czym zostaliśmy poinformowani przez personel hotelu. Z uwagi na małą liczbę turystów dnia 20.0920r.hotel ten został zamknięty i przeniesiono nas do hotelu AnnaBelle .Przedstawiciele RAINBOW zapewniali nas , że hotel ten spełnia wszystkie standardy hotelu o 5 gwiazdkach.Rozczarowanie było ogromne!!!!Pokój nie sprzątany w czasie całego pobytu, nie było wymiany ręczników ,śmieci nie wynoszono i nie zostaliśmy o tym poinformowani przez personel hotelu.Dotyczyło to nie tylko naszego trzydniowego pobytu ,ale również pobytów 7-i14 dniowych,o czym dowiedzieliśmy od przebywających tam Polaków.Restauracja przypominała stołówkę zakładową z lat PRL-u, do tego posiłki mało urozmaicone i niesmaczne .Po posiłki stało się w długiej kolejce.Co do personelu też dużo zastrzeżeń ,nie przejmowali się obecnością turystów, głównie zajmowali się konwersacją między sobą.W hotelu było bardzo dużo grup młodych i głośnych turystów,których na pewno nie byłoby stać na hotel Aldemar Knossos Royal.Nie mamy nic przeciwko młodym ludziom i wiemy ,że muszą się wyszaleć, kiedyś też byliśmy młodzi,ale teraz szukamy ciszy i spokoju w hotelach o wyższym standardzie.Jako stali klienci biura RAINBOW oczekujemy ,że nasze preferencje będą spełniane zgodnie z opłaconą ofertą.

    WITOLD, Łask - 04.10.2020

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem