Opinie o Aldemar Knossos Royal

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(290 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Pozytywna opinia zgodna z innymi

    Piotr, Szczecin 31.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wyjazd zaczął się od komplikacji. Opóźniony lot o 5 godzin z Poznania. W hotelu zamiast wieczorem byliśmy nad ranem. Transfer z lotniska i na lotnisku- OK. Położenie hotelu - rewelacja. 40 minut spacerem do najbliższego miasteczka - jeżeli ktoś ma chęć na wieczorną rozrywkę. Pokój z widokiem na morze. Czysty i codziennie sprzątany. Można znaleźć małe mankamenty. Wymiana ręczników każdego dnia Basen, plaża, leżaki i parasole- dostępne w piku sezonu. Warto udać się na leżaki rano po śniadaniu. Ręczniki plażowe nie zalegają przez noc (hotel pilnuje aby nie było rezerwacji leżak przez gości hotelowych). Obsługa hotelowa bardzo miła. Main Bar - pełny profesjonalizm. Animatorzy podczas dnia bardzo aktywni i sympatyczni. Wieczorne show - do poprawy. Wyżywienie do poprawy. Monotonne ale jest z czego wybrać. Ogólna ocena dobra.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Knossos Royal

    Agnieszka 24.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nierozwiązaną zagadką dla mnie pozostaje dlaczego u polskich touroperatorów ten hotel nazywa się Aldemar, czego nic na miejscu nie potwierdza. Ale to szczegół. Hotel ogólnie ok, jeśli się założy, że to standardy greckie i nie można mieć zbyt wygórowanych oczekiwań. Mieliśmy pokój z współdzielonym basenem w pierwszej linii od morza. Pokój ma całkiem przyzwoitą wielkość, meble w porządku. Łazienka - grecka, coś tam cieknie spod prysznica, ręczniki stan katastrofa. Panie sprzątające dbają o codzienny porządek - plus dla nich. Jedzenie bardzo skromny wybór, ale smaczne i świeże. Masakra z napojami - wydawane przez kelnerów, którzy pytają o to tylko na starcie. Nie można samemu nalać sobie soku czy coli. W restauracjach odrobinę lepiej. Kelnerzy - klasa. Obiekt wizualnie zadbany. Z minusów: przy współdzielonych basenach nie ma przypisanych leżaków (parasoli) do pokoju. Co powoduje dyskomfort zwłaszcza, jeśli się ma pokój na parterze, ze ktoś się rozkłada tuż przy tarasie, albo ze przychodzą osoby, które nie powinny korzystać z tego basenu (co kontroluje obsługa hotelowa, ale nie są to sympatyczne sytuacje). Być może my mieliśmy takiego pecha, ale w innych hotelach zawsze było to systemowo rozwiązane. W części w której byliśmy we znaki dają się animacje z sąsiedniego hotelu, nie odpocznie się nad basenem ;) z basenowych minusów największy - słona woda! Ogólnie, nie było źle, ale znajomym bym nie poleciła.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    beztroskie wakacje

    Jacek, Skarzysko-Kamienna 24.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    witam,wszystko bardzo dobrze,zgodnie z ofertą niestety spotkało nas lekkie zdenerwowanie na samym początku -dlaczego????? Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14.00 to oczywiste,,,,ALE NIE DLA WSZYSTKICH GOŚCI czekalismy obok recepcji i obserwowaliśmy jak rozdzielają pokoje ,okazało się że nie wszyscy muszą czekać do godziny 14..00 My Polacy czekaliśmy jak najbardziej cierpliwie pytając co godzinę, czy może pokój jest juz gotowy???? zawsze odpowiedź była ,będzie o 14,i co ciekawe że inni goście przybywający od rana do hotelu ale narodowości niemieckiej,francuskiej i angielskiej dostawali dokumenty i klucze do pokoju OD RĘKI ---ONI NIE MUSIELI CZEKAĆ DO GODZINY 14.00, na pytanie w recepcji czy Oni mają już pokoje gotowe ,posprzatane ,była jedna odpowiedź że doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14.00 Zanaczam że byliśmy w hotelu o godzinie 6.00 rano o pokój otrzymalismy o 14.00. Ja rozumiem co pisze w umowie że doba hotelowa zaczyna się o 14 ale chyba dla wszystkich NACJI ????? To czysta DYSKRYMINACJA dzwoniłem do rezydentki ,ale ONA powiedziuałą że wie że tak jest i temat zakończyła. ODRADZAM WYJAZD ze względu na traktowanie POLAKÓW to czysta DYSKRYMINACJA.Zaznaczam że mam 58 lat ,od roku 1997 co roku odwiedzam Grecję ,ale z taką IGNORANCJĄ spotkałem się PIERWSZY RAZ zarówno RECEPCJI HOTELU JAK I REZYDENTKI.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Kreta 2025

    Dominik 30.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    + Zaczynając od początku na plus jak zawsze dla biura Rainbow czekający na podróżnych na lotnisku pracownicy, którzy towarzyszą zarówno w przyjeździe do hotelu jak i na koniec pobytu w transferze powrotnym na lotnisko. + Hotel Aldemar Knossos Royal jest ładnym i dość dużym hotelem o przemyślanej architekturze wywierającej dobre wrażenie (ładny budynek główny, ładne alejki prowadzące do pokoi otoczone piękną roślinnością co dodatkowo sprawia, że przemierzając teren hotelu jesteśmy w dobrym nastroju; sporo basenów przez co żaden nie jest przesadnie oblegany; różnorodność pokoi: widok na ogród, widok na morze, prywatny basen współdzielony z kilkoma pokojami; pokoje dobrze wyposażone do ideału brakowało jedynie żelazka + W okolicy hotelu jest kilka miejsc zachęcających do spacerów i rodzinnych sesji zdjęciowych + Hotel posiada prywatną plaże z wliczonymi w cenę leżakami i ręcznikami (leżaki na basenie oczywiście również w cenie) + Na plaży znajduje się wypożyczalnia sprzętu do wodnego szaleństwa (łódź, motorówka, skuter wodny, kanapa do holowania za motorówką) więc nie trzeba nigdzie jeździć czy szukać + Figlo Klub dla dzieci to rewelacyjne rozwiązanie, które jest obowiązkowym punktem programu odkąd moja winorośl doświadczyła tej formy zabawy pierwszy raz + Obsługa kelnerów podczas posiłków - serwis napojów sprawiała, że czuliśmy się zaopiekowani , również obsługa witająca przy wejściu do restauracji i prowadząca do wolnego stolika przy większym obłożeniu sprawiała dobre wrażenie + Codzienne Mini Disco dla dzieci i później show dla wszystkich ( choć repertuar Mini Disco był przez cały pobyt ten sam-zarówno piosenek jak i zabaw co budziło irytację dorosłych) + Melex zawożący bagaże i podróżnych do pokoi w dniu przylotu i odlotu + Główny bar serwuje dość dobre drinki podane jak należy z muzyką na żywo wieczorami + /- Leżaki konstrukcyjnie dość świeże a nie klekoty sprzed 20 lat to jednak poziom ich utrzymania w czystości pozostawia wiele do życzenia + / - Jedzenie, hmm ciężko ocenić. Ilość raczej tak po środku - nie za dużo, nie za mało. Co do walorów smakowych, niektóre potrawy były na prawdę dobre, a niektóre przykrym rozczarowaniem. Wieczory tematyczne bywały czasem nie zauważalne, raczej był tylko jakiś akcent. Przy śniadaniu najbardziej byłem rozczarowany, gdyż kompletując śniadanie brytyjskie przekonałem się że bekon to nie bekon, kiełbaski mają kwaśny posmak jakby były obficie skropione cytryną, jajecznica też miała dziwną konsystencję. Herbata była niesmaczna gdyż dało się wyczuć „twardą wodę"; na obiad dałem skusić się na spaghetti i niestety makron był rozgotowany a sos niezbyt smaczny. Na szczęście było parę smacznych rybek, owoców morza, lub mięs typu owczy udziec które poprawiały zadowolenie z wyżywienia. - Choć w pokojach codziennie pojawiała się Pani sprzątaczka to jej wizyta raczej ograniczała się do zostawienia butelki wody, wymiany ręczników i pościeli o ile tą zwinęło się w kulkę - jeśli nie, łóżko było po prostu ścielone. Pościeranie podłogi mogło mieć jedynie miejsce jakby rozsypać na środku worek piachu. - Czystości pokoi. Niestety przy 5* oczekuje się czegokolwiek... muchy zabite na ścianie w łazience zastane przez nas w dniu przyjazdu były tam niezmiennie do końca pobytu, sprzątane są tylko większe zabrudzenia; brudne płytki pod prysznicem czy zabrudzenie na brodziku od zastania do końca również pozostawały...Podłoga nie była nawet przecierana. Po sprzątaniu jednego dnia w łazience strasznie śmierdziało brudną szmatą (żeby nie było, w łazience nie było bardzo brudno jedynie mógł być ścierany zachlapany blat przy umywalce). - Ręczniki a raczej wyeksploatowane szmaty śmierdzące jakby octem to już jakieś nieporozumienie. Ręczniki wizualnie widać że lata świetności mają za sobą ale żeby śmierdziały jakby kisiły się w piwnicy to już na prawdę woła o pomstę do nieba. - Dno basenów w ogóle nie sprzątane. Pierwszy raz się spotykam aby ktoś tak lekceważył poziom higieny i czystości w kwestii basenów. Przez cały pobyt jedynie raz widziałem ekipę, która ogarniała teren, dla porównania w egipcie codziennie od 5-tej ranoi i później wieczorem obsługa stawała na głowie aby wszystko wysprzątać-nie tylko baseny a cały teren. - Plaża zaniedbana, nie widziałem ani razu aby ktoś ją sprzątał. Oczywiście śmieci nie było natomiast wyrzucane na brzeg glony zebrały się w sporych ilościach dając o sobie znać dodatkowo nie przyjemnym zapachem. - Czystość wody niestety pozostawia sporo do życzenia, raczej brudna mało przejrzysta pełna pływających wodorostów przykładowo do Chorwacji nawet nie można porównać ( jakby porównywać rzekę do źródła). - Pomimo opcji All Inclusive Dine around - resturacja na plaży traktowana jako a'la carte i dostępna dopiero po rezerwacji. Bardzo psuło ogólne wrażenie. Dotychczas we wszystkich hotelach w jakich spędzaliśmy wakacje, które z resztą miały taki sam standard restauracje przy basenach i na plaży były dostępne bez limitu dla gości z wykupioną opcją All Inclusive. Dzięki temu nie chcąc tracić czasu przykładowo nad morzem można było zjeść posiłek bez straty czasu i pobytu nad morzem. - Animacje. Były? Może ktoś z Was wie? No właśnie, nawet po 10:00 nie było czasami wywieszonej rozpiski animacji i atrakcji - Porażka. Jak już się pojawiły nie było informacji gdzie dana rzecz będzie miała miejsce. Nikt nie zachęcał do zabawy, nikt nic nie proponował nawet przy spotkaniu. Słabo... - Wycieczki fakultatywne - to rozbój w biały dzień. Główne motto: zapłacić, przebiec się z przewodnikiem sprintem przez miasto i dostać tyle czasu wolnego żeby zdążyć co najwyżej wypić kawę i załatwić potrzeby fizjologiczne... To już czwarte wakacje z biurem Rainbow i choć Grecja / Kreta mnie urzekła to biuro widocznie zaczyna zmieniać swoją politykę, a szkoda bo do tej pory byliśmy bardzo zadowoleni a sytuacja zaczyna się zmieniać. Nie jest to jedynie moja opinia bo podczas pobytu i wypoczynku więcej osób narzekało, że stosunek oferty do ceny pogarsza się a na rynku są biura, które sprawdzają się lepiej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Bardziej 4*niz 5*

    Monika, --- 07.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ogolnie calosc ocenieam pozytywnie. Jednakze cena jest nieadekwatna do oferowanej jakosci, pokoje pozostawiaja wiele do zyczenia. Poplesniale, namokniete drzwi od lazienki. Mrowki w pokojach, z ktorymi rzeczywiscie obsluga hotelowa walczy. Sama czystosc pokoju ok, sprzatane codziennie, wymieniane reczniki. Duzym minusem jest halas, po calym konpleksie jezdza samochodziki, meleksy z napedem benzynowym, slychac je w nocy. Osobiscie mam problemy ze snem i przez cale 11 dni pobytu budzilam sie wielekrotnie. Odnosnie jedzenia jest bardzo smacznie, jednakze moglby byc potrawy bardziej wykwintne. Minusem jest spora kolejka na kolacje, Trzeba czekac na stolik, nie zawsze sie siada tam gdzie masz checi. Osobiscie forma snackbaru na obiady mi nie pasowala, brakowalo mi obiadow w restauracji glownej i bardziej wykwintnych potraw. Jezeli chodzi o personel to wszystko wporzadku, bardzo mili kelnerzy i kelnerki. Jedyny minus to cena nieadekwatna do ilosci gwiazdek. Ogromnym minusem jest plaza, aby znalezc lezak trzeba wstac o 8:30 i isc rzucic recznik, niestety rezerwacja lezakow jest wszedzie od basenu po plaze. Plaza malutka tylko trzy rzedy lezakow.Hotel powinien zrobic z tym porzadek, brakowalo osoby ktora zbiera no reczniki gdzie nie ma ludzi powyzej 1h na lezaku.Bylismy w wielu hotelach i niestety temu troche brakuje. Pozostaje troche niesmak...a bardzo lubie Grecje... Jezeli szukacie luksusow to raczej nie tam. To takie dobre 4*, w cenie lekko przesadzonej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt w hotelu

    Gabrysia, Gdańsk 08.09.2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel dobry ale nie jest to hotel 5* Najgorsze wrażenie robi zaniedbana łazienka, brudno, po podłodze w łazience chodziły czarne robaki, Na plus - bardzo dobre jedzenie. Hotel położony na morzem z własną plażą

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    hmm

    Karolina 06.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    no cóż hotel trochę przereklamowany czytając opinie - liczyłam na coś lepszego jedzenie - baaardzo średnie . codziennie to samo . monotonne . dla dzieci praktycznie żadnego wyboru . pokoje - dramat . stare . z rozpadającymi się meblami . obsługa - super pani sprzątająca - bardzo miła baseny - słona woda , ale ok animacje - super plaża - ok nie było źle , ale czy wrócę ? nie :)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel do remontu

    Tomasz, Pabianice 07.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Położenie hotelu i zagospodarowanie terenu jest bardzo dobre. Dużo roślinności, klify, piękna plaża, bliskość do miasteczka to atuty tego miejsca. Lecz to nie wszystko. Hotel oceniany na 5* pewnie miał ale 20 lat wcześniej. Z daleka wszystko wygląda dobrze ale w szczegółach tkwi problem. Łazienka z popękaną wanną i pleśnią. Poręcze przy schodach zardzewiałe. Łuszcząca się i odpadająca farba na centralnej wyspie basenu głównego. Koryto odpływowe tego basenu było tak zarośnięta glonami, że ludzie paznokciami rysowali malunki i swoje inicjały. W barze głównym przy barierkach zawsze towarzyszyły gościom ścieżki maszerujących mrówek. Czy tylko ja to widziałem?

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mogło być lepiej

    Angelika 11.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ogólnie cały pobyt był całkiem fajny, ale… Nie wiedzieć czemu mimo, że 15km od hotelu znajdowało się lotnisko, to jako jedyna grupa lecieliśmy z lotniska oddalonego o 4h od hotelu ( z innych miast i w inne dni tygodnia loty odbywały się z bliższego lotniska) i to niestety z 5miesiecznym dzieckiem w autokarze na kolanach… Plaża była zdecydowanie żwirowo-kamienista, nie miała nic wspólnego z piaskiem Sam hotel dobrze utrzymany, ale dosyć stary. Obsługa hotelowa pozostawiała sporo do życzenia, niektórzy pracowali chyba za karę. Jedzenie było smaczne, ale bez zachwytów. Ogólnie wakacje ok, jak na hotel 5* to średnio.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kreta na przestrzeni 20 lat, czas się zatrzymał.

    Jerzy 15.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel czasy świetności ma za sobą. Restauracja główna to taka stołówka Bary przy basenach i na plaży bez przekąsek. Alkohole tylko z nazwy -wszystkie o takim samym posmaku. Restauracja grecka to "grecka tragedia"., włoska ok. Plaża za mała na ten hotel, brak wolnych miejsc bo wszędzie zajęte ręcznikami . No i zepsuła się klimatyzacja w pokoju , zgłosiłem Panu od kontaktu z gośćmi, ale tylko przepraszał , ale awaria jest poważna i dotyczy centrali zasilającej. Zgłosiłem naszemu rezydentowi, ale reprezentował interesy hotelu twierdząc ,że to nie wina hotelu(?). Ale trudno-pokój w pięciogwiazdkowym hotelu bez klimatyzacji to dyskwalifikacja. Reasumując muszę stwierdzić ,że cena naszego pobytu była nieadekwatna do oferowanych usług przez ten hotel. Jednak patrząc obiektywnie na zaniedbaną infrastrukturę okolicy Hersonisos i Anisaras można przyznać rację twierdzącym ,że coś jest już źle w Grecji.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem