Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wymarzony wyjazd z grubsza był niewypałem, czekaliśmy na pokój 6h, po czym dostaliśmy pokój nieposprzątany, z pajęczynami, z grzybem na ścianie, z mrówkami i jaszczurką, i z różnego rodzaju usterkami m.in. woda stała ciągle na kafelkach. Dostaliśmy nowy pokój dopiero następnego dnia po interwencji rezydenta. Odnośnie restauracji, panujący chaos, czeka się długo na posprzątanie stolika, serwis myli zamówienia, długie oczekiwanie na napoje, kłódki na lodówkach, jedzenie było urozmaicone i dobre przez 3 pierwsze dni, w kolejnych dniach to nieporozumienie, gumiaste mięso - baranina, żeberka spalone na węgiel, wysuszona ryba. Toalety w lobby nie sprzątane, śmierdzi moczem, kamień na urządzeniach co dowodzi że się w tych pomieszczeniach nie sprząta. Rozrywka to jest jakieś nieporozumienie, wieczór w stylu white party w amfiteatrze oparty głównie o tańczących na parkiecie animatorach, DJ grający disco w barze przy plaży, gdzie zamiast do parkietu do tańczenia są rozmieszczone stoliki i krzesła, gdzie tu sens i logika. Nie wiem skąd ten hotel ma 5 gwiazdek (to miejsce do którego nie mam nawet chęci i ochoty wracać, co korzystne dla tego hotelu to baseny, widoki, roślinność i obsługa w barze na dole przy basenie, i przy głównym barze wieczorem, i plus dla animatorek dla dzieci, reszta jest po prostu milczeniem), mamy wrażenie że niektórzy pracownicy tu przychodzą do pracy chyba za karę, po dwóch dniach pobytu w tym hotelu mieliśmy ochotę pojechać do domu, nie wypoczęliśmy, tak jakbyśmy chcieli, nie wróciłbym do tego hotelu nawet za darmo.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Napisze krótko. Nie wiem z kąd tyle pozytywnych opinii na temat tego hotelu . Wybraliśmy go po przeczytaniu tych opinii i jesteśmy rozczarowani. Hotel zasługuje na 3,5 * a nie na 5 . Jeśli ktoś szuka standardu 5* to w tym hotelu tego nie znajdzie !
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy w tym hotelu 2 tygodnie, Rezydent (ale świetna również jako Przewodniczka ) p. Kasia fantastyczna, b.dobra kuchnia i przyjemna okolica, niestety obsługa restauracji pozostawia wiele do życzenia, a w szczególności jeden Pan, no i Guest Relations - to opowieść na długie jesienne wieczory, pomimo, iż poznaliśmy tam wiele miłych i pomocnych osób z obsługi Ci dwaj Panowie niestety całkiem zepsuli odbiór tego miejsca. Niestety niesmak pozostał. Poza tym czystość pokoi i sprawność urządzeń w łazience pozostawia również wiele do życzenia. Wakacje pomimo kilku mniejszych bądź większych niedogodności i przykrości uznaliśmy za udane, ale czy wrócimy do tego hotelu... nie sądzę. Wg naszej oceny, powinien mieć najwyżej 4*, choć jego niezaprzeczalną zaletą jest bezpośredni dostęp do morza.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam jednym słowem, hotel trąci myszką. W łazience było bródno. Pokój który miał być z widokiem na morze był z widokiem na krzaki. Po przybyciu na miejsce w recepcji dowiedziałem się nie będę spał w tym hotelu pierwszej nocy tylko w innym. Marnują tylko czas wolny.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ocena ogólna średnia. Hotel ogólnie ładny ale nieprzystosowany dla niepełnosprawnych i matek z dziećmi, ponieważ nie ma podjazdów przy schodach na wózki. Jak ktoś jest zakwaterowany bliżej plaży to jest sporo schodów do pokonania do budynku głównego. Kolejny minus to długie oczekiwanie na napoje w barze i w barze głównym na obsługę , monotonia menu w posiłkach głównych. Plusem obsługa sprzątająca, która dba o czystość w pokojach.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, a jedzenie bardzo dobre - świetnie, że serwowali również lokalne potrawy. Obsługa zawsze uśmiechnięta i służąca pomocą. Mogę śmiało polecić hotel dla osób chcących wypocząć w komfortowych warunkach
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel stary stareńki. Pięć gwiazdek do duża przesada, może kiedyś jak hotel był nowy. Hotel nie przystaje do dzisiejszych warunków. Wiem że każdy polak na wyjeździe jest ekspertem od wszystkiego ale mamy doświadczenie w gastronomi i nieruchomościach. Idąc wg oceny - pokój: po całym pokoju i łazience chodzimy mrówki, kafelki na podłodze ze starym brudem który utrwalił się prze wszystkie lata we wszystkich porach, taras nie sprzątany przez cały czas pobytu, wentylator w łazience nie działał, ekspres do kawy bez kapsułek, kanał klimatyzacji z oznakami pleśni, meble z dużymi oznakami zużycia. Stara bateria umywalkowa, stara spłuczka WC, stara słuchawka prysznicowa, nikt nie myśli o oszczędności wody, brak perlatora, dwustopniowej spłuczki Wyżywienie: duża ilość dań słonych lub bardzo słonych, norma WHO o ilości soli dla dorosłej osoby 5-6 g na dzień, znacznie przekroczona.Obsługa hotelowa: mili ludzie. Rezydent: ok. Okolica: bardzo fajna. Plaża: bardzo mała, 22 parasole, a jak przyszedł sztorm to zabrał część i tak małej plaży i zniszczył część parasoli. Rozrywka: słaby repertuar, czasami poziom żenujący. Atrakcje dla dzieci: szczególnie utkwił mi w pamięci basen dla dzieci. Wykończenie piaskowcem góry basenu z ostrymi krawędziami jest niedopuszczalne. Na terenie hotelu brak wypożyczalni rowerów/hulajnog. Fajne są zachody słońca ale mała w tym zasługa hotelu. Hotelowi należy się generalny remont, dostosowanie do aktualnych norm użytkowych, funkcjonalnych i ekologicznych. Ma Raimbow wiele innych hoteli w ofercie o lepszej relacji cena/jakość.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel moloch, wszędzie daleko - położony na uboczu, brak bliskiego dostępu do miasta, barów i sklepików.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z tego hotelu i jesteśmy mocno zawiedzeni. Hotel niby 5 gwiazdek a w rzeczywistości max 2 i już tłumaczę dlaczego. Ogólnie w hotelu bardzo brudno, dostaliśmy pokój w którym śmierdziało wilgocią (grzybem), drzwi od łazienki dołem zagrzybiałe, wanna nieumyta jeszcze z włosami łonowymi poprzednich gości, szafki w pokoju uciapane "czymś", niedziałająca klimatyzacja, brudna lodówka i lepiąca się podłoga. Do szafy czy szafek nic nie dało się włożyć bo śmierdziało pleśnią. Sprzątanie pokoju polegało tylko na perfekcyjnym pościeleniu łóżek, ręczniki podczas 7 dni wymieniono nam tylko raz! Lepiąca się podłoga. Na stołówce kwiatek w dużej doniczce a z kwiatka na pół sali wylewa się żółta woda, której nikt przez cały dzień nie wytarł. Na pierwszym śniadaniu zostaliśmy uraczeni kawą w plastikowym białym lepiącym się brudnym dzbanku. Jeśli chodzi o obsługę to po prostu jest tam za mało ludzo bo wielokrotnie jedliśmy przy nieuprzątniętym stoliku. Raz się zdarzyło, że dostałem piwo w brudnym kuflu. Jeśli ktoś wybiera się do tego hotelu to radzę brać to wszystko pod uwagę aby nie być później zawiedzionym. Za te pieniądze można znaleść dużo lepszy standart.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd totalna poważna, począwszy od braku pierwszeństwa na lotnisku ( leciała 4 małych dzieci, najmłodsze 6 miesięcy ) w hotelu awaria klimatyzacji nie działała w 2 z 3 naszych pokoi gdzie rezydent totalnie olał sprawę - twierdził że w całych hotelu nie działa. Interwencje do biura R też nic nie pomogły, jedni odsyłali do drugich i tak do końca pobytu. Jedzenie monotonne. Zdążały się niedomyte talerze. Ogólnie hotel zdecydowanie na Nie .