Opinie klientów o Despo

5.0 /6
76 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

DOMINIKA, LUBLEOW 12.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Pobyt czerwiec 2018

Niestety pobyt w hotelu nie należał do najprzyjemniejszych, jedyną zaletą hotelu jest miła i pomocna obsługa i to by było mniej wiecej tyle z dobrych stron. Największym minusem hotelu jest bliskość ruchliwej ulicy i lotniska co całkowicie zakuca wypoczynek. Posiłki są niestety nie smaczne i do tego nakładane przez kucharza, najlepsze co można było zjeść to frytki. Basen hotelowy jest bardzo głęboki więc cieżko w nim pograć w piłkę i się nie utopić ale zawsze można skorzystać z brodzika dla dzieci ;)

2.5/6

Krzysztof, - 02.09.2022

Hotel DESPO

Wszystko było by cacy gdyby posiłki miały smak, Hotel nie duży w recepcji miła obsługa, ale główny obsługujący chyba szef bo było go pełno przez cały dzień wszędzie, nie miły. Ogólnie nie jestem wybredny ale takiego marnego jedzenia się nie spodziewałem. Ponadto duży taras na którym nie wolno było jeść posiłków. Zwrot naczyń jak w barze, z samo obsługą. Trzeba było znosić na wózek. Żenada, 2 gwiazdki i to cieniutkie.

2.0/6

Sebastian, Inowłódz 22.07.2021

Sredni

Średnio to wygląda w opisie plaża 800m jak ktoś przeskoczy przez bariery energochłonne to tak naprawdę 1km, ale jeśli chcecie bezpiecznie przejść to co najmniej 1700 metrów do plaży,klimatyzacja miała być w cenie ale niestety przy meldunku okazało się że nie będzie po wielu interwencjach dostaliśmy klimę na ostatnie trzy dni menadżer hotelu opryskliwy nie miał sobie nic do zarzucenia twierdził że brak klimy w cenie to wina rainbow,przekąski w barze bardzo słabe czasem zabrakło,posiłki ok z wyjątkiem śniadań codziennie ten sam zestaw,pokoje malutkie ale sprzątane codziennie obsługa miła,w rezerwacji mieliśmy ujęte prośby o łóżeczko dla dziecka czajnik i pokoje na parterze nic z tych rzeczy nie było przygotowane,hotel organizuje również imprezy okolicznościowe dla miejscowych a miało być spokojnie głośna muzyka do późnych godzin nocnych.

1.5/6

Kama 10.08.2021

Opinia

Hotel wymagający remontu, daleko od plaży
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem