4.6/6 (107 opinii)
Kategoria lokalna 3
4.0/6
Wróciliśmy 19.09.2024, pobyt dwójki dorosłych i dziecka w wieku przedszkolnym. Sam hotel prezentował się jak na zdjęciach, nie oczekiwaliśmy luksusów tylko wypoczynku nad wodą i smacznego jedzenia. Obsługa SUPER, bardzo mili, pomocni, wszyscy porozumiewający się w języku angielskim. Pokoje skromne ale ze wszystkim co potrzeba i czyste - lokalizacja i plażowanie: jadąc tam nie spodziewaliśmy się,że będzie tak utrudnione dojście na plażę. Daleko (co było już wiadomo w opisie) i bez bezpiecznego przejścia na drugą stronę ulicy (Przejście bez sygnalizacji i pasów, Grecy jadą jakby takowe nie istniało). Był zapewniony hotelowy dojazd busem o 9:30 ,ale raz czekaliśmy ponad 30 min i nie doczekaliśmy się. Powrót tym samym busem o 13:30. Korzystaliśmy niekiedy z taxi co każdorazowo kosztowało ok 8 euro -Jedzenie- smaczne,ale nie jakoś wybitnie, bardzo monotonne i tłuste. All inclusive,ale niekoniecznie :D Alkohole nie wiem, bo nie braliśmy. Zawsze tylko korzystaliśmy z kawy i coli. - Zakwaterowanie i wymeldowanie i w związku z tym posiłki. W recepcji byliśmy od 8 rano a pierwszy posiłek jaki dostaliśmy był o 13, pokoje gotowe od 12. Wymeldowanie przed 12 i w tym dniu tylko śniadanie. Wylot mieliśmy o 1 w nocy kolejnego dnia. Dokupiliśmy późne wymeldowanie,żeby pół dnia nie spędzić głodni bez pokoju. - Klima, okazała się płatna 56euro za 7 dni, nie dało rady wytrzymać bez, temperatura w dniach naszego pobytu ok 27-31C
4.0/6
Wielki plus dla rezydentki, bardzo kompetentna i pomocna osoba. Lokalizacja hotelu stanowi świetną bazę wypadową do zwiedzenia Krety wschodniej (ciekawa oferta wycieczek fakultatywnych). Obsługa hotelowa bardzo miła. Hotel posiada też bardzo ładny i zadbany ogród. Pokoje regularnie sprzątane. Niestety higiena w jadalni pozostawia wiele do życzenia. Niedomyte szklanki i sztućce, włosy w jedzeniu. Zdarzyło się również niedosmażone mięso - kwestia jedzenia to jedyny minus tego wyjazdu.
4.0/6
Pobyt na Krecie uważamy za udany natomiast jeśli chodzi o hotel i biuro podróży zostaliśmy nieco oszukani. Wykupiliśmy pobyt na 8 dni ( 7 nocy ). Wylot był planowany na godzinę 13 natomiast miesiąc przez wylotem okazało się ze jednak lot został przesunięty na godzinę 21:45 i tym samym byliśmy na miejscu o godzinie 2 w nocy. Z racji takiej ze wylot był o godzinie 8 rano tym samym straciliśmy 2 dni pobytu. Oczywiście przepadła nam kolacja i za podatek turystyczny musieliśmy zapłacić. Pani rezydentka po przylocie na miejsce poinformowana nas ze mimo późnej pory przylotu nie dostaniemy nic do jedzenia. A wodę musieliśmy sobie kupić na recepcji. Bardzo nie profesjonalne ze strony biura podróży i hotelu. Oczywiście to był już nasz 2 dzień pobyt bo przylocie o tak później porze i za kolacje oczywiście zostały pobrane pieniądze. Zapewne tak właśnie zarabiają na osobach które rezerwują wycieczkę z 2 miesięcznym wyprzedzeniem. W zamian za rekompensatę otrzymaliśmy klimatyzacje za darmo. Plus. Jesli chodzi o pracowników wszystko bardzo mili. Starali się abyśmy poczuli się naprawdę komfortowo. Hotel mimo swoich 3 * czysty j zadbany. Ogólnie gdyby nie te zaistale sytuacje pobyt byłby udany bo miejsce piękne i naprawdę polecamy wakacje na Krecie !
4.0/6
Organizacja wypoczynku super, bez żadnych zarzutów, pełna opieka rezydenta. Warunki jak na trzy gwiazdki w porządku ale trochę słabe all inclusive i monotonne sniadania. Szkoda też, że nie ma w hotelu żadnych imprez wieczorem.