Kategoria lokalna 3
3.0/6
Niestety pobyt w hotelu nie należał do najprzyjemniejszych, jedyną zaletą hotelu jest miła i pomocna obsługa i to by było mniej wiecej tyle z dobrych stron. Największym minusem hotelu jest bliskość ruchliwej ulicy i lotniska co całkowicie zakuca wypoczynek. Posiłki są niestety nie smaczne i do tego nakładane przez kucharza, najlepsze co można było zjeść to frytki. Basen hotelowy jest bardzo głęboki więc cieżko w nim pograć w piłkę i się nie utopić ale zawsze można skorzystać z brodzika dla dzieci ;)
DOMINIKA, LUBLEOW - 12.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018
12/13 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Wszystko było by cacy gdyby posiłki miały smak, Hotel nie duży w recepcji miła obsługa, ale główny obsługujący chyba szef bo było go pełno przez cały dzień wszędzie, nie miły. Ogólnie nie jestem wybredny ale takiego marnego jedzenia się nie spodziewałem. Ponadto duży taras na którym nie wolno było jeść posiłków. Zwrot naczyń jak w barze, z samo obsługą. Trzeba było znosić na wózek. Żenada, 2 gwiazdki i to cieniutkie.
Krzysztof, - - 02.09.2022
7/10 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Hotel bardzo dawno temu odświeżony. Łazienki tragiczne, brodzik 70x70. Z jednej strony kran z drugiej kurtyna od prysznica, nie ma w nim miejsca na kąpiel, wszystko wylewa się na łazienkę. Jedzenie średnie, powtarzalne co 2 dni a niektóre potrawy codziennie te same. Hotel generalnie kameralny odświeżony bardzo dawno temu. Basen znośny. Mimo obłożenia w hotelu na basenie jest ok nie ma problemu z leżakami. Plusem jest klimatyzacja w pokoju, działa bez zarzutu. Do plaży oraz centrum 1,5km. Na plażę wozi i odbiera bus z hotelu. 1,5 km do centrum można spokojnym spacerem pokonać bez problemu. W hotelu jest bilard płatny 2 euro za grę.
Wojciech, Częstochowa - 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
3/4 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Hotel Despo to jakaś jedna wielka porażka.Zawsze korzystam z hoteli 3* ale ten to jest kreteński koszmar.Forma all inclusive to jedna wielka tragedia.Nie było co jeść…Na obiad non stop kurze części ciała.Ogólnie w restauracji jest tylko 6 bemarow-w pierwszym makaron z sosem,drugi to ziemniaki lub puree,3,4 to warzywa więc w dwóch pozostałych coś mięsnego lub wątpliwej jakości paluszki rybne.Specjalnie napisałam ,że „coś” mięsnego bo nic nie podpisane i domyśl się sama chociaż dramstyki drobiowe łatwo rozpoznać a były codziennie.Co do smaku to nie dyskutuję chociaż wszyscy Polacy byli załamani.Sniadania bez większego szału,zawsze chleb z serem i ogórkiem można zjeść.Pierwszy raz na wakacjach chodziliśmy głodni.Po drugie na terenie restauracji tylko dwóch starszych panów.I każdy po sobie miał odnosić talerze i kubki i resztki wyrzucać do kosza-pierwszy raz się z tym spotykam.Z alkoholi w barze basenowym tylko rakija,ouzo,wino,piwo i brandy-smak masakra!I oczywiście kubki po sobie też trzeba było odnosić 🙄Pan w barze groził nam ,że mają monitoring i po tylko jednym kubku na osobe a byliśmy grupą 8 osobową i ciężko mu było zrozumieć ,że biorąc 3 kubki nie biorę ich na zapas bo po co brać coś co jest średnie w smaku.Pieknie ogłaszane w ofercie „przekąski” od godz 15 to porażka.Ok 16 przynosili coś co zostało ze śniadania tylko posypane zapieczonym serem.Pizzy czy czegoś zjadliwego nie uświadczyłeś.Na plus lody bo były smaczne i nie wydzielane na osobę.Plac zabaw dla dzieci to igranie z życiem.Belka od huśtawki złamana w połowie.Zjezdzalnia spięta drutem aby się nie rozjechała a najgorsze co nam zmroziło krew w żyłach to wystające z ziemii pręty na około 5-8 cm ,pozostałości po jakiejś usuniętej zabawce.I to w ilości 8 sztuk.Po naszej interwencji w miarę to zabezpieczyli po dwóch dniach.Pokoj w porządku,taki jak na zdjęciach.Panie w recepcji też pomocne i sympatyczne.Samodzielne przejście na plażę przez ruchliwą ulicę ryzykowne.Lepiej skorzystać z darmowego busa który zawozi o 9:30 a odbiera o 13:30 i szkoda ,że nie ma też późniejszego kursu bo wracanie na obiad do hotelu to porażka.Zawsze korzystamy z hoteli 3* i serio nie wymagamy luksusów ale ten hotel i jego poziom formy all inclusive jest poniżej wszelkich oczekiwań.3 razy się zastanówcie zanim go wybierzecie.Formalności i obsługa przez biuro Rainbow na najwyższym poziomie.
Anna, Brzesko - 17.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
13/13 uznało opinię za pomocną