Opinie o Elounda Orama

Kategoria lokalna: 4

4.2/6
(33 opinie)
Atrakcje dla dzieci
0.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
3.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
3.7
Sport i rozrywka
2.1
Wyżywienie
3.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przyzwoity pobyt, ale all inclusive tylko z nazwy.

    Anna 07.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel Elounda Orama, Kreta Hotel butikowy składający się z kilku mniejszych budynków usytuowanych na wzgórzu. Sam obiekt jest zadbany i czysty, ale jego lokalizacja przy dość ruchliwej ulicy oraz liczne schody mogą być uciążliwe. Mieszkaliśmy w pokoju superior z widokiem na ogród – w rzeczywistości okna wychodziły na trawnik z palmą, więc określenie „ogród” to lekka przesada. Pokój był czysty, z zestawem do kawy i herbaty. Bardzo miłym gestem było pozostawienie kolacji w lodówce po naszym późnym przyjeździe. Woda w pokoju była dostępna tylko pierwszego dnia. Sprzątanie odbywało się codziennie, ręczniki wymieniano co trzy dni (częściej tylko odpłatnie). Basen nieduży, ale wystarczający, zawsze były wolne leżaki. Ręczniki basenowe można wymieniać co trzy dni. Bar przy basenie z miłą obsługą, dostępne zimne napoje i kawa. Plaże w okolicy są niewielkie i dość oddalone – ta przy porcie bardzo tłoczna, dlatego zdecydowaliśmy się wypożyczyć auto i jeździliśmy na piękną, piaszczystą plażę Potamos. Największym rozczarowaniem była kuchnia. All inclusive to raczej z nazwy. Śniadania i lunche monotonne, powtarzalne i bez większego wyboru. Kolacje bardziej urozmaicone, z obecnymi greckimi potrawami i zawsze sałatką grecką. Niestety desery i owoce słabej jakości – kilkudniowe i bez zmiany. Napojów ciepłych podczas kolacji brakowało. Obsługa w restauracji bardzo nierówna – dwie młode dziewczyny były niezwykle miłe, pomocne i mówią po polsku. Natomiast przy kolacjach niski pan w okularach chyba pomylił branżę. Niesympatyczny, wciąż niezadowolony i nieuprzejmy. Chyba ktoś powinien mu wytłumaczyć na czym polega praca z klientem i kto tam jest dla kogo. Ogólnie hotel zrobił na mnie mieszane wrażenie. Zaletą była czystość, basen i przyjazna część obsługi, ale lokalizacja przy ruchliwej ulicy, monotonne jedzenie i nierówna obsługa sprawiają, że raczej nie wróciłabym do Elounda Orama.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    ocena hotelu

    Anna, Wrocław 29.07.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki,wewnątrz jak za czasów PRL-zwłaszcza pokój w którym mieszkałyśmy.Miał być widok na ogród (którego właściwie nie ma,2 palmy),a był na ulicę(nieco głośno).Fatalna toaleta,kabina prysznicowa-ciasno,mydło ciekło z pojemnika przy zlewie.Prosiłam o zmianę pokoju,ale ciągle było to odwlekane w czasie.Jedzenie w sumie dobre,ale brakowało typowych dań greckich np feta była dopiero podana pod koniec pobytu.Niesympatyczny kelner obsługujący obiadokolacje,ale za to przemiłe kelnerki Ukrainki przy śniadaniu i lunchu.Plaża publiczna w lewo od hotelu brzydka,ale można było pójść w prawo,gdzie było mało osób i spokojniej,ładniej.Na plus bardzo miła obsługa w barze przy basenie,dobre położenie w miasteczku, bardzo ładna zatoka w Eloundzie,rejs na Spinalongę,blisko przystanek autobusowy i wycieczka indywidualna do Agios Nicolaos(ładnie) i na piękną plażę Paralia Voulisma.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wakacje

    Beata 31.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Cały hotel można opisać jednym zdaniem „oczekiwania kontra rzeczywistość”. Zacznę od plusów: pokój sprzątany codziennie, fajna strefa na basenie jak i sam basen, piękna roślinność w ogrodzie, udogodnienia w pokoju takie jak balkon, działająca klima czy sejf, wspaniała okolica (Elounda to piękne miasteczko jak i baza wypadowa do zwiedzania). Na plus wyróżnię też obsługę hotelu, która była zawsze miła. Super, że w hotelu jest wypożyczalnia aut (skorzystaliśmy z tego i wszystko poszło bardzo sprawnie, dostaliśmy nowe super autko). Z plusów w zasadzie to tyle. Co na minus? Jedzenie… niestety było tragiczne i to nie tylko nasza opinia bo potwierdziło ją kilku Polaków, których spotkaliśmy. Bez smaku, najtańsze produkty najgorszej jakości, codziennie to samo, miałam wrażenie, że to co nie zjedzone było serwowane w sałatkach na drugi dzień. 3 ostatnie dni stołowaliśmy się na mieście bo już nie dawaliśmy rady 🫣 uważam, że hotel potrzebuje remontu - wszystkie barierki na basenie to chyba tylko na słowo honoru się trzymają. Z desek na basenie odchodzą gwoździe. Krany w naszej łazience jak i łazienkach na korytarzach również do wymiany. W łazience pod prysznicem panował mały grzyb co również uważam za niedopuszczalne za takie pieniądze. Na dole nie działał bar a szkoda bo żeby się napić czegokolwiek trzeba wjeżdżać do restauracji. Wydaje mi się, że mają za mało osób z obsługi stąd te niedociągnięcia. Plaża 10 minut spacerkiem od hotelu, leżaki i parasol płatne 10€ od pary. Gdyby hotel przeszedł mały remont i zmienił kuchnie to zdecydowanie zasługuje na 4 gwiazdki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zawiedziony

    Krzysztof, 23.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 56-65 lat, samemu

    Wyrzywienie to jedno wielkie nieporozumienie. Chodziliśmy do restauracji obok hotelu. Miejscowość bardzo ładna. Plaża w ofercie 100m w rzeczywistości 900m przez miasteczko.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Moje greckie wakacje

    Barbara, ------ 28.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Hotel ok ...ale nie jestem zadowolona z opieki rezydenta ...pani miała być w hotelu na spotkaniu w poniedziałek 8.09.25r lecz otrzymałam tylko sms z pytaniem czy wszystko ok ...na wycieczkę na Santorini 11.09.35r p.Dorota rezydentka w autobusie w Heraklionie przekazała informacje w języku angielskim i wyszła więc ludzie byli zupełnie zdezorientowani ...i nie zaopiekowani ... gdy w tłumie dostrzegłam panią otrzymałam wiadomość że mam wejść na katamaran i spotkamy się przy wyjściu ...na biletach był nr.autokaru ...na szczęście ...pani z itaki sprawdzała czy grupa jest cała i czy wszystko ok ...my musieliśmy radzić sobie sami ...na szczęście p.Iwonka na Santorini była chętna do pomocy w każdej chwili i potrafiła wszystko wytłumaczyć ...jej opowieści też były super ....dziękuję bardzo... po powrocie do Heraklionu ludzie biegali zmęczeni i zdenerwowani bo nasz autokar nie dotarł ...nikt nie mógł udzielić informacji co się dzieje ....rezydenta nie było ...wszystkie autokary odjechały a my biegaliśmy po parkingu szukając autokaru nr .20 ....op ok.40 minutach na szczęście autokar dotarł i bezpiecznie wróciliśmy do hotelu ...wystarczyło tylko podać informacje że autokar się spóźni i ludzie byliby spokojni ... hotel ok tylko przy opcji all inclusiwe podczas kolacji nie można było napić się ciepłego napoju kawy lub herbaty ....można było kupić te napoje w barze ... tak więc tym razem nie mogę pochwalić opieki rezydenta ....

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    3/6

    Mikolaj, Smardzew 16.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Rewelacyjny personel wykonujący swoją pracę z pełnym zaangażowaniem. Dobra lokalizacja i ciekawa aranżacja hotelu. Najsłabszą stroną jest jednak jedzenie, bardzo powtarzalne, wybór bardzo przeciętny. Składniki często wątpliwej jakości. Takie rzeczy jak pizza z gotowych spodów czy np. brak możliwości zrobienia herbaty do kolacji bo ekspres jest wyłączany. Wina bardzo dobre, drinki nie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Elounda Orama

    Barbara, Siemianowice Śląskie 22.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    11 godz czekania na transport na lotnisko w lobby hotelu o 11.00 wymeldowanie o23.00 wyjazd na lotnisko

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wiele obietnic bez pokrycia i niedociągnięć

    Alicja, 02.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Zacznę od bardzo kulturalnej i pomocnej obsługi, gdyż była to jedyna zaleta tego hotelu. Panie w recepcji bardzo uprzejme i chętne do pomocy, bardzo rzetelna obsługa. I na tym koniec plusów. Pokoje sprzątane niedokładnie, odkurzanie nie ma miejsca zbyt często. Ręczniki wymieniają co 3 dni… jeśli zostawisz ręcznik na ziemi dwa dni pod rząd to Pani sprzątająca zostawi Ci swój cennik (t.j conajmniej 10€ za wymianę ręcznika codziennie, a oprócz tego także inne usługi, które powinny wchodzić w codzienny zakres pracy obsługi w ramach all-inclusive). Urwana suszarka na pranie na balkonie, ani widu ani słychu by ktoś to naprawił mimo zgłoszeń. Brak lokalnej kuchni na jadalni, strasznie europejska oferta i trudno znaleźć coś dla siebie. Na całe szczęście dookoła są restauracje, więc jest się czym ratować. Mini bar- PUSTY CAŁY POBYT. Nie uzupełniają nawet wodą, lodówka stoi pusta cały czas i nie chłodzi zbyt dobrze. Wodę okazuje się można pobierać jedynie w czasie posiłków w recepcji, ale próbują ją także sprzedawać- chyba jakiś żart. klimatyzacja- jakiś żart, w ogóle nie chłodzi tylko dmucha powietrzem tej samej temperatury w pokoju. Maksymalnie najniżej 28°C mogło być w pokoju, bo hotel ma ustawiony termostat jednolicie na cały obiekt. Trzeba się prosić o kilka kart do pokoju, bo wciskają tylko jedną a bez karty pokój się nie chłodzi ani nie ma prądu, gdy wychodzicie- logiczne. Bar na basenie otwierany jak się obsłudze wstanie z łóżka. 10:30 była oficjalną godziną, ale bar otwierano sobie po 11, a nawet 11:43. do tego czasu każdy ma sobie usychać nad basenem. Jak przyniesiecie sobie własne napoje albo kawkę z kawiarni to uprzejmie ktoś przyjdzie was upomnieć, że jest to zakazane na terenie obiektu by mieć swoje zakupy i jakie podatki mogą na was nałożyć za posiadanie własnego picia. komedia. Hotel dla dorosłych? Chyba w innym uniwersum. wprowadzane są noworodki, kilkuletnie dzieci, które biegają, krzyczą i płaczą nad basenem. Jako osoba pracująca na codzień z najmłodszymi, wybieram hotele dla dorosłych by od tego odpocząć. Jestem zawiedziona obsługą hotelu za dopuszczanie do takich sytuacji. Nie ma tam nawet atrakcji dla dzieci, BO TO NIE JEST HOTEL DLA NICH.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyjazd z mieszanymi odczuciami

    Dominika Karolina 04.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Mój wyjazd był całkiem udany. Pokój był w porządku – nic specjalnego, ale czysto i wygodnie. Jedzenie… no, tutaj już gorzej – totalna masakra, ledwo dało się coś zjeść. Na szczęście okolica ratowała sytuację – było całkiem ładnie, sporo fajnych miejsc do zobaczenia i można było trochę odpocząć. Ogólnie wyjazd miał plusy i minusy, ale cieszę się, że pojechałem.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    Marzena 20.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wakacje all inclusive w tym hotelu nie miały nic wspólnego z all inclusive!!! Transfer z lotniska do hotelu odbył sie taksówką-4 osoby dorosłe i bagaże, ktorych kierowca nie umiał zapakować, bo sie zwyczajnie nie mieściły, wiec jedna walizka była trzymana na kolanach przez godzine drogi! Woda do picia nie była dostępna cały czas! Mini barek w pokoju zawierał tylko dwie małe butelki wody i nie byl uzupelniany przez cały pobyt. W restauracji do posilkow trzeba było za wodę w butelce płacić, a w jedynym dostępnym barze (11.00-23.00) w godzinach popołudniowych dwukrotnie jej brakło, koktajle były płatne. Jedzenie monoton, niedoprawione, mało i niesmaczne, stoliki brudne. Woda w basenie brudna, mętna, leżaki brudne, drewniany fragment wokół basenu z drzazgami-nie można chodzić boso, syf, brud i smród. Z basenu brzydziłam sie skorzystać. Bar nad basenem sporadycznie otwarty, ale nikt nie poinformował mnie, że tam za wszystko sie płaci i mimo wykupionej opcji all inclusive dostałam rachunek po zamówieniu drinka! W pokojach na ścianach małe, czarne robaki, ale na szczęście nie gryzły. Z pozytywnych kwestii-piekne widoki, dwie sympatyczne kelnerki mówiące po polsku. Pani rezydent nie pofatygowała sie osobiście z nami spotkać.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem