Opinie o Elounda Orama

Kategoria lokalna: 4

4.1/6
(27 opinii)
Atrakcje dla dzieci
0.9
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
3.2
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
3.6
Sport i rozrywka
2.0
Wyżywienie
3.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Elounda Orama

    Barbara, Siemianowice Śląskie 22.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    11 godz czekania na transport na lotnisko w lobby hotelu o 11.00 wymeldowanie o23.00 wyjazd na lotnisko

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wiele obietnic bez pokrycia i niedociągnięć

    Alicja, 02.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Zacznę od bardzo kulturalnej i pomocnej obsługi, gdyż była to jedyna zaleta tego hotelu. Panie w recepcji bardzo uprzejme i chętne do pomocy, bardzo rzetelna obsługa. I na tym koniec plusów. Pokoje sprzątane niedokładnie, odkurzanie nie ma miejsca zbyt często. Ręczniki wymieniają co 3 dni… jeśli zostawisz ręcznik na ziemi dwa dni pod rząd to Pani sprzątająca zostawi Ci swój cennik (t.j conajmniej 10€ za wymianę ręcznika codziennie, a oprócz tego także inne usługi, które powinny wchodzić w codzienny zakres pracy obsługi w ramach all-inclusive). Urwana suszarka na pranie na balkonie, ani widu ani słychu by ktoś to naprawił mimo zgłoszeń. Brak lokalnej kuchni na jadalni, strasznie europejska oferta i trudno znaleźć coś dla siebie. Na całe szczęście dookoła są restauracje, więc jest się czym ratować. Mini bar- PUSTY CAŁY POBYT. Nie uzupełniają nawet wodą, lodówka stoi pusta cały czas i nie chłodzi zbyt dobrze. Wodę okazuje się można pobierać jedynie w czasie posiłków w recepcji, ale próbują ją także sprzedawać- chyba jakiś żart. klimatyzacja- jakiś żart, w ogóle nie chłodzi tylko dmucha powietrzem tej samej temperatury w pokoju. Maksymalnie najniżej 28°C mogło być w pokoju, bo hotel ma ustawiony termostat jednolicie na cały obiekt. Trzeba się prosić o kilka kart do pokoju, bo wciskają tylko jedną a bez karty pokój się nie chłodzi ani nie ma prądu, gdy wychodzicie- logiczne. Bar na basenie otwierany jak się obsłudze wstanie z łóżka. 10:30 była oficjalną godziną, ale bar otwierano sobie po 11, a nawet 11:43. do tego czasu każdy ma sobie usychać nad basenem. Jak przyniesiecie sobie własne napoje albo kawkę z kawiarni to uprzejmie ktoś przyjdzie was upomnieć, że jest to zakazane na terenie obiektu by mieć swoje zakupy i jakie podatki mogą na was nałożyć za posiadanie własnego picia. komedia. Hotel dla dorosłych? Chyba w innym uniwersum. wprowadzane są noworodki, kilkuletnie dzieci, które biegają, krzyczą i płaczą nad basenem. Jako osoba pracująca na codzień z najmłodszymi, wybieram hotele dla dorosłych by od tego odpocząć. Jestem zawiedziona obsługą hotelu za dopuszczanie do takich sytuacji. Nie ma tam nawet atrakcji dla dzieci, BO TO NIE JEST HOTEL DLA NICH.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyjazd z mieszanymi odczuciami

    Dominika Karolina 04.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Mój wyjazd był całkiem udany. Pokój był w porządku – nic specjalnego, ale czysto i wygodnie. Jedzenie… no, tutaj już gorzej – totalna masakra, ledwo dało się coś zjeść. Na szczęście okolica ratowała sytuację – było całkiem ładnie, sporo fajnych miejsc do zobaczenia i można było trochę odpocząć. Ogólnie wyjazd miał plusy i minusy, ale cieszę się, że pojechałem.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    Marzena 20.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wakacje all inclusive w tym hotelu nie miały nic wspólnego z all inclusive!!! Transfer z lotniska do hotelu odbył sie taksówką-4 osoby dorosłe i bagaże, ktorych kierowca nie umiał zapakować, bo sie zwyczajnie nie mieściły, wiec jedna walizka była trzymana na kolanach przez godzine drogi! Woda do picia nie była dostępna cały czas! Mini barek w pokoju zawierał tylko dwie małe butelki wody i nie byl uzupelniany przez cały pobyt. W restauracji do posilkow trzeba było za wodę w butelce płacić, a w jedynym dostępnym barze (11.00-23.00) w godzinach popołudniowych dwukrotnie jej brakło, koktajle były płatne. Jedzenie monoton, niedoprawione, mało i niesmaczne, stoliki brudne. Woda w basenie brudna, mętna, leżaki brudne, drewniany fragment wokół basenu z drzazgami-nie można chodzić boso, syf, brud i smród. Z basenu brzydziłam sie skorzystać. Bar nad basenem sporadycznie otwarty, ale nikt nie poinformował mnie, że tam za wszystko sie płaci i mimo wykupionej opcji all inclusive dostałam rachunek po zamówieniu drinka! W pokojach na ścianach małe, czarne robaki, ale na szczęście nie gryzły. Z pozytywnych kwestii-piekne widoki, dwie sympatyczne kelnerki mówiące po polsku. Pani rezydent nie pofatygowała sie osobiście z nami spotkać.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Strata pieniędzy jeśli chodzi o all-inclusive

    Michał 30.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Pokoje - słabo sprzątane, brudne ręczniki leżące na podłodze nie były wymieniane (dopiero skarga na recepcji pomogła ale tylko jednorazowo). Klimatyzacja - ustawiona tak, że przy włączonej było za zimno a przy wyłączonej za gorąco. Basen - za mały, żeby pomieścić wszystkich gości. Za mało leżaków, które w dodatku były brudne. Bar przy basenie - jedyny otwarty, barmanowi ciągle brakowało jakichś składników. Wieczorem nie ma gdzie posiedzieć, więc musieliśmy chodzić na miasto. Jedzenie - mały wybór, bardzo przeciętne - na kolację również chodziliśmy na miasto (wydaliśmy przez to kilkaset zł extra na osobę). Wisienka na torcie - zabierają opaski all-in przy checkoucie, mimo że wylot mieliśmy w nocy. Zarówno hotel jak i rezydentka byli jednomyślni w tym, że to nasz problem, żeby się wyżywić przez cały dzień.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Odradzam hotel, polecam Eloundę na wakacyjny wyjazd.

    Tomek 15.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel zarezerwowaliśmy w przedsprzedaży - niestety bez opcji zamiany, w momencie rezerwacji nie miał jeszcze opinii, a na zdjęciach prezentował się ładnie. Po przeczytaniu opinii, nastawiliśmy się, że nie będą to wymarzone wakacje, ale mimo tego i tak przeżyliśmy ogromne rozczarowanie. Pokój mały, brudny, ciemna nora z widokiem na inny budynek, bez możliwości zostawienia uchylonego okna, za to z możliwością wejścia na balkon z zewnątrz. Rainbow sprzedaje najsłabsze, najtańsze pokoje, bez możliwości wyboru. Brudno, pleśń w łazience. Sprzątanie polega na posłaniu łóżka. O należną wymianę ręczników (raz na 3 dni) musieliśmy się upomnieć, ręczniki plażowe porwane - aż wstyd. Ale najgorsze jest jedzenie. Nie kupujcie pakietu all, bo nie warto. To nie jest restauracja, tylko stołówka i to w najgorszym wydaniu. Nigdzie, nie widziałam tak brudnych szklanek, oblepionego, tłustego ekspresu do kawy, kubków i stołów. Jedzenie na zasadzie "nic się nie zmarnuje" - to, czego nie zjecie na kolację, w przerobionej wersji (zapiekanki), dostaniecie na obiad. Z greckiego jedzenia tylko sałatka grecka. Na śniadania w kółko to samo, te sam ser, te same bułki i sałatka. Nie należy się woda butelkowana, kawa przy basenie, do kolacji tylko słabe wino, piwo, lub napoje (nie soki) z nalewaka. Mimo informacji w lobby brak możliwości skorzystania z baru. W "pakiecie powitalnym" jedna, mała butelka wody na cały pobyt. Basen mały, brudne i zużyte materace, mało leżaków. Na plus widok ze stołówki na piękną zatokę Mirabello. Obsługa miła, ale mam wrażenie, że niewiele od nich zależy. Plaży hotelowej nie ma, jest publiczna, nieduża i z płatnymi leżakami. I ważne info, na które Rainbow celowo nie odpowiada mówiąc, że nie wiedzą - po wymeldowaniu (max 11.00) i zdjęciu opaski nie przysługują już żadne świadczenia, dla nas nie miało to znaczenia, bo i tak jedliśmy głównie poza hotelem i mieliśmy wynajęte auto na lotnisku, ale byli ludzie, których sytuacja zaskoczyła i rozczarowała. Ogólnie hotel mógłby być fajny, ale widać że nikt od lat o niego nie dba, jest zapuszczony a właściciele nie są zainteresowani inwestowaniem w hotel. Dla mnie max 2 gwiazdki. Sama Elounda bardzo urokliwa, dookoła jest również co zobaczyć. Polecamy wycieczkę do Agios Nikolaos oraz do Krista - urocze, klimatyczne miasteczka z dobrymi kawiarenkami i tawernami. Polecam miejsce, odradzam hotel.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    BARDZO NIE POLECAM

    Katarzyna 10.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Niestety, nasz pobyt w tym hotelu okazał się ogromnym rozczarowaniem i zupełnie nie spełnił oczekiwań. Oferta, zdjęcia i opisy na stronie wprowadzały w błąd – rzeczywistość była drastycznie inna. Basen, który miał być przejrzysty i nowoczesny, był czarny – nie było widać dna. Leżaki były brudne, zaniedbane, nieprzyjemnie było na nich usiąść. Te w wodzie pokryte były zielonymi glonami, a sama woda była mętna, ewidentnie nieczyszczona. Jedzenie w hotelu to kolejna porażka – niesmaczne, monotonne, codziennie praktycznie to samo. Po dwóch dniach przestaliśmy z niego korzystać i codziennie jedliśmy na mieście, co wiązało się z dodatkowymi, niemałymi kosztami. Woda dostępna w hotelu była tak mocno chlorowana, że nie dało się jej pić. Jedyna nadająca się do spożycia znajdowała się w barze hotelowym na 4. piętrze, który był czynny jedynie od 10:30 do 11:00 – rano goście zostawali więc całkowicie bez dostępu do wody. Hotel, określany w ofercie jako „kameralny”, w rzeczywistości był wysoki, ciasny i bardzo niekomfortowy. Pokój był malutki, a łazienka wręcz tragiczna – brak drzwi do łazienki, oddzielne drzwi do toalety i prysznica, które przeciekały, przez co cała podłoga była stale zalana wodą. Korzystanie z toalety przy zamkniętych drzwiach było niemożliwe – a jestem drobną osobą. Trudno sobie wyobrazić, by ktoś większy fizycznie był w stanie z tej łazienki normalnie korzystać. Obsługa restauracji także rozczarowująca. Kiedy poprosiłam o kieliszek wina, kelner zabrał mi kieliszek i stwierdził, że muszę poczekać, bo najpierw musi nalać wino gościom bez all inclusive – co więcej, ci goście otrzymywali zupełnie inne, wyższej jakości trunki. Z piwem było dokładnie to samo – goście all inclusive byli traktowani jako mniej ważni. Na korytarzach pojawiały się karaluchy – na naszym piętrze (pierwszym) jednego dnia było ich aż trzy. To absolutnie nie do przyjęcia. Kolejne rozczarowanie – lokalizacja. W ofercie zapewniano, że plaża znajduje się 100 metrów od hotelu. W rzeczywistości była oddalona o co najmniej 500–700 metrów. Kiedy zadzwoniliśmy do rezydentki z pytaniem, gdzie jest plaża, usłyszeliśmy, że jest „dokładnie 113 metrów i 3 centymetry” od hotelu (!), co było nie tylko nieprawdziwe, ale również zwyczajnie bezczelne. Nie otrzymaliśmy żadnego konkretnego wskazania, gdzie iść. Co więcej, rezydentka nie pojawiła się ani razu w hotelu. Gdy inni goście do niej dzwonili, słyszeli, że „ma za daleko” albo „jest zajęta, bo są przyloty i odloty”. Kiedy zapytałam, czy w ogóle pojawi się w hotelu, usłyszałam: „Nie, mam za dużo pracy”. Byliśmy pozostawieni sami sobie, bez jakiegokolwiek wsparcia ze strony organizatora. Na zakończenie – w dniu wylotu, mimo że samolot mieliśmy o 18:10, już o godzinie 11:00 odcięto nam opaski all inclusive. Nie mogliśmy zjeść nawet posiłku przed podróżą – mimo że jakość jedzenia i tak była bardzo słaba. Musieliśmy więc tułać się po mieście aż do popołudnia, szukając jedzenia i miejsca do spędzenia czasu. Jestem bardzo niezadowolona z tego pobytu – oferta była niezgodna z rzeczywistością niemal pod każdym względem. Hotel nie spełnił podstawowych standardów czystości, komfortu i obsługi. Organizacja ze strony biura również zawiodła całkowicie. Nasz budżet został mocno przekroczony, ponieważ zamiast korzystać z usług hotelu – musieliśmy wszystko załatwiać na własną rękę. Z całą stanowczością odradzam ten hotel i oczekuję wyjaśnienia sprawy oraz stosownej rekompensaty.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem