Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy z rodziną w tym obiekcie 7 nocy. Poniżej oceniam hotel i jego ofertę. Sama Kreta jak i wykupione wycieczki fakultatywne były super. Pozytywy: 1. Miła obsługa 2. Klimatyzacja w pokoju 3. W miarę nowe meble w pokoju. 4. Zadowalająco szybki i stabilny dostęp do internetu w całym hotelu i obiektach hotelowych, także na plaży. 5. Smaczne i różnorodne jedzenie w restauracji. 6. Lokalizacja blisko promenady. 7. Mała siłownia na miejscu do dyspozycji gości. Negatywy: 1. W ofercie biura mieliśmy opcję Ultra All Inclusive, ale hotel nie ma takiej usługi. Ma opcję all-inclusive. Z oferty All inclusive też w sumie, mało wynika. Jakość i ilość oferty jest bardzo mocno okrojona, praktycznie za wszystko oprócz posiłków trzeba zapłacić. Oczywiście jest menu All-inclusive ale jakość podawanych napojów jest niska i jest ich niewiele. 2. Po przyjeździe rezydent (osoba od rezydenta odbierająca nas na lotnisku) powiedział, że śniadania będą na nas czekać, są skoro mamy opcję all-inclusive, niestety za śniadania musieliśmy dopłacić po 10 euro za osobę. Na spotkaniu z rezydentem biura, dostaliśmy informację, że nie powinno tak być, ale nie było żadnej reakcji hotelu. 3. Po przyjeździe nie było dla nas dostępnego pokoju (byliśmy o 7 rano), co jest zrozumiałe tak rano, ale udostępniono nam pomieszczenie z szafkami na kluczyk - dodatkowo płatny 2 euro za każdą szafkę. 4. Restauracja nie jest przygotowana na taką dużą ilość gości. Jest przed wysokim sezonem, a nie można było znaleźć miejsca, żeby usiąść z talerzem i zjeść. Czas oczekiwania na stolik i jego nakrycie około 10 minut. 5. Leżaki przy basenie oblegane przez wirtualnych właścicieli ręczników, którzy zostawiają ręcznik na cały dzień i znikają, a obsługa nic z tym nie robi. 6. Brak napojów (nawet wody) w pokoju. 7. Na stronie hotelu jest informacja o restauracji na dachu, ale w rzeczywistości jej nie ma. 8. na stronie hotelu jest napisane, że hotel przeszedł remont, ale nasz pokój, chyba się na niego nie załapał. Nasz pokój odbiegał od zdjęć prezentowanych w ofercie i na stronie hotelu. 9. Wczesne śniadanie, zamówione w recepcji dla 3 osób to: 4 plasterki sera żółtego, 7 plasterków mielonki, ciasto drożdżowe, 2 ciastka, masło. 10. Opłata 50 euro za 2 leżaki z parasolem na plaży, to bardzo drogo, dla porównania na plaży VAI z palmami zapłaciliśmy 20 euro za 3 leżaki z parasolem. 11. W obiekcie "King Skorpio Beach-bar" (gdzie także obowiązuje hotelowe all-inclusive), jest zasada, że klienci all-inclusive mają oddzielną kolejkę przy barze i są traktowani z niskim priorytetem, tzn najpierw kelner zajmuje się klientami płacącymi, a następnie tymi z all-inclusive, co powoduje, że na szklankę soku pomarańczowego (który i tak się skończył) czeka się 20-25 minut (uwaga sok w tym przypadku to rozwodniony napój). Oczywiście sok można kupić bez problemu. Obsługa kelnerska nie obsługuje klientów all-inclusive.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaczynając od początku brak informacji o godzinie przyznania pokoju ( musieliśmy czekać od 7 do 14) za opłatą możliwość zostawienia bagażu w szafce. Obsługa miła i pomocna. Jedzenie trochę monotonne (codziennie to samo )ale bardzo dobre i szeroki wybór dań na śniadanie, obiad i kolację. Każdy znajdzie coś dla siebie , Jeśli chodzi o bary to można było odczuć kto jest klientem All inclusive a kto nie. Na stronie r.pl są podane błędne informacje jeśli chodzi o przekąski między posiłkami *Pizza La Nostra- nie istnieje, *Restauracje tematyczne- możliwość rezerwacji tylko w środy, * Między posiłkami serwowana tylko pita z frytkami od 14:30-18:30. Brak bilarda, * Masaż oferowany przy rezerwacji obejmuje tylko 15min z całej usługi. * Kings & Queens Disco ( a raczej skorpion ) niemiła obsługa która wprost powiedziała że liczy tylko klientów którzy płacą. Jeżeli chodzi o pokoje to mieliśmy z widokiem na morze duży , czysty i schludny . Zero zainteresowania ze strony rezydenta ( mieliśmy wypadek , zadzwoniliśmy z zapytaniem co możemy zrobić , zostaliśmy zbyci i nikt ponownie się do nas nie odezwał by sprawdzić czy wszystko ok) Na plus - duża liczba basenów rozmieszczonych po całym obiekcie, Dobrze działający internet, Obiekt położony nad samym morzem. Okolica bardzo ładna , blisko do centrum i życia wieczornego. Ogólne wrażenia z wyjazdu mamy dobre gdyż spędziliśmy bardzo aktywnie czas mało kiedy siedzieliśmy w hotelu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zdecydowanie potrzebuje remontu. Pokoje fatalne, jedyny plus to duże łóżko i balkon. Jedzenie smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Drinki dla klientów all inclusive tragedia , podawane w kubkach plastikowych jednorazowych , które nie są sprzątane przez obsługę hotelową .( jedynie przed śniadaniem) Plaża maleńka , właściwie jej nie ma jeśli nie chcesz korzystać z leżaka(15€) Okolica przyjazna oraz personel hotelowy bardzo pomocny.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje na co najwyżej 3*, klimat pokoi oferowanych przez biuro to późny PRL. Dla wyjaśnienia: pokój wyremontowany w 2023 oznacza że pokój został wyremontowany pomiędzy 2013 a 2023 z naciskiem na 2013. Jedzenie nienajgorsze, brak kolacji tematycznych; kuchnia pod turystów. Napoje Allinclusive OK, bez szału, alkohole regionalne (importowane w cenie 6€ wzwyż). Baseny zatłoczone , zarezerwowane leżaki od 7:00. Na plaży leżaki i łóżka płatne 20€ i więcej. Siłownia niesprawna, więc proszę się nie nastawiać na trening. Ogromny minus - po przyjeździe o 9:00, nie dostaliśmy opasek od razu , byśmy nie skorzystali ze śniadania - opaski dostaje się po 12:00… Ogólnie rzecz biorąc : hotel 3*, recepcja nie pomocna (jedynie CustomerServiceCare), jedzie OK, napoje OK, wszystko płatne i bez większych udogodnień.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeździe do hotelu dostaliśmy pokój (nr 6101) nie spełniający warunków był to pokój klasy economy ok.18 m.kw. w najbardziej odległym zakątku obiektu , na parterze, jakby w betonowej studni . Po naszej odmowie przyjęcia tego pokoju zaproponowano nam do następnego dnia, chwilowo, pokój zastępczy . Następnego dnia kiedy się zgłosiliśmy po klucze do nowego pokoju zaproponowano nam powrót pokoju 6101, odmówiliśmy. Powiedziano nam w recepcji , że poszukają innego pokoju następnego dnia. Pokoju nie znaleziono, mimo, że obok nas były wolne pokoje standard. Ponieważ zaczęliśmy korzystać z wycieczek i uroków Krety , nie mieliśmy czasu na codzienne upominanie się w recepcji o odpowiedni pokój, rozpakowaliśmy się i pozostaliśmy w tym pokoju „chwilowym” o powierzchni około 12 m.kw. z huczącym nad głową wentylatorem wyciągów kuchennych. Ponadto w ciągu dwóch dni kelnerka obsługująca kolację na tarasie restauracji prawie w ogóle nie pracowała, nie sprzątała stołów, nie zabierała talerzy i nie przynosiła nowych sztućców, wysyłała gości na niższe piętro do głównej restauracji , aby sami wzięli stamtąd czyste sztućce. Dodatkowo w dniu 12.10 w restauracji Skorpion transmitowano mecz Szwajcaria-Serbia, kiedy poprosiliśmy obsługę o zmianę meczu na Polska-Portugalia, odmówiono nam argumentując, że im wszystko jedno co leci, bo nie interesują się sportem. W hotelu w którym w mojej opinii było ponad ¼ Polaków taka postawa obsługi była dla mnie wielkim rozczarowaniem, jestem przekonany, że ani Serbów ani Szwajcarów nie było więcej. Jednocześnie w tym samym barze było odrębne stanowisko dla all inclusive i nie obsługiwano nas przy głównej części baru tylko odsyłano do tego miejsca, gdzie czekaliśmy aż obsłużą klientów płacących, było to poniżające. Dodatkowo pragnę dodać , że dla gości all inclusive mieli specjalną kartę napojów i drinków, która zawierała tylko podlejsze gatunki alkoholi mieszane z napojami z dystrybutora, gdy chcieliśmy zamówić gin z tonikiem odmawiano, gdyż tonic był butelkowany i jako taki niedostępny dla gości all inclusive ULTRA !? (za specjalną dopłatą) zamiast tego oferowali gin z napojem lemon
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd razem z rodziną 2+2. Obsługa biura podróży Rainbow przebiegła bez zarzutu. Okolica piękna i wszędzie blisko. Plaże przy hotelu z drogimi leżakami. Bylo mało przestrzeni bez leżaków. Jedzenie w hotelu smaczne i urozmaicone. Czesto wszystkie stoliki byly zajete i nie bylo gdzie usiaść. Naczynia zdarzaly sie brudnie, niedomyte. Drinki w barze all inclusive słabej jakości. Napoje z nalewaków dość sztuczne. Jakość pokoju była słaba. Trafiliśmy na mocno przestarzaly pokój rodem z wczesnych lat 90. Łazienka bardzo mała z zapachami z kanalizacji. Mieliśmy pokój blisko ulicy gdzie było bardzo głośno. Baseny z mętna woda. Leżaki oblegane przez właścicieli wirtualnych ręczników. Przy basenach było pozostawionych pełno kubków jednorazowych po drinkach. Ogólnie w okolicy basenów brudno....
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel przeciętny , pokoje zupełnie inne niż na zdjęciach . Okolica bardzo ładna , wszędzie blisko .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy na wakacjach ze znajomymi i dwójką niemowlaków. Hotel podzielony na dwie części jedną starsza druga nowsza, pokój ok bez luksusów, łazienka moim zdaniem do odświeżenia w szczególności prysznic. niestety mieliśmy pokój przy ulicy i sklepie więc do 23:00 świeciła nam ostra lampa, przez co nie było w pełni ciemno w pokoju i mój niemowlak źle tam spał. Byliśmy na 1 piętrze winda na tyle mała, że ledwo wszedł wózek (spacerówka) i jedną osoba, więc musieliśmy go zostawiać na parterze. Restauracja w hotelu była smaczna, każdy dla siebie na pewno coś znajdzie duży wybór od makaronów po mięso, rybę itp. Zdjęcia jednak wyglądają o wiele lepiej niż hotel i pokoje wyglądają na żywo. Plaża bardzo malutka można na niej jedynie kupić leżaki, nie można się rozłożyć na ręczniku. ogólna ocena 3/5
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zamiast nowego pokoju dostaliśmy stary pokój z drzwiami jak od stodoły zamykanymi na zasówkę, jedzenie dobre lecz kelnerzy poganiali i zabierali szybko talerze, obsługa miła, baseny bardzo małe, lokalizacją super, brak animacji dla dzieci i żadnego placu zabaw oraz zjeżdżalni. Pokoje codziennie sprzątane, czyste ręczniki.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Grecy bardzo pogodni, uśmiechnięci. Jedzenie ok, śniadania monotonne, codziennie to samo, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Pozostałe posiłki bardziej urozmaicone. Pokój, w którym mieszkaliśmy zupełnie nie pasował opisom, najgorszy, a byliśmy w Grecji 4 razy. W łazience prysznic to raczej brodzik dla dzieci z kotarą. Woda ZIMNA, podczas kąpieli wypływała na podłogę, a piana dodatkowo kratka w podłodze. Do tego nie było czym zmyć, a pokój wcale nie był sprzątany codziennie. Do tego smród stechlizny z łazienki, a otwieranie drzwi na pokój nie pomagało. Do tego brudno, nie sprzatane na schodach ( mieszkaliśmy na trzecim piętrze). Ponadto w dniu wyjazdu o 11.00 należało oddać pokój- to normalna kolej rzeczy, ale zabrano nam też opaski, czyli od tego momentu do wylotu zero wyżywienia. Dużo jeszcze można wymienić. Prośba o zmianę pokoju i inne uwagi były zgłoszone do rezydenta- zero reakcji. Po powrocie zgłoszona reklamacja do rainbow- też zero reakcji od miesiąca. NIKOMU NIE POLECAMY