Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce do którego przyjechałam by odpocząć i zobaczyć kawałek Krety jest przepiękne,są tu cudowne krajobrazy. Ośrodek hotelowy, bo trudno to nazwać hotelem jest na bardzo dobrym poziomie, czyściutko, duże pokoje, sprzątane codziennie, wyżywienie fantastyczne. Nie pojmuję ludzi, którzy w swoich opiniach mają jakieś zastrzeżenia dotyczące posiłków. Obsługa w pełni profesjonalna i bardzo sympatyczna. Mi i towarzystwu z którym byłam nie zależało na animacjach, ale też nic tam się nie działo. W pobliżu wiele sklepików z pamiątkami,restauracji. A teraz przejdę do tego co mi się nie podobało. Otóż jechałam głównie po to by plażować i kąpać się w pięknym ciepłym morzu. Niestety,jeśli chcecie tak spędzić czas ,to nie wybierajcie tego miejsca. Nie ma tam prawdziwych piaszczystych plaż, wybrzeże jest strome i są tam tyko małe zatoczki, gdzie jest trochę leżaków, ciasno przy sobie poukładanych. Nie da się rozłożyć swojego ręcznika. Ktoś powie,ale dlaczego nie chcesz skorzystać z leżaka? Hotel Porto Greco jak i inne hotele w pobliżu nie ma swojej plaży, jest tylko publiczna. A tam jeden leżak kosztuje 25 euro/dz. Uważam, że to jest skandalicznie dużo. Dlatego też mimo wszystko większość leżaków była pusta. A kiedy zaczął wiać silny wiatr i powstały wysokie fale, to te maleńkie plaże zostały zamknięte ,bo je po prostu woda zmyła. Tak więc nie pokąpałam się i nie wypoczęłam na plaży. Przecież nie po to jechałam tak daleko by spędzić czas na basenie. Podsumowując i tak jestem zadowolona,ponieważ skorzystałam z wycieczek fakultatywnych ,które pozwoliły mi chociaż trochę poznać Kretę.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam wizytę w hotelu na własną rękę. Nowa część hotelu jest bardzo ładna, jedzenie dobre i różnorodne. Minusem jest mała ilość dostępnych leżaków i cena leżaków na plaży 25eur sztuka. Niestety rainbow sprzedawał wycieczkę z zapewnieniem o zakwaterowaniu w pokoju remontowanym w 2023 czyli w nowej części hotelu. Po przyjeździe okazało się, że pokój który dostaliśmy jest stary i remontowany dawno temu, do tego miał okno, którego nie dało się zasłonić i bazar z głośną arabską muzyką grającą codziennie do 24. Po kontakcie z rezydentem dowiedzieliśmy się, że w ofercie i umowie był błąd i biuro podróży nie zorganizuje nam pokoju za który zapłaciliśmy. Polecono nam złożyć reklamację po powrocie, na którą dalej nie dostaliśmy odpowiedzi a mijają już dwa tygodnie. Postawa rezydenta i biura podróży przypomina kultowe „nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi”. Podsumowując sam hotel polecam, ale trzeba zaznaczyć, że chcemy nowy pokój, a biuro podróży stanowczo odradzam.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy hotel Porto Greco ze względu na bardzo dobre opinie, tymczasem niemile się rozczarowaliśmy. Do hotelu przybyliśmy rano (ok 8.00), zmęczeni całonocną eskapadą na Kretę. Doba hotelowa zaczyna się o 15. W recepcji poinformowano nas, ze możemy odstawić walizki i czekać na pokój do 14-15. Pomieszczenie na walizki było jednak ogólno- dostępne, niezamykane na klucz, za to były szafki, każda walizka po 2 EU. Wydaliśmy 12 Euro, kazde dostanie się do walizki resetuje kwotę i od nowa jest potrzebne kolejne 2 Euro. Biuro podróży nie umówiło z hotelem nawet możliwości napicia się wody, opaski All inclusive (niby Ultra all inclusive) wydano nam o 11.30, poszliśmy do baru Scorpion, napoje były dostępne, kawa w plastikowym kubku, obsługa niezadowolona, że usiedliśmy na ratanach z gąbkami i niezbyt uprzejma. Bar w ofercie, ograniczonej, goście płacący mile witani i my Porto Greco na opaski (usługa z łaską jak na NFZ). Kilka minut przed 15 dostaliśmy pokoje, w jednym przez cały pobyt ciekła klimatyzacja (kałuża na podłodze cały czas, przez środek pokoju) , w drugim w łazience złamane kółko chroniące odpływ, mimo zgłoszenia brak naprawy. Pozytywne aspekty pokojów: czysta pościel, obszerne szafy, dość wygodne łóżka. Oferta gastronomiczna hotelu zachwalana przez Rainbow, to w istocie główna restauracja, tu duży wybór potraw, ale niestety podkładki wycierane tą sama szmatą, co krzesło, nie można było wakacyjnie podelektować się kawą, bo właściwie natychmiast wszystko było sprzątane, gdyż gości było bardzo dużo, obsługi chyba za mało i przestrzeni restauracyjnej też. Talerz zabierano, gdy gość miał w buzi jedzenie. Ale już kompletnym skandalem jest oferta street food: buda jak z westernu, wokół brud, leżące resztki jedzenia, kubki, papiery, na których podawano...hmm, nie wiem, co to było, wcześniej przygotowane pizzo-i hamburgro-podobne wyroby. Wyboru żadnego. To coś było przygotowane i trzymane w podgrzewanej witrynie. Stoliki obklejone brudem, ketchupem .... Snack- bary z oferty - nie istniały w realu, były bary z napojami, żadnych snaków ani razu, bar samoobsługowy na basenie na dachu nieczynny. Leżaków mało, zawsze zajęte ręcznikami i dmuchanymi akcesoriami do wody. Rezydent, widzieliśmy go raz, do dziś nie odpisał na pytanie o wycieczkę, czekamy, choć już jesteśmy w Polsce :- ). Drogie leżaki na plaży, plaża mała. Miasteczko typowo turystyczne. Sama wyspa piękna, morze cudowne, widoki wspaniałe. Mili ludzie z obsługi, ale to na tyle pozytywów. I to wszystko za jedyne 27 tyś na 6 osób.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus zdecydowanie lokalizacja hotelu. Piękne widoki. Do centrum ze sklepami i dobrymi restauracjami można dojść spacerkiem. Co do wyżywienia to kuchnia zdecydowanie dostosowana pod turystów z Anglii i Niemiec. Śniadania monotonne. Kiełbaski, parówki, bekon i wędliny to ta sama tania mortadela tylko w innej postaci. Obiady i kolację ratuje grillowane na bierząco mięso i frytki które są bardzo smaczne. Alkohole i napoje również bardzo słabe i takie same w każdym barze i restauracji w której obowiązuje all Inclusive także nie ma co liczyć na coś lepszego bez dodatkowej opłaty. Kolacja a’la carte to jeszcze gorsze jedzenie niż w hotelowej restauracji tylko podane przez kelnera do stolika także nie warto z niej korzystać. Bar street food polecamy omijać szerokim łukiem. Co do czystości w pokojach i hotelu to widać niedbałość o szczegóły na każdym kroku co psuje ogólny wizerunek Hotelu. Reasumując miła obsługa i dobra lokalizacja ale na dobre jedzenie i drinka warto zainwestować parę euro i wybrać się do centrum.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy z rodziną w tym obiekcie 7 nocy. Poniżej oceniam hotel i jego ofertę. Sama Kreta jak i wykupione wycieczki fakultatywne były super. Pozytywy: 1. Miła obsługa 2. Klimatyzacja w pokoju 3. W miarę nowe meble w pokoju. 4. Zadowalająco szybki i stabilny dostęp do internetu w całym hotelu i obiektach hotelowych, także na plaży. 5. Smaczne i różnorodne jedzenie w restauracji. 6. Lokalizacja blisko promenady. 7. Mała siłownia na miejscu do dyspozycji gości. Negatywy: 1. W ofercie biura mieliśmy opcję Ultra All Inclusive, ale hotel nie ma takiej usługi. Ma opcję all-inclusive. Z oferty All inclusive też w sumie, mało wynika. Jakość i ilość oferty jest bardzo mocno okrojona, praktycznie za wszystko oprócz posiłków trzeba zapłacić. Oczywiście jest menu All-inclusive ale jakość podawanych napojów jest niska i jest ich niewiele. 2. Po przyjeździe rezydent (osoba od rezydenta odbierająca nas na lotnisku) powiedział, że śniadania będą na nas czekać, są skoro mamy opcję all-inclusive, niestety za śniadania musieliśmy dopłacić po 10 euro za osobę. Na spotkaniu z rezydentem biura, dostaliśmy informację, że nie powinno tak być, ale nie było żadnej reakcji hotelu. 3. Po przyjeździe nie było dla nas dostępnego pokoju (byliśmy o 7 rano), co jest zrozumiałe tak rano, ale udostępniono nam pomieszczenie z szafkami na kluczyk - dodatkowo płatny 2 euro za każdą szafkę. 4. Restauracja nie jest przygotowana na taką dużą ilość gości. Jest przed wysokim sezonem, a nie można było znaleźć miejsca, żeby usiąść z talerzem i zjeść. Czas oczekiwania na stolik i jego nakrycie około 10 minut. 5. Leżaki przy basenie oblegane przez wirtualnych właścicieli ręczników, którzy zostawiają ręcznik na cały dzień i znikają, a obsługa nic z tym nie robi. 6. Brak napojów (nawet wody) w pokoju. 7. Na stronie hotelu jest informacja o restauracji na dachu, ale w rzeczywistości jej nie ma. 8. na stronie hotelu jest napisane, że hotel przeszedł remont, ale nasz pokój, chyba się na niego nie załapał. Nasz pokój odbiegał od zdjęć prezentowanych w ofercie i na stronie hotelu. 9. Wczesne śniadanie, zamówione w recepcji dla 3 osób to: 4 plasterki sera żółtego, 7 plasterków mielonki, ciasto drożdżowe, 2 ciastka, masło. 10. Opłata 50 euro za 2 leżaki z parasolem na plaży, to bardzo drogo, dla porównania na plaży VAI z palmami zapłaciliśmy 20 euro za 3 leżaki z parasolem. 11. W obiekcie "King Skorpio Beach-bar" (gdzie także obowiązuje hotelowe all-inclusive), jest zasada, że klienci all-inclusive mają oddzielną kolejkę przy barze i są traktowani z niskim priorytetem, tzn najpierw kelner zajmuje się klientami płacącymi, a następnie tymi z all-inclusive, co powoduje, że na szklankę soku pomarańczowego (który i tak się skończył) czeka się 20-25 minut (uwaga sok w tym przypadku to rozwodniony napój). Oczywiście sok można kupić bez problemu. Obsługa kelnerska nie obsługuje klientów all-inclusive.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaczynając od początku brak informacji o godzinie przyznania pokoju ( musieliśmy czekać od 7 do 14) za opłatą możliwość zostawienia bagażu w szafce. Obsługa miła i pomocna. Jedzenie trochę monotonne (codziennie to samo )ale bardzo dobre i szeroki wybór dań na śniadanie, obiad i kolację. Każdy znajdzie coś dla siebie , Jeśli chodzi o bary to można było odczuć kto jest klientem All inclusive a kto nie. Na stronie r.pl są podane błędne informacje jeśli chodzi o przekąski między posiłkami *Pizza La Nostra- nie istnieje, *Restauracje tematyczne- możliwość rezerwacji tylko w środy, * Między posiłkami serwowana tylko pita z frytkami od 14:30-18:30. Brak bilarda, * Masaż oferowany przy rezerwacji obejmuje tylko 15min z całej usługi. * Kings & Queens Disco ( a raczej skorpion ) niemiła obsługa która wprost powiedziała że liczy tylko klientów którzy płacą. Jeżeli chodzi o pokoje to mieliśmy z widokiem na morze duży , czysty i schludny . Zero zainteresowania ze strony rezydenta ( mieliśmy wypadek , zadzwoniliśmy z zapytaniem co możemy zrobić , zostaliśmy zbyci i nikt ponownie się do nas nie odezwał by sprawdzić czy wszystko ok) Na plus - duża liczba basenów rozmieszczonych po całym obiekcie, Dobrze działający internet, Obiekt położony nad samym morzem. Okolica bardzo ładna , blisko do centrum i życia wieczornego. Ogólne wrażenia z wyjazdu mamy dobre gdyż spędziliśmy bardzo aktywnie czas mało kiedy siedzieliśmy w hotelu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zdecydowanie potrzebuje remontu. Pokoje fatalne, jedyny plus to duże łóżko i balkon. Jedzenie smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Drinki dla klientów all inclusive tragedia , podawane w kubkach plastikowych jednorazowych , które nie są sprzątane przez obsługę hotelową .( jedynie przed śniadaniem) Plaża maleńka , właściwie jej nie ma jeśli nie chcesz korzystać z leżaka(15€) Okolica przyjazna oraz personel hotelowy bardzo pomocny.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje na co najwyżej 3*, klimat pokoi oferowanych przez biuro to późny PRL. Dla wyjaśnienia: pokój wyremontowany w 2023 oznacza że pokój został wyremontowany pomiędzy 2013 a 2023 z naciskiem na 2013. Jedzenie nienajgorsze, brak kolacji tematycznych; kuchnia pod turystów. Napoje Allinclusive OK, bez szału, alkohole regionalne (importowane w cenie 6€ wzwyż). Baseny zatłoczone , zarezerwowane leżaki od 7:00. Na plaży leżaki i łóżka płatne 20€ i więcej. Siłownia niesprawna, więc proszę się nie nastawiać na trening. Ogromny minus - po przyjeździe o 9:00, nie dostaliśmy opasek od razu , byśmy nie skorzystali ze śniadania - opaski dostaje się po 12:00… Ogólnie rzecz biorąc : hotel 3*, recepcja nie pomocna (jedynie CustomerServiceCare), jedzie OK, napoje OK, wszystko płatne i bez większych udogodnień.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeździe do hotelu dostaliśmy pokój (nr 6101) nie spełniający warunków był to pokój klasy economy ok.18 m.kw. w najbardziej odległym zakątku obiektu , na parterze, jakby w betonowej studni . Po naszej odmowie przyjęcia tego pokoju zaproponowano nam do następnego dnia, chwilowo, pokój zastępczy . Następnego dnia kiedy się zgłosiliśmy po klucze do nowego pokoju zaproponowano nam powrót pokoju 6101, odmówiliśmy. Powiedziano nam w recepcji , że poszukają innego pokoju następnego dnia. Pokoju nie znaleziono, mimo, że obok nas były wolne pokoje standard. Ponieważ zaczęliśmy korzystać z wycieczek i uroków Krety , nie mieliśmy czasu na codzienne upominanie się w recepcji o odpowiedni pokój, rozpakowaliśmy się i pozostaliśmy w tym pokoju „chwilowym” o powierzchni około 12 m.kw. z huczącym nad głową wentylatorem wyciągów kuchennych. Ponadto w ciągu dwóch dni kelnerka obsługująca kolację na tarasie restauracji prawie w ogóle nie pracowała, nie sprzątała stołów, nie zabierała talerzy i nie przynosiła nowych sztućców, wysyłała gości na niższe piętro do głównej restauracji , aby sami wzięli stamtąd czyste sztućce. Dodatkowo w dniu 12.10 w restauracji Skorpion transmitowano mecz Szwajcaria-Serbia, kiedy poprosiliśmy obsługę o zmianę meczu na Polska-Portugalia, odmówiono nam argumentując, że im wszystko jedno co leci, bo nie interesują się sportem. W hotelu w którym w mojej opinii było ponad ¼ Polaków taka postawa obsługi była dla mnie wielkim rozczarowaniem, jestem przekonany, że ani Serbów ani Szwajcarów nie było więcej. Jednocześnie w tym samym barze było odrębne stanowisko dla all inclusive i nie obsługiwano nas przy głównej części baru tylko odsyłano do tego miejsca, gdzie czekaliśmy aż obsłużą klientów płacących, było to poniżające. Dodatkowo pragnę dodać , że dla gości all inclusive mieli specjalną kartę napojów i drinków, która zawierała tylko podlejsze gatunki alkoholi mieszane z napojami z dystrybutora, gdy chcieliśmy zamówić gin z tonikiem odmawiano, gdyż tonic był butelkowany i jako taki niedostępny dla gości all inclusive ULTRA !? (za specjalną dopłatą) zamiast tego oferowali gin z napojem lemon
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd razem z rodziną 2+2. Obsługa biura podróży Rainbow przebiegła bez zarzutu. Okolica piękna i wszędzie blisko. Plaże przy hotelu z drogimi leżakami. Bylo mało przestrzeni bez leżaków. Jedzenie w hotelu smaczne i urozmaicone. Czesto wszystkie stoliki byly zajete i nie bylo gdzie usiaść. Naczynia zdarzaly sie brudnie, niedomyte. Drinki w barze all inclusive słabej jakości. Napoje z nalewaków dość sztuczne. Jakość pokoju była słaba. Trafiliśmy na mocno przestarzaly pokój rodem z wczesnych lat 90. Łazienka bardzo mała z zapachami z kanalizacji. Mieliśmy pokój blisko ulicy gdzie było bardzo głośno. Baseny z mętna woda. Leżaki oblegane przez właścicieli wirtualnych ręczników. Przy basenach było pozostawionych pełno kubków jednorazowych po drinkach. Ogólnie w okolicy basenów brudno....