Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super atmosfera,wygodnie,spokojnie i smaczne jedzenie.. ...myślę iż w tym hotelu można znaleźć cos dla siebie,a super sprawa grill przy basenie!!!!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu przebiegał bez istotnych problemów. Obiekt nowy, czysty, pokoje codziennie sprzątane, aczkolwiek ze średnią starannością - zwykle jedynie przetarcie mopem pomieszczeń i zaścielenie łóżka, wymiana ręczników - na życzenie. Baseny czyste, codziennie czyszczone. Woda ciepła. Także "plaże" przy basenach codziennie zmywane. W okresie pobytu w zasadzie miejsc na leżakach nie brakowało, ale zwyczaj rannej "rezerwacji" lepszych miejsc (tj. przy słupkach na parasole) funkcjonował. Animacje prowadzone, zainteresowanych niewiele (najwięcej na wodny fitness). Plaża morska odległa od budynku hotelowego ok. 200 m, stosunkowo wąska w porównaniu do innych w Varadero (nie jest to półwysep, gdzie plaże są szerokie). Bar "plażowy" w odległości ok. 100 m od plaży. Wyżywienie - jak na Kubę - dobre, sporo owoców morza: ośmiorniczki, małże, ryby w różnym wykonaniu. Jak w większości hoteli nieco trzeba było odstać w kolejce po omlet lub spaghetti wg własnej koncepcji albo mięsa smażone na płycie. Raz zdarzyło się, że nie było pieczywa na śniadanie (ot, Kuba). Oferta owoców niewielka (sezon). Obsługa kelnerska uprzejma i sprawna. Kilka barów, trzy w budynku głównym w tym kawowy i zakąskowy, bar przy basenie i wspomniany przy plaży. Drinki często serwowane w plastikowych kubkach o poj. 150 ml. (nawet piwo). Piwo często rozlewane z puszek lub butelek typu PET (w nalewaku było jedynie 3-4 razy). Większość gości to Kanadyjczycy z dużymi termosami (0,7 - 1,0 l), do których barmani ładowali lód i wybrane trunki (nagminny zwyczaj rewanżowania się napiwkami 1-2 dolary za taką usługę). Mały zgrzyt, to dwie nieczynne windy w sektorze, w którym mieszkałem, zmuszające do korzystania z windy przeznaczonej zasadniczo dla personelu. Mimo sporej liczby turystów - spokojnie (na ogół ludzie w wieku więcej niż średnim, brak dzieci). Dobry zwyczaj przechowywania pod opieka personelu bagażu po wykwaterowaniu a przed wyjazdem (wydawanie pokwitowania). Dojazd do miasteczka Varadero i na półwysep kursującym co ok. 30 min autobusem (bilet dzienny 5 USD). Generalnie zadowolony. Jacek
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
14 - dniowy pobyt w Grand Aston ogólnie oceniamy pozytywnie. Hotel nowoczesny, czysty( oprócz klatek schodowych), dużo zieleni. Leży bezpośrednio przy oceanie. Plaża zadbana z dużą ilością leżaków. Na basenie również ich nie brakuje. Duży plus za codzienne koncerty na żywo ( wspaniały skrzypek) i wieczorne przedstawienia- wodny balet, tańce, show Michaela Jacksona. Wyżywienie bardzo dobre. Każdy znajdzie coś dla siebie( czasami brakowało chleba i frytek, ale nie był to problem). Bardzo dobra kawa, smaczna papaja i pyszna Pinacolada w barze sportowym. Minusy: - 3 wieszaki w szafie😉 - smród z pobliskiej rafinerii wyczuwalny w pokoju przy zamkniętych drzwiach i oknach. Momentami było to bardzo uciążliwe, przede wszystkim w nocy - zwłaszcza w pokojach od strony ogrodu( warto dopłacić do pokoju od strony oceanu).
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak na warunki kubańskie bardzo dobry. Wszystko nowe i czyste.Jedzenie ok. ( małe mankamenty ale da się wytrzymać). Obsługa bardzo pomocna. Polecam
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel był zadowolony, ale nadal jest nad czym pracować. Brakowało nam wody gazowanej, czasem nawet kawy. Również higiena i czystość nie były na poziomie europejskim. Wszystko inne jest w porządku. Najlepsze koktajle, najlepsza pina colada, mojito. NAJLEPSZY przewodnik Kuba (wyciezka do Hawana)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowy, póki co jeszcze nie zniszczony. Mankamentem jest obsługa, która dopiero się dociera. Dajmy im trochę czasu. Plaża mogłaby być ładniejsza jak na Karaiby. Uważajcie wieczorem na plaży na pchły piaskowe... bardzo gryzą. No i z napiwkami rozbestwili ich kanadyjczycy i brytyjczycy. Za każdym razem, szczególnie w barach, czekają na dolara. Warto mieć dużo jednodolarowych banknotów, aby być dobrze obsłużony. Ogólnie pozytywnie😄 Miłego pobytu!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest nowy i jeszcze nie zniszczony , personel stara się jak tylko może ale przy pełnym obłożeniu nie oczekujmy cudów . Jedzenie jak na warunki kubańskie jest dobre aczkolwiek widać pewne braki . Plaża piaszczysta a woda szmaragdowa . Okolica spokojna i bezpieczna. Jeżeli będziesz miał jakieś zastrzeżenia co do pokoju , obsługi lub inne to po lewej stronie od wejścia jest punkt reklamacyjny który szybko rozwiązuje problemy. Ogólnie hotel godny polecenia .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowy, trwa jeszcze modernizacja, pokoje przestronne, łózko wygodne, sprzątanie o obsługa trochę wolna
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nowy hotel - warunki ok. Za to obsługa hotelowa -bez wsparcia w euro nie działa :) ze wsparciem niewiele lepiej :)))
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowy 4 miesiące, a już windy nieczynne, na klatce schodowej brud i pety, doprosić się o ręczniki plażowe nie da rady, wyżywienie marne i monotonne, kawa lura, drinki słabej jakości z dodatkiem "oranżady" z czasów PRL