5.1/6 (24 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.5/6
Nowy hotel - warunki ok. Za to obsługa hotelowa -bez wsparcia w euro nie działa :) ze wsparciem niewiele lepiej :)))
3.0/6
Hotel nowy 4 miesiące, a już windy nieczynne, na klatce schodowej brud i pety, doprosić się o ręczniki plażowe nie da rady, wyżywienie marne i monotonne, kawa lura, drinki słabej jakości z dodatkiem "oranżady" z czasów PRL
2.0/6
Hotel o odpowiednim standarcie. Nie można tego powiedziec o serwisie i jakości oraz wyborowi posiłków. Brak podstawowych przypraw jak sól, pieprz, ketchup. Brak wina do kolacji. Wybór posiłków bardzo ograniczony a ich jakość niska. Nie jest to destynacja dla Europejczyków, stąd dominacja Kanadyjczyków ( z wszystkimi nacjami tam zamieszkującymi ) dla których 3 godzinny przelot z własnymi przyprawami oraz kawą nie stanowi problemu, decyduje tu czas przelotu i cena .
2.0/6
Przenosiny bez naszej wiedzy najpierw do hotelu 4*.Fatalna obsługa rezydentów panie były na wczasach i my im przeszkadzaliśmy .