Opinie o Iberostar Origin Laguna Azul

Kategoria lokalna: 5

4.7/6
(132 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Szybkość dewastacji hotelu w gospodarce socjalistycznej

    Henryk 28.01.2016

    Wg naszego mniemania wybraliśmy z katalogu najbardziej luksusowy hotel na Varadero. Remont kapitalny przechodzil chyba w 2009. Okazało się, że wybudowany przez Hiszpanów hotel przeszedl na własność państwa i poza piękną fasadą i okazałym wyglądem zewnętrznym wypoczynkowy pobyt wcale bezproblemowy nie jest. Pierwszy otrzymany pokoj zwyczajnie śmierdział, a wyjścia na taras nie dało się otworzyć. Dopiero trzeci zaoferowany po reklamacji soełniał wcale niewygorowane wymagania.Położony 2 km dalek na końcu cypla Varadero hotel Melia (również pięciogwiazdkowy) wybudowany był w 2012 i będąc w gościnie u przyjaciół stwierdziliśmy, że jest jeszcze w znacznie lepszym stanie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Iberostar to nie luksus

    Anna Małgorzata 06.09.2022

    Hotel został nam zaproponowany jako najlepsza opcja, była to nasza podróż poślubna i podkreślaliśmy wielokrotnie, że zależy nam na jak najwyższym standardzie.Niestety, był mocno przeludniony, na wszystko trzeba było czekać w długich kolejkach -od śniadania po ręczniki plażowe. Część obiektów na terenie hotelu zamknięta, restauracje a la carte za które de facto dopłaciliśmy bo miało to urozmaicić nasz wyjazd to istna porażka.Czujemy się oszukani

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    meduza tzw. portugalski żeglarz na plażach Varadero

    Olek z Warszawy 07.02.2018 | Termin pobytu: luty 2018

    po przylocie 18 stycznia z przerażeniem odkryłem , że moje upragnione zimowe wakacje stają się koszmarem. Na palży i w wodzie pełno przerażajacych stworzeń tzw. żeglarzy portugalskich niezwykle groźnych dla zdrowia a nawet życia. Wszystkie plaże dookoła zamknięte , nawet spacery na styku wody z piaskiem mogą być niebezpieczne ze wzgledu na ciągle wyrzucane na brzeg meduzy z długimi parzydełkami. Po kilku dniach pojawiła się zielona flaga więc ruszyłem do wody , żeby popływać. Bedąc w wodzie kawałek od brzegu ujrzałem nagle unoszącą się na falach meduzę i strach który mnie ogarnął spowodował , że w sekundę znalazłem sie ponownie na brzegu. W okresie mojego pobytu pogoda również nie rozpieszczała,było tylko kilka dni ciepłych reszta to wiatry zimno i deszcz. Jeżeli chodzi o hotel to całkiem ładnie wychodzi na zdięciach i filmikach. Natomiast, pokoje to śmierdzące łóżka (szczególni poduszki w których wypełnienie tak śmierdziało, że nie pomogły dwie powłoczki) rozpadające się drzwiczki w garderobie , biurkach i szafkach. Był to już pokój po wymianie na lepszy bo pierwszy to w ogóle koszmar. Jedzenie w hotelu chwilami było nawet dobre ale panowie od grilowania byli tam za karę, ponieważ nie chciało im się starych przypalonych mięs zeskrobać i tak kładli świerze mięso na stare spalone co jest bardzo szkodliwe dla zdrowia. To samo było z piecami do piccy. Po wzięciu kilku nifuroxazydów da sie jakoś przetrwać wyżywienie i koktajle nawet z lodem. To był mój trzeci pobyt na Kubie ( wcześniej byłem na Cayo Guillermo) i raczej najgorszy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Below average

    MARIA, ELEFSIS 04.01.2020

    The hotel premises where very nice and well kept (gardens, swimming pool, reception). The rooms where spacious but had shabby furniture for a 5 star hotel. The most disappointing about the hotel was the food quality. Even though there is plenty of food and drinks it isn't tasty at all.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Nieadekwatna jakość do ceny.

    Justyna 06.02.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Hotel dla mało wymagających klientów. Koszt wyjazdu zdecydowanie za wysoki do standardu hotelu. Trafiliśmy w kiepską pogodę - chmury, wiatr, deszcz - można z nudów sfiksować, hotel kompletnie nieprzygotowany na taką ewentualność.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ogólna ocena pobytu

    Wojciech, Zaborze 01.04.2014

    W hotelu nie przestrzega się odpowiedniego ubioru w czasie posiłków. W restauracji ogólnej posiłki są na niskim poziomie. Pokoje na parterze to jedno wielkie zagrzybienie wilgoć i czuć stęchlizną.Hotel nie zasługuje na pięć gwiazdek.Hotel trzy plus kuchnia ledwo trzy.Nie polecam tego hotelu.Na dodatek 90% gości to Kanadyjczycy z dużymi kubłami piwa i innych napoi alkocholowych non stop na rauszu,bardzo hałaśliwi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel porażka

    Katarzyna, Gliwice 09.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Niestety trudno znaleźć mi jakieś dobre strony pobytu w tym hotelu. Sama Kuba jest piękna i dobrze, że byłam nastawiona na zwiedzanie i plażowanie. Jedzenie okropne, proste i czasem nie było w czym wybierać, zapachy w restauracji nieprzyjemne. Pokoje wymagające dawno temu remontu. Hotel nie zasługuje z pewnością na tyle gwiazdek, nie polecam tego miejsca

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    Iberostar Laguna Azul

    Pobyt 14 dni 24.03.2019

    Witam. Krótko zwięźle i na temat. Zaczynamy. Plaża - super. Ocean - super. Słońce - palące. Super. Polecam kupić na miejscu krem do opalania. Nasze z Polski tak sobie się sprawdziły. Hotel - ... hmm - nie wiem od czego zacząć. Pokoje ok - niby były codziennie sprzątane. ręczniki były wymieniane ale zdarzyło sie dwa razy że Pani nam odwiesiła te z podłogi na suszarkę :/ . Oczywiście wizyta w lobby i rozmowa i prośba o czyste ręczniki. Jedzenie... temat rzeka. Nie miało to nic wspólnego z pięcioma gwiazdkami. Brak soku jabłkowego. Brak owoców morza których podobno na Kubie nie brakuje.Czystość sztućcy, talerzy, kubków pozostawiała wiele do życzenia. sam fakt że zanim położyłem coś do jedzenia na talerzu musiałem go wycierać serwetkami. Obsługa - jesli nie dasz tipa w postaci 2 - 3 peso kubańskich - zapomnij że ktoś Cię obsłuży na restauracji. Na każdym kroku tylko wszedzie sie oglądają za tipami. Dosłownie wszędzie. Pani sprzątaczka, Pani na restauracji, Pani w kawiarni, Pan na barze na plaży, Pan w snack barze. Dramat. Odnośnie baru na plaży - czasami stało sie po 20 minut aby zamówić drinka. Panowie bez pośpiechu obsługiwali i raczej mieli wszystko gdzieś. W mojej ocenie napiwek powinien byc za miłą fajną obsługę i wg mojego uznania - a nie z przymusu. Jesli nie dasz to mają Cię głeboko w ....! Jedzenie jak wspomniałem - dramat i to na serio. W porównaniu do innych Iberrostarów - to czegoś takiego nie widziałem. Jak dla mnie ten hotel chyba przez przypadek nazywa sie Iberrostar. Jednego wieczoru - jedzenie faktycznie było super ... Akurat wizytacja z Hiszpani przyleciała. No to wtedy wszystko było. Ale kolejnego dnia ... smutny powrót do rzeczywistości. Nie tego oczekiwałem od hotelu o nazwie Iberrostar. Dwa razy po dwa dni pod rząd - zdarzyło się że mieliśmy zimną wode w pokojach. :( Brak ciepłej. Podobno przez awarię. :) Kuba - wyspa. Coś pięknego. Kontrasty ludzi. Kolorowa Havana. Super widoki. Ekstra wycieczki. Zwłaszcza na Katamaranie i pływanie z delfinami :) Nawet buziaka delfiny dają. Ekstra. Kuba - wyspa - polecam. Hotel - nie polecam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    5 gwiazdek = 3 gwiazdki

    Krzysztof Czesław, Mierzyn 30.03.2017

    5* nie zawsze sie nimi okazuje . Oczywiscie trzeba barc pod uwage podejscie do pracy kubanczykow , ale przejaechalismy całą Kube i przynajmniej obsluga hotelowa reagaowal na uwagi w przeciwniestawie do tej z tego hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Kuba 2020

    Grzegorz, Kraków 04.03.2020

    Hotel należy do sieci Iberostar, ale okazuje się, że wszystkie hotele na Kubie są państwowe. W Polsce ten hotel dostałby może 2 gwiazdki. Wszędzie wieje komuną i to samo w sobie by nie przeszkadzało, jeśli dbaliby o czystość w hotelu. Jedzenie wg mnie bardzo słabe. Alkohol w barze przelewany do oryginalnych butelek - sprawdzone, bo widać było, że butelka whisky ze zdartą etykietą stała na barze przez cały pobyt - raz była pełna, raz pusta. Basen i plaża ok.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem