Opinie o Melia Marina Varadero

Kategoria lokalna: 5

4.8/6
(38 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Gorąca Kuba

    MS 24.04.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Ogólnie jesteśmy zadowoleni z wyjazdu, jednak jest kilka spraw przed którymi ostrzegamy. W hotelu giną rzeczy bezpowrotnie, co dotknęło wielu z turystów podczas naszego pobytu. Wystarczy na chwilę zostawić coś np. na leżaku i zaraz tego już nie ma oraz nikt nic nie widział. Podobnie rzecz się ma w pokojach hotelowych, czy nawet w samym lobby. Pomimo kamer, czy zgłoszenia sprawy w recepcji oraz u rezydentki pierwsze co się usłyszy to, że to niemożliwe... a jednak ginie wszystko nawet z walizki dziecinne ciuszki. Dlatego niestety przed każdorazowym opuszczeniem pokoju warto zamknąć swoje rzeczy w walizce na zamek, czy kłódeczkę. Hotel jest jednym z nowszych, ale wymaga wielu interwencji, których nikt nie czyni. Mimo wielokrotnego zgłaszania w recepcji, czy u rezydentki przez cały pobyt spłuczka w WC była zepsuta i musieliśmy spłukiwać koszem do śmieci. Zamek w drzwiach nie wymagał karty, aby je otworzyć i trzeba było się z nim za każdym razem szarpać (co irytowało sąsiadów), aby zaskoczył i spełniał swoją funkcję - czego także nie naprawiono. Aby skorzystać z posiłków, należy ustawić się w kolejce jeszcze przed otwarciem restauracji, gdyż mało które jedzenie jest uzupełniane. Z 4 restauracji a'la carte jest otwarta tylko jedna, do której zapisanie się graniczy z cudem (brak wolnych miejsc mimo wcześnie rano zajmowanych miejsc w kolejce do zapisów). Jak już się uda zapisać, to na kolacji trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo całość trwa 2-3 h i dlatego ludzie wychodzą w trakcie lub nawet przed podaniem czegokolwiek. Dobrą kawę napić się można jedynie w lobby, gdyż ta w restauracji nie nadaje się do spożycia. Jak drinki to najlepiej na plaży, tam się starają i warto zostawić napiwek. Natomiast jedzenia na plaży się nie uraczy, mimo info w ofercie. Ze względu na nasze małe dziecko wykupiliśmy w Rainbow indywidualny katamaran na Cayo Blanco, a płynęliśmy ze wszystkimi, mimo to polecamy tą dodatkową opcję oraz już na miejscu langustę i delfiny. Wyjazd do Hawany był dla nas największym bólem, gdyż organizacja leży u podstaw, gdybyśmy nie zostali wprowadzeni w błąd, jak i pozostali rodzice z małymi dziećmi, to byśmy się nie smażyli paradując po Hawanie w pełnym słońcu z małym dzieckiem na rękach, a np. w wózku, który niestety został w autokarze. Słaba komunikacja z Rainbow odnośnie informacji o hotelu, czy stanie plaż. Np. na pytania, czy plaże przy hotelu są sprzątane z sargassum, otrzymywaliśmy wymijające odpowiedzi (jakby nie mieli kontaktu z własnymi rezydentami), czy ostateczna odp. poniżej krytyki, że jak będą zanieczyszczone śmierdzącymi glonami, to przecież mamy basen przy hotelu... Nie po to Klient wydaje duże pieniądze, aby kąpać się w basenie hotelowym, tylko po to aby korzystać z pięknych plaż półwyspu Hicacos! Ogólnie plaże przy hotelach były sprzątane, natomiast te poza już niestety nie i widok był jak na plażach w Meksyku - wszędzie brązowo-czarno, co uniemożliwiało korzystanie. Na Caro Blanco już tak dobrze jak przy hotelu nie było, sporo tego pływało w wodzie i było na samej plaży. Nie czytajcie tego co piszą w necie, śmiało zabierajcie ze sobą dolary $ i to najlepiej w mniejszych nominałach, bo można mieć problem, że banknotu 100$ po prostu nie przyjmą, gdyż nie będą mieli jak wydać. Na miejscu przelicznik jest 1 USD = 1 EUR, a dolary w PL są tańsze. Kubańczycy są wspaniali, widoki piękne, a słońce smaży jak nigdzie indziej - dlatego warto zabrać ze sobą dużo olejku do opalania, balsamu, czy nawet coś na oparzenia, a skóra i tak sama zejdzie. ;) Warto też spakować sobie leki, czy niepotrzebne ciuchy, które można zostawić Kubańczykom na miejscu, a na pewno się ucieszą. W naszym hotelu było czysto i nie było np. robactwa, jak to można usłyszeć od innych turystów z innych hoteli. Warto także poczytać w internecie bieżące opinie, gdyż to jest Kuba, a tam się wszystko zmienia - teraz jest tak, a już za chwilę jest całkiem inaczej, ale ma to też swój urok. ;) Trzeba się nastawić, że lecimy do biednego kraju i mimo 5*, to bedą takie europejskie 3*. Jednak dla tych wspaniałych Kubańczyków oraz widoków warto wrócić na największą z wysp karaibskich. Udanego wypoczynku :)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pobyt w magicznym miejscu

    Elżbieta, Białystok 12.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Jednak daleko wysunięty obiekt. To prawie koniec cypla Varadero. Sam hotel bardzo duży i przestronny, położony blisko plaży, jednak nie w pierwszej linii brzegowej. Pokoje dosyć czyste, aczkolwiek wymagające już remontu. Fajny basen i bardzo dobre uczciwe drinki. Sama lokalizacja jest nad mariną, praktycznie z trzech stron ocean.Najsłabszym punktem jest jednak monotonne wyżywienie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Pobyt styczeń 2017

    Tomasz, Bratkowice 11.02.2017 | Termin pobytu: luty 2017

    Hotel najwyże oceniamy za usytuowanie i jakość pokoju. Najsłabsze punkty to wyżywienie i obsługa w lobby barze. Jak na tak duży Hotel 1 bar lobby to za mało, ciągły brak miejsc i obsługa nastawiona tylko na napiwki. Do hotelu przyjechaliśmy ok. godz. 12, natomiast na pokój czekaliśmy do godz. 16 - nieporozumienie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Kuba w kryzysie

    DARIUSZ WOJCIECH, ZIELONA GÓRA 23.02.2023

    Byliśmy w tym hotelu w styczniu 2023.Uważam ,że mocno zawyżona opinia.Najbardziej przeszkadzał brak ciepłej wody ,pozostałe usterki starali się naprawić i to dość szybko.Niestety nie wszystko się udało.Niedofinansowanie 10-letniego hotelu widać,ale personel się stara jak może.Sam hotel pięknie położony z piękną plażą ,ale bar przy plaży nieczynny , był zamiennik wózek-mini bar.Baseny czyste choć nie najcieplejsza woda (początek stycznia). Bary przy basenie bez rewelacji, ale nam wystarczały.W restauracji duży wybór, ale w podgrzewaczach zimne lub letnie jedzenie ,najlepsze z grilla ,świeże ryby.Wybór jedzenia duży,choć bez ziemniaków ,frytek i makaronów (codziennie ryż),czasem brak soli lub cukru albo serwetek.. Trochę dużo tych "ale". Generalnie pobyt udany,my nastawiliśmy się na powrót do komunizmu,więc nie narzekamy. Piszę o tym ,żeby ktoś się nie rozczarował.Rezydentki kompetentne ,pomocne ,wycieczki ciekawe.Mamy niedosyt Hawany.Polecamy pobyt, ale z nastawieniem,że nie wszystko będzie tak jak w bogatych krajach europejskich.Super auta -klasyki tylko na Kubie.Warto wziąć coś na prezent dla pokojowych czy dla innych kobiet pracujących.My mieliśmy środki higieniczne dla kobiet ,dezodoranty ,lakiery do paznokci czy Apap.Bardzo są wdzięczni bo tam nie ma nic,nadal jest reglamentacja żywności.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    wakacje kwiecień 2023

    Ilona, Kielce 25.05.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    pobyt na Kubie ogólnie uważamy za udany, choć wiele pozostawia do powiedzenia opinia hotelu, która absolutnie nie jest adekwatna z tą na stronie Rainbow. Kuba jako wyspa jest pełna skrajności, albo się ją pokocha albo znienawidzi, piękne plaże, ciepła woda, klasyki, rum i klimat niepowtarzalny nigdzie na świecie. Sam hotel bardzo przeciętny, jeden z nowszych na Varadero a jednak zaniedbany pod wieloma względami, zniszczone oświetlenie, zaniedbany ogród, brudne leżaki, obgryzione ręczniki, drinki serwowane w plastikowychh kubkach ktore są "myte" i ponownie wykorzystywane do serwowania. higiena nie istnieje, na stołówce rozpadające się krzesła, nieposprzatane stoliki, długo się czeka az ktos raczy przyjsc i nalac ci wody. Obsluga bez polotu, ludzie są mili i uprzejmi ale zupełnie nie nauczeni porządku i nie nastawieni na klienta, przy większej liczbie gości, brakuje wszystkiego i nastaje chaos. jedzenie mierne, brak sera, soli, ketchupu, monotonnie, ryz, zielone pomidory codziennie, malo owocow morza, niedoprawione, tragedia na stołówce i w restauracjach. pokoje w miare czyste ale wszystko sie rozpada, odpadaja plytki na balkonach, sciany prosza sie od odswiezenie, w lazience odpadl wieszak na papier i nikt go nie naprawił, pordzewiale kosze na smieci, szary ostry papier, sprzataczki trzepia posciel na przedpokojach i nie zmiataja przez co jest pelno wlosow w hallu. sejf odczepiony od sciany -mozna smialo z nim wyjsc z pokoju i nosić swoje cenne rzeczy pod pachą, zepsute zamki do drzwi, ciagle sie zacinaly karty. internet na kartki, plaza ladna szeroka, ciepła lazurowa woda, z piękna promenadą, choc przy duzej liczbie gosci brak lezakow juz przed 10:00. Obiekt jest ogromny i taki tez ma potencjal ale brakuje chęci ze strony załogi, okolica spokojna, z piękną mariną, po kolacji jest gdzie pospacerowac. codziennie te same animacje i mini-show dla dzieci, mało urozmaicone przy 2-tygodniowym pobycie. Rezydentki nie nalezały do najaktywniejszych zawodowo, przy koncowce sezonu na fakultetach pracowaly na oparach, mimo to pogodne i pomocne kobiety. wycieczka do Havany rewelacja, piękna wyprawa w głąb serca wyspy, tam dopiero mozna poczuc klimat, czas szybko mija, warto zdecydowac się na 2-dniową opcje. Trinidad jako miasteczko ok ale za długa podróż i za mało czasu wolnego na poznanie miasteczka, podobnie w Cienfuegos - miasteczko przepiękne mimo to dostalismy jedynie 25 min na zakupy i zwiedzanie, zdecydowanie wycieczka do poprawy, staraja sie szybko aby goscie wrocili do hoteli na kolacje bo pozne powroty koncza sie brakami na stolowkach ale czasem warto zainwestowac w podwieczorek dla wycieczkowiczow i dac wiecej czasu na nacieszenie się. Samego hotelu nie polecamy, na Kube chętnie wrócimy :)

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Melia Marina

    Marcin 23.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    W chwili obecnej Hotel nie powinien być oferowany klientom przez szanujące sie biuro podróży. Hotel jest praktycznie pusty a w związku z tym usługi są na bardzo niskim poziomie. Jedzenie jedynie w restauracji gdzie brakuje podstawowych artykułów i nie do oonca ma to związek z sytuacją gospodarczą Kuby.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    hotelowy zawód

    Jan Grzegorz, Ełk 13.11.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel niby nowy a zaniedbany słaba obsługa jadło do kitu brak bufetu i innych reklamowanych rzeczy jak obiadów ala card różnorodności posiłkow otwartych restauracji przy plazy i sprzetu wodnego oraz ciepłej wody i zmiany renczników o braku uzupełniania barku pokojowego zal wspominac, a zgłaszane skargi jak kamień w wode bez echa

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    To nie jest Melia.

    PAWEŁ , Piotrków Trybunalski 23.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel zaniedbany i sprzedany włoskie sieci. Hotel zaniedbany. Serwis "All" nie istnieje. Piękna plaża i czysty pusty basen. reszta to tragedia.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem