Opinie o Memories Varadero Beach Resort

4.6/6 (181 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

4.6/6
181 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.6
Pilot
6.0
Plaża
5.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.2
Zakwaterowanie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Dobry hotel

    Rezydencji bardzo kompetentni i uprzejmi. Zwłaszcza Olek

    Adam, Sosnowiec - 22.03.2022

    47/67 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Kuba gorąca

    Pobyt zgodnie z ofertą biura.Bardzo dobry kontakt z rezydentem.Przewodniczka wycieczek p. Mirka posiada olbrzymią wiedzę, którą potrafi bardzo dobrze przekazać. Warunki w hotelu bez zastrzeżeń, plaża czysta z wystarczającą ilością leżaków, bez ciekawostek pod wodą.Ciekawe animacje.Wokół hotelu mało atrakcji, konieczny dojazd do miasta.Wyżywienie w porządku, chociaż mało warzyw i lokalnych owoców.Polecam pobyt

    Grzegorz, Warszawa - 25.12.2015

    24/30 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    bardzo dobry hotel

    Nawet nie wyjeżdżając na wycieczki można znakomicie wypocząć. Dostosowany zarówno dla dorosłych jak i dla rodzin z dziećmi. Bardzo miła obsługa jak również dobry kontakt z polskimi rezydentami, którzy byli jak na zawołanie. Posiłki bardzo dobre i dużo do wyboru. Co prawda trzeba było niekiedy poprosić o wodę do pokoju bo zapomnieli dostarczyć, ale zawsze donieśli później. I nie zawsze wymienili ręczniki, ale to mi nie przeszkadzało bo byłem sam. Polecam wszystkim.

    Józef, Bobrek - 09.03.2023  | Termin pobytu: luty 2023

    15/17 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Przecież to Kuba

    Kuba - trzeba tam polecieć . Byliśmy zniesmaczeni na samo dzień dobry . Brak kranu , brak czajnika . Po zgłoszeniu , dostaliśmy automat do kawy ( skąd wzięty - nie wiemy , ale był ! ) Co do kranu , nie naprawiono , na piaty dzień , przyszedł Pan mechanik , zrobił zdjęcie - i tyle z naprawy . Jak się później okazało , tam po prostu nie ma gdzie takie coś kupić . Ale .... na wszystkie niesmaki dostaliśmy odpowiedź na wycieczce do Hawany od Pani rezydent Aleksandry - którą gorąco pozdrawiamy . Pani Olu było super , dzięki Pani otworzyły nam się oczy na wszystkie braki . Zupełnie inaczej zaczęliśmy patrzeć na Kubę . Od samego rana bralismy wszystko ze śmiechem . I naprawdę hotel dwoi się i troi , żeby było - żeby dać nam wszystko co chcemy .

    Władysław, --- - 21.02.2022

    70/78 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem