Kategoria lokalna 5
4.0/6
Pokoje czyste, ręczniki zmieniane, położenie hotelu ładne. Posiłki a właściwie ich organizacja fatalna, wszędzie kolejki, duże niedobory, brak wolnych stolików. Pani rezydentka niezainteresowana i niezorientowana. Ostatnio mam wrażenie, że rezydenci z Rainbow chyba za karę pracują i ich główne i jedyne zadanie to sprzedać wycieczki fakultatywne.
Jovi - 09.02.2020
16/18 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel opłaciliśmy jako 5 gwiazdek ale pokoje o tym standardzie otrzymaliśmy dopiero po dopłacie na miejscu do wersji upgrade ( w bungalowach nad oceanem) te opłacone w Rainbow były na 4 piętrze bez windy, z niesprawnymi urządzeniami i brudną klatką schodowa nad kuchnią z uwierzcie wszystkimi zapachami procesu gotowania. Restauracje a la carte dostępne rezerwacją tylko dla gości premium ( za kolejną dodatkową opłatą) goście pięciogwiazdkowi odsyłani są z kwitkiem. Zatem dla wszystkich pozostałych gości jest jedna restauracja wspólna, w której przez 6 dni 80% potraw było takich samych. Na plus dużo różnej fasoli, ciecierzycy i ryżu. W hotelu nie ma też specjalnie kubańskiej muzyki, można usłyszeć popularne hity które bardziej dają klimat Egiptu niż Karaibów. przychodzi raz dziennie kubańska kapela ale gra tylko kiedy goście zapłacą za kolejny utwór. Kubę zobaczyliśmy dopiero na wycieczkach choć te mają skrócone wersje wzbogacone o ciekawe opowiadania rezydentek. Co na plus: fantastyczni ludzie, piękne widoki i kąpiele w oceanie i morzu karaibskim. Dobry kubański rum i mega piękne stare samochody, którymi warto się przejechać.
anna - 19.02.2023
8/9 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Karaluchy w lazience,katastrofa.Niezadowolenie pracownikow jak sie im nie da dziennych napiwkow.Poprosto Cie olewaja.
BOGDAN, ŻORY - 07.12.2019
13/15 uznało opinię za pomocną