Opinie klientów o Bahia Playa Blanca

4.9 /6
46 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.2
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.1
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Bozena, Legionowo 18.11.2016

słaby hotel na pięknej wyspie

Budynki z zewnątrz bardzo etetyczne, połączenie czarnych płyt z białymi scianami, bardzo ładne. Miałam apartament pokój dzienny i sypialnia. Obok był pokój do którego prowadziły (zamknięte na klucz) drzwi. Nie było o tym mowy w biurze podczas rezerwacji. Pokoje nie były wyciszone, słychać jak sąsiad otwiera puszkę, kąpie sie itd. w 1 pokoju jest aneks kuchenny z mirofalą, kuchenką, lodówką i...GRANITOWYM blatem. W łazience też blat z granitu. Sejf (12.60 euro za tydz) okazał się zepsuty. Wezwany technik pokazał jak obsługiwać zepsuty sejf. Nie było to łatwe, więc po ponownym zgłoszeniu inny technik naprawił sejf. Telefon nie działał od początku do końca pobytu. zgłaszany technikowi. odparł, że tu ogólnie nie działają telefony. Podobnie klimatyzacja. Zgłoszona w recepcji 2 dnia, zepsuta do końca pobytu. To wszystko w hotelu sprzedawanym przez Rainbow jako 4* który pobiera kaucję 50 euro od osoby! Za co niby? Nie mam pojęcia. Pilot do tv (oczywiscie brak polskiego kanału) i ręczniki plażowe bez opłat (W katalogu Rainbow" brak ręczników plażowych"). WiFi 18euro tydzien . Drzwi w sypialni były cały czas odblokowane. można było otworzyć z zewnątrz. Znów wezwany technik naprawił je tak, że potem się nie otwierały, a klimatyzacja w sypialni właśnie nie działala, a w drugim pokoju mimo wylączenia jej, cały czas lekko chłodziła. dodam że łóżka są tak miękkie, że po 3 nocy bolały nas kręgosłupy. Baseny ok. są 2. 1 do Bahia playa i 1 do Iberostar bary all po 1 dla hotelu, podobnie restauracje. Stołowka w hotelu Bahia playa to porażka.Sniadania, cały tydzien takie same. Jedliście kiedyś jajecznicę z jaj w proszku? Tu serwują coś takiego. Koszmar. placki czuć chemią, ale w sumie to jedno z lepszych dań. Każdego dnia jest też boczek smażony, jaja gotowane, warzywa gotowane/grillowane i zimne jaja sadzone. czasem jogurt. Wydaje się sporo dań? Niby tak, ale niestety żadne nie jest smaczne. Z kolacjami z dnia na dzien było gorzej. na początku 3 mięsa (brak opisu) królik, kurczak, jagnięcina (królik i jagnięcina bardzo dobre), potem każdego dnia kurczak i jakieś jedno inne mięso (ze smakiem bardzo różnie) oraz ryba. Ryby były zawsze dobre. Ostatniego dnia podano wolowinę w sosie tak twardą, gumowata, że az płakać się chciało. Wykupiłam opcję HB. Na szczęscie nie All Inclusive. Ogólnie nie polecam tego hotelu. Zajmowaliśmy apt 3101. tutaj przeszklone drzwi balkonowe pełnią rolę również frontowych drzwi. Taras to poprostu wyłożony płytkami kawałek terenu niczym, absobutnie niczym nieosłonięty, więc o prywatności nie ma tu mowy. Przy wyborze hotelu nie zastanawiałam się specjalnie, bo z Rainbow zawsze botele były conajmniej dobre. Ten według mnie nie jest wart by być w katalogu Rainbow.

1.5/6

Jacek, Warszawa 18.04.2018
Termin pobytu: marzec 2018

Fatalny serwis recepcji - klienci Rainbow - hotelu Bahia Blanca traktowani jak intruzi z niższej półki - bo recepcja była hotelu Iberostar a my traktowani byliśmy jak zło konieczne. Przykłady: - nie chciano zainteresować sie rozwiązaniem problemu braku możliwości uzyskania połączenia z internetem ( pomimo uiszczenia opłaty ). Odpowiedż była jedna - u nas działa! U nas też działał pierwszego dnia ale na drugi dzień już nie było łączności, bo była blokowana przez system. - po zamówieniu butelki wina do kolacji trzeba było każdorazowo chodzić do recepcji i płacić, bo zapłacic w restauracji nie było można, nie było równiez możliwości zapłacenia przed wyjazdem za całość. -trzy dni przed wyjazdem zabrakło ciepłej wody w kranie - naprawy się nie powiodły, zaoferowano zamiane pokoju ale nie na lepszy a raczej na gorszy, bo przy samej drodze przelotowej i bez sugestii pomocy w przeprowadzce. - ostatnie dnia zabrakło również zimnej wody w umywalce. - słyszłem, że problemy z wodą wystąpiły również w innych pokojach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem